Aihe: Ammattitaudit
1 2 3 4 5
p0tikka
01.10.2005 09:35:36
Morientes, te jäykkäsuolattujen humppahaarniskojen ritarit ilman silmikkoa.

Kysäri kuuluu, notta mitä sairauksia - näitä kelan korvaamia - on tullut keikkavuosien varrella? Minulla oli toistakymmentä vuotta sitten diagnoosina laaja-alainen paniikkihäiriö, sikäli pirteetä ja kummallista kun oli ns. luotettava spykiatri mua hoitamassa. Sanoi vain että ei ku lavalle ja ryyppää sitten kun kerkiät..
nYT napataan kun aika antaa myöden- Jotta tommoista..
? tähänkö?
Sertzo S
01.10.2005 10:15:51 (muokattu 01.10.2005 10:21:43)
Tuurijuoppous on ollut ainoa toistaiseksi sairaus, joka pitäisi hallintaan saada ja saahan sen, kun on yleensä aina nykyisin niin perseaukinen. Muita vakavampia sairauksia ei ole vielä onneksi ollut, vaikka tuota ikääkin on jo jonkin verran. Aktiivisen keikka/ravintolasoittajaurani sain päipiirtteittäin olla hyvin terve, josta täytyy olla tyytyväinen. Liikunta kuntojudon puitteissa nykyisin on osaltaan pitänyt kohtuullisessa kunnossa toistaiseksi. En myöskään tupakoi. Tälleen.
Sertzo S
01.10.2005 10:20:19 (muokattu 01.10.2005 10:20:42)
Moka!
uruttaja
01.10.2005 12:24:18
Selekä paskana Hammondin rouduusta ja kalapakastinauton takakontissa istumisesta, vissiin.
kuunsirppi
01.10.2005 13:13:21
selkä ja niskat paskana täälläkin. lisäks vähän "jaa miten niin vähän" allergiaa.
Selkä ja kaularanka semmoses kunnos, ettei pysty muuta ku laulaan
Tankero
01.10.2005 13:20:53 (muokattu 01.10.2005 13:21:08)
selkä ja niskat paskana täälläkin. lisäks vähän "jaa miten niin vähän" allergiaa.
Selkä ja kaularanka semmoses kunnos, ettei pysty muuta ku laulaan

Rumparistina tietysti on rytmihäiriöitä aina joskus. ja jännetuppiesa toisinaan. Nytkin tuntuu puskevan kumpaankin käteen.
markkuv
01.10.2005 15:48:02

Morientes, te jäykkäsuolattujen humppahaarniskojen ritarit ilman silmikkoa.

Kysäri kuuluu, notta mitä sairauksia - näitä kelan korvaamia - on tullut keikkavuosien varrella? Minulla oli toistakymmentä vuotta sitten diagnoosina laaja-alainen paniikkihäiriö, sikäli pirteetä ja kummallista kun oli ns. luotettava spykiatri mua hoitamassa. Sanoi vain että ei ku lavalle ja ryyppää sitten kun kerkiät..
nYT napataan kun aika antaa myöden- Jotta tommoista..

Aiheeseen liittyen, kuinka vakavasti suhtaudutte kuulonne suojeluun - itse olen viime vuodet käyttänyt "kuusitulppia" korvissa, vuoden verran Shuren korvamonitoreja, joissa on melunvaimennus - ei uskalla oikein enää vetää paljaalla - tinnitus vaanii
jjussila
01.10.2005 17:00:45
Aiheeseen liittyen, kuinka vakavasti suhtaudutte kuulonne suojeluun - itse olen viime vuodet käyttänyt "kuusitulppia" korvissa, vuoden verran Shuren korvamonitoreja, joissa on melunvaimennus - ei uskalla oikein enää vetää paljaalla - tinnitus vaanii
Shuret myös ja kovin tyytyväinen niihin...joo
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
musamies
01.10.2005 22:49:23

Siitä asti varsin vakavasti kun on ollut jatkuva onneksi aika kohtuullinen tinnitus päällä viimevuoden kesästä.
pekkajau
02.10.2005 00:44:04 (muokattu 02.10.2005 00:45:40)
Ehkä ainut tauti jota olen oppinut pikkusen ymmärtämään on ollut suuren mulkkuuden ja pohjattoman individualismin ymmärtäminen toisissa soittajissa! Minä itsehän... olen maailaman mukavin mies... joka osaa soittaa kaikista parhaiten ihan mitä vaan... ja kertoa kaikista parhaimmat vitsit joita kukaan muu mulkku ei ole koskaan kuullut aikaisemmin!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
R.Syke
02.10.2005 08:47:37
Tätä rataa on menty: jännetypot, polvi, selkä, lonkka + lievä humina korvissa.

Tiedä häntä, onko noista ammattitaudeiksi. Eli kulumista, kulumista.

Johtunee yli 30 v. kestäneestä palloilulajiharrastuksesta. Huminaan täytyy suhtautua vakavasti ja hankkia paremmat korvasuojat...
Sertzo S
02.10.2005 08:51:46
Ehkä ainut tauti jota olen oppinut pikkusen ymmärtämään on ollut suuren mulkkuuden ja pohjattoman individualismin ymmärtäminen toisissa soittajissa! Minä itsehän... olen maailaman mukavin mies... joka osaa soittaa kaikista parhaiten ihan mitä vaan... ja kertoa kaikista parhaimmat vitsit joita kukaan muu mulkku ei ole koskaan kuullut aikaisemmin!

Minä mietin, että olenkohan joihin mainitsemiisi synteihin aikoinanaan syyllistynyt. Ehkä. Olen ainakin tavannut kuvailemiasi tyyppejä joitakin.
R.Syke
02.10.2005 08:58:47

Minä ite ole - paitsi kaikkia noita - myös ehdottomasti kaikkein vaatimattomin!
pekkajau
02.10.2005 09:52:21 (muokattu 02.10.2005 09:55:02)
Minä ite ole - paitsi kaikkia noita - myös ehdottomasti kaikkein vaatimattomin!

Olin kerran tuuraamassa semmosessa bändissä jossa rumpali ja kosketinsoittaja ilmiselvästi olivat jossain semmosessa jatkuvassa "Minä olen enempi Elvis"-kilpailussa! Saatana että huvitti kun tää rumpali just veti silmät kiinni jotain "Mai Veitä" niin tää urkuri häiritsi kaikilla mahdollisilla keinoilla tätä laulavaa rumpalia niillä uruillaan eli otti kaikki mahdolliset "trikki-soinnut" ja aksentit mitä vaan löytyy! Ja jos urkuri lauloi niin tilanne oli sillon päinvastoin.Uskomattomia tremoloita ja breikkejä!

Se oli kuitenkin huiminta kun rumpali veti todella hyvin jotain "fiilinksiä" niin siihen tuli joku hyvännäkönen mimmi kesken biisiä sanomaan sille urkurille että onpas tuo teidän rumpali HYVÄ LAULAJA! Kun biisi loppu niin rumpali kysy urkurilta että mitä se nainen sanoi niin tää urkuri siihen pokkana tuumi jotta:"Se sanoi että tuota sinun laulua pitäs panna vähän pienemmälle!"
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
02.10.2005 09:55:38 (muokattu 02.10.2005 09:56:03)
Olin kerran tuuraamassa semmosessa bändissä jossa rumpali ja kosketinsoittaja ilmiselvästi olivat jossain semmosessa jatkuvassa "Minä olen enempi Elvis"-kilpailussa! Saatana että huvitti kun tää rumpali just veti silmät kiinni jotain "Mai Veitä" niin tää urkuri häiritsi kaikilla mahdollisilla keinoilla tätä laulavaa rumpalia niillä uruillaan eli otti kaikki mahdolliset "trikki-soinnut" ja aksentit mitä vaan löytyy! Ja jos urkuri lauloi niin tilanne oli sillon päinvastoin.Uskomattomia tremoloita ja breikkejä!

Se oli kuitenkin huiminta kun rumpali veti todella hyvin jotain "fiilinksiä" niin siihen tuli joku hyvännönen mimmi kesken biisiä sanomaan sille urkurille että onpas tuo teidän rumpali HYVÄ LAULAJA! Kun biisi loppu niin rumpali kysy urkurilta että mitä se nainen sanoi niin tää urkuri siihen pokkana tuumi jotta:"Se sanoi että tuota sinun laulua pitäs panna vähän pienemmälle!"

Voi sviddu, mitä soittajakuhilaita ja solistisyndroomaan riivaamia!
KoskPaavo
02.10.2005 10:05:20
Kuulovamman sain jo 70-luvulla kun Leslie piti olla aivan korvan vieressä, omaa tyhmyyttä tietysti. Se ylätweeteri on varmaan erittäin tehokas kuulontuhoaja. Sainpa tuosta eläkepäätöksen kolmisen viikkoa sitten, että vähän outsiderinahan tänne jo kirjoittelen. Ammattilaisvuosia tuli kuitenkin 28 täyteen.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Neljä Ruuvia
02.10.2005 10:58:51
Pukamat. Laivojen ruoka, -ja juomavaliosta erityisesti ärtyivät. Kun lopetin soiton asetukset palautuivat default:tiin.

Mullakin tuppaa perse menemään ruvelle laivassa.TIiä sitte mistä johtuu. Siinä sapuskassa on kyllä jotain outoa...
Martso
02.10.2005 12:32:39
Mullakin tuppaa perse menemään ruvelle laivassa.TIiä sitte mistä johtuu. Siinä sapuskassa on kyllä jotain outoa...

Samaa hommaa. Parhaillaan ollut kavereiden kanssa kisat, kuinka monta kertaa tietyssä ajassa. Olen päätyny kuitenki diagnoosissa siihen, että se on se merenkäynti. Vaikka ei pahoinvoivaksi tulekkaan, niin maha häiriintyy.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
riff
02.10.2005 13:00:56
Samaa hommaa. Parhaillaan ollut kavereiden kanssa kisat, kuinka monta kertaa tietyssä ajassa. Olen päätyny kuitenki diagnoosissa siihen, että se on se merenkäynti. Vaikka ei pahoinvoivaksi tulekkaan, niin maha häiriintyy.

Joo, on huomattu, että laivalla aineenvaihdunta jostain syystä nelinkertaistuu;-)) Voisiko nestepainotteisella ravinnolla olla vaikutuksia tuohon? Ei tietoakaan ummetuksesta:o))
Köyhälle kaikki on kallista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)