Aihe: MXR Maahantuonti?
1
Knopfler79
17.06.2003 12:16:10
Kuka maahantuo MXR:n tuotteita? Lähinnä toi Dynacomp kiinnostais.. onko kellään käsitystä mitä siitä kannattais maksaa?

Onko kenelläkään mitään muita päteviä vaihtoehtoja kuin toi dynacomp? Soundiin olen tyytyväinen joten en halua että se muuttuu, puhtia vaan kaipaisin lisää.. varsinkin noihin cleani tai pienellä säröllä soitettuihin sooloihin.

Olen myös kuullut että kompurat lisäävät helposti kohinaa, joten onko juuri ton dynacompin tai muiden vaihtoehtojen suhteen kokemuksia, mitkä ei olis "kohinalaatikoita"?

Hinta katto korkeintaan 200 eugenea, mutta ajattelin sijoittaa noin 100:sen.
MrGuitarist
17.06.2003 12:34:03
Kuka maahantuo MXR:n tuotteita? Lähinnä toi Dynacomp kiinnostais.. onko kellään käsitystä mitä siitä kannattais maksaa?

Levytukku tuo maahan ja Dynacomp maksaa uutena 140e.

Onko kenelläkään mitään muita päteviä vaihtoehtoja kuin toi dynacomp?

Mulla on tuo dynacomp ja testailin sitä Bossin CS2:n kanssa. MXR söi mielestäni vähemmän kitaran perussoundia, joten siihen päädyin.

Olen myös kuullut että kompurat lisäävät helposti kohinaa, joten onko juuri ton dynacompin tai muiden vaihtoehtojen suhteen kokemuksia, mitkä ei olis "kohinalaatikoita"?

Tottakai kompressori aina lisää vähän kohinaa, muttei ainakaan minulla ole ollut mitään ongelmia, kun pedaali on ensimmäisenä kitaran jälkeen ja muu signaalitie on hyvin häiriösuojattu.
Knopfler79
17.06.2003 13:36:17
Onko toi Dynacomp muuten varustettu True Bypass liitännällä?
Keefster
17.06.2003 13:47:42 (muokattu 17.06.2003 13:48:00)
Onko toi Dynacomp muuten varustettu True Bypass liitännällä?

Veikkaan että ei - jos tbp kytkentä on pedaalissa se kyllä mainitaan esitteissä ja www-sivuilla erikseen.
Tulin kun melkein kutsuttiin !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)