Aihe: Ammattitaudit
1 2 3 4 5
Martso
02.10.2005 13:02:25
Joo, on huomattu, että laivalla aineenvaihdunta jostain syystä nelinkertaistuu;-)) Voisiko nestepainotteisella ravinnolla olla vaikutuksia tuohon? Ei tietoakaan ummetuksesta:o))

Mutta mikäs siinä on, että se alkaa kuitenki jo ennen kuin olet kertaakaan messissä käyny tai ainuttakaan olutta hoitanu.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
Sertzo S
02.10.2005 13:02:45
Mullakin tuppaa perse menemään ruvelle laivassa.TIiä sitte mistä johtuu. Siinä sapuskassa on kyllä jotain outoa...

Terve perse, vaikka rupiset reunat!
riff
02.10.2005 13:04:39
Mutta mikäs siinä on, että se alkaa kuitenki jo ennen kuin olet kertaakaan messissä käyny tai ainuttakaan olutta hoitanu.

Aha? Tuohon minunkaan kaikken kärsinyt pakki ei ole vielä pystynyt!
Ja täytyy muistaa, että kaikkiin muihin "vaivoihin" voi syyksi laittaa koneellisen ilmastoinnin;-)))))))))))
Köyhälle kaikki on kallista!
Martso
02.10.2005 13:07:59
Ja täytyy muistaa, että kaikkiin muihin "vaivoihin" voi syyksi laittaa koneellisen ilmastoinnin;-)))))))))))

AIVAN!! :):)
uruttaja
02.10.2005 14:22:33

HOOHHHOO. Etpä tietenkään, enkä minä!!

Tinnitus on tosiaankin aika kova, mutta sitäkin vittumaisempi vaiva.
mack the knife
02.10.2005 15:18:10
Aiheeseen liittyen, kuinka vakavasti suhtaudutte kuulonne suojeluun - itse olen viime vuodet käyttänyt "kuusitulppia" korvissa, vuoden verran Shuren korvamonitoreja, joissa on melunvaimennus - ei uskalla oikein enää vetää paljaalla - tinnitus vaanii

Ei mitenkään, paljaalla aina. Eihän se kuulosta miltään jos soitto tulee niin kuin haudan takaa. Muuta häiriötä ei ole kuin isossa porukassa jutellessa ei aina erottelu toimi. Nappijuorut aina kanssa aika kovalla.
En provoa, kaikilla on omat systeemit.
mack the knife
02.10.2005 15:18:50

No ku jännittää kun on niin mukava olla laivassa.
mack the knife
02.10.2005 15:20:00
Joo, on huomattu, että laivalla aineenvaihdunta jostain syystä nelinkertaistuu;-)) Voisiko nestepainotteisella ravinnolla olla vaikutuksia tuohon? Ei tietoakaan ummetuksesta:o))

Joo, just ennen settiä: "TAASKO sieltä on jotain tulossa!"
Ja ei kun riuhtomalla vyötä auki ja minuutti aikaa. Riittää hienosti.
manjaana
02.10.2005 15:20:41
No ku jännittää kun on niin mukava olla laivassa.

Zippadii zippadaa tapahtuu voi mitä vaa.....
Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi
Martso
02.10.2005 15:21:17
Joo, just ennen settiä: "TAASKO sieltä on jotain tulossa!"
Ja ei kun riuhtomalla vyötä auki ja minuutti aikaa. Riittää hienosti.

Minuutti riittää hienosti: vaahto tulee sutjakkaasti ja kerta pyyhkäisy riittää!
mack the knife
02.10.2005 15:23:01
Minuutti riittää hienosti: vaahto tulee sutjakkaasti ja kerta pyyhkäisy riittää!

Tuonkin taudin uhalla tekis kyllä mieli laivalle vetämään, mä jotenkin en ikinä kyllästy siihen meininkiin.
Martso
02.10.2005 15:25:26
Tuonkin taudin uhalla tekis kyllä mieli laivalle vetämään, mä jotenkin en ikinä kyllästy siihen meininkiin.

Siellä on mukavaa, mutta soittajien paremmat puoliskot tahtoo kyllästyä hyvinki nopeasti. Huhuh, ensi vuonna tulee kriisi, sano.
uruttaja
02.10.2005 15:26:15

Jep. Mulla on ihan sama vamma, tiesi sen 2-5 viikkoa ihan tarkkaan mitä pitää tehdä.
mack the knife
02.10.2005 15:28:10
Jep. Mulla on ihan sama vamma, tiesi sen 2-5 viikkoa ihan tarkkaan mitä pitää tehdä.

Niin ja siinä välissä, kun ei pitäny mitään tehdä, niin silloin sitä vasta ehtikin tehdä vaikka mitä.
uruttaja
02.10.2005 15:28:50
Niin ja siinä välissä, kun ei pitäny mitään tehdä, niin silloin sitä vasta ehtikin tehdä vaikka mitä.

Jotku teki jopa uusia ihimisiä ja reikiä terveeseen ihoon.
jon lord
02.10.2005 18:16:49
Olin kerran tuuraamassa semmosessa bändissä jossa rumpali ja kosketinsoittaja ilmiselvästi olivat jossain semmosessa jatkuvassa "Minä olen enempi Elvis"-kilpailussa! Saatana että huvitti kun tää rumpali just veti silmät kiinni jotain "Mai Veitä" niin tää urkuri häiritsi kaikilla mahdollisilla keinoilla tätä laulavaa rumpalia niillä uruillaan eli otti kaikki mahdolliset "trikki-soinnut" ja aksentit mitä vaan löytyy!

Velipojan kanssa kun soitin niin aina kiusasin sitä tuolla tavalla. Soitin ns. pitkiä sointuja mutta niin että ne ei rikkonut biisin luonnetta. Velipoika soitti rumpuja ja yritti laulaa mutta aina ei saanut kiinni kun oli niin kauhee sointu päällä. Sitten se loppujen lopuksi aina suuttui ja mökötti mulle loppuillan ja mä naureskelin itsekseni. Tää oli varmaan tätä veljes rakkautta.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Sertzo S
02.10.2005 18:21:17
Velipojan kanssa kun soitin niin aina kiusasin sitä tuolla tavalla. Soitin ns. pitkiä sointuja mutta niin että ne ei rikkonut biisin luonnetta. Velipoika soitti rumpuja ja yritti laulaa mutta aina ei saanut kiinni kun oli niin kauhee sointu päällä. Sitten se loppujen lopuksi aina suuttui ja mökötti mulle loppuillan ja mä naureskelin itsekseni. Tää oli varmaan tätä veljes rakkautta.

Ei, vaan veljesvittuilua samoissa hommissa!
jon lord
02.10.2005 18:23:46
Ei, vaan veljesvittuilua samoissa hommissa!

Yritin olla hienotunteinen sanonnassani.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
isojussi
02.10.2005 20:27:14
Viittaa **siin.....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)