Aihe: Onko kokemuksia fenderin Highway one -sarjasta?
1
jogo3000
17.06.2003 11:26:33

Esmes verrattuna vanhaan american traditional sarjaan, joka oli ihan käsittämättömän huonoa tavaraa, vaikka jenkkilästä olikin. Ei olisi ihan helposti uskonut.

Niin, mutta onko tuosta Highway 1 sarjasta mitään kokemuksia?
Kunpa maailmassa olisi rauha ja hyvä tahto.
p130
17.06.2003 11:42:00

Esmes verrattuna vanhaan american traditional sarjaan, joka oli ihan käsittämättömän huonoa tavaraa, vaikka jenkkilästä olikin. Ei olisi ihan helposti uskonut.

Niin, mutta onko tuosta Highway 1 sarjasta mitään kokemuksia?

HW 1:ssä on body ja kaula samat kuin Americanissa, eli varsin hyvät. Paremmat kuin esim. vanhassa am. std:ssa. Mikit (+ talla?) taitavat olla samat kuin mexico 60's mallissa.

Ei tällä ole mitään tekemistä american traditional- paskan kanssa. Yksikään osa ei muuten niissä ole USA:lainen, ainoastaan loppukokoonpano on suoritettu siellä. Mm. mikit ovat samat kuin made in China Squiereissa...
"Diplomacy is the art of saying 'Nice doggie!'... till you can find a rock."
g.a.scotch
17.06.2003 11:55:52

Hyvä amerikan strato kaikkeen. Pintalakkaus on vaan niin ohut, että soitinta ei saa pidettyä "pakastavedetyn näköisenä". Kulumajälkiä tulee nopeasti. Tämän luulen vaikuttavan edulliseen hintaan.Eli "vintagehenkiseksi viidessä kuukaudessa"...
PIM
17.06.2003 12:06:21
Sen verran olen kaupassa ilman sähköjä kokeillut että oli pakko pistää saman tien takaisin telineeseen ennen kuin kaasuvaivat ehti iskeä. Jos noita stratoja ei olisi ennestään muutamaa kappaletta niin tuo olisi ehdottomasti kärkipäässä hankintalistalla. Tosin varsinkin Saksan hinnoilla tuota on vaikea vastustaa nytkin.

Voisikohan tuon pintaan vetää muutaman kerroksen lakkaa heti uutena jos se pysyisi sitten pidempään paremman näköisenä.
Myydään: Fostex digitaali-8-raitapaketti VM200&VR800 700e, Pignose G40V täysputkivahvistin 330e
jogo3000
17.06.2003 13:24:44

Eikös kyseisessä kepissä ole nitromaali eikä polyuretaani? Siitä käsittääkseni johtuu tuo nopea kuluminen.
Kunpa maailmassa olisi rauha ja hyvä tahto.
PIM
17.06.2003 13:39:38
Toisaalta, jos tuo kuluminen, vaikka nopeakin, tapahtuu tyylikkäästi, niin se ei mun mielestä haittaa mitään. Päinvastoin, kitaraan tulee nopeasti sellaista katu-uskottavaa ajan patinaa.

Onhan se tietty noinkin. Pitäisi vaan päästä bongaamaan jossain joku vuoden vanha Hwy1 että näkis miten se tosiaan kuluu käytössä.
Myydään: Fostex digitaali-8-raitapaketti VM200&VR800 700e, Pignose G40V täysputkivahvistin 330e
Egi
17.06.2003 13:48:38
Onko HW-1 tuotanto parantunut ? Itse kokeilin vajaa vuosi taaksepäin F-kaupassa kolmea eri keppiä ja kaikissa nauhojen päät törrötti ikävästi .
juu,ei.
Pyronius
17.06.2003 14:29:21

Onko HW-1 tuotanto parantunut ? Itse kokeilin vajaa vuosi taaksepäin F-kaupassa kolmea eri keppiä ja kaikissa nauhojen päät törrötti ikävästi .

No tuo nyt on ikävä kyllä aika yleinen kalleimmissakin malleisa (myös Gibson). Suomen ilmasto nääs, ja soitinkaupan väki ei viitsi koko ajan noita hioa (vaikka pitäisi)
PIM
17.06.2003 14:56:11
Ihmetyttää todellakin tuo ettei soitunkaupoissa viitsitä investoida ilmankostuttimiin vaan kalliit kitarat seisoo talvellakin rutikuivassa ilmassa missä nauhat alkaa noissa kalliimmissakin kepukoissa törrötteleen aika ikävästi jo parissa viikossa. Mulla oli yks Saksasta viime syksynä tuotu Gibson SG myyntitilissä paikallisessa liikkeessä kuukauden verran viime talvena ja sinä aika kaula oli mennyt jo todella ikävään kuntoon. No opinpahan taas jotain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)