edgehill 01.10.2005 13:19:36 | |
---|
Niin, hieman ryhtiä tarvittaisiin tähän kitaraharrastukseen. Hyvä en ole eikä musta sellaista tule mutta harrastuksessa olisi kuitenkin mukava jotenkin edetä. Profiilista löytyy musanäyte. Blues/jazz/rock -opetusta olen siis hakemassa. Opettaja voisi sijaita aika laajallakin alueella. Arkipäivisin välillä Hyvinkää-Helsinki ja viikonloppuisin sopii Nurmijärvi ja sen lähialueet. Kysymys kuuluu: voitteko suositella jotain henkilöä, jonka kitaratunteihin kuuluu tämmöisen aikuisopiskelijan kanssa muutakin kuin rahan kerääminen. t.edgehill |
Ville81 01.10.2005 15:27:05 | |
---|
Jos haluaisin varmistua opettajan tasosta, tarkastaisin varmaan Stadian ilmoitustaulun. Siellä varsinaiset opettajat, mutta myös viittä vaille valmiit pedagogisen puolen AMK-opiskelijat ilmoittelevat.
Hyvä en ole eikä musta sellaista tule Hiton tyylikästä ja tyylitajuista soittoa ainakin kotisivusi musanäytteessä oli! |
Apricot 01.10.2005 16:00:40 | |
---|
Jos haluaisin varmistua opettajan tasosta, tarkastaisin varmaan Stadian ilmoitustaulun. Siellä varsinaiset opettajat, mutta myös viittä vaille valmiit pedagogisen puolen AMK-opiskelijat ilmoittelevat. Siis eihän siellä talon opettajat tai opiskelijat mitään ilmoittele, vaan kannattaa laittaa oma ilmoitus, jonka joku kiinnostunut maikkaehdokas tsekkaa. No problemo! |
Ville81 01.10.2005 17:07:58 | |
---|
Siis eihän siellä talon opettajat tai opiskelijat mitään ilmoittele, vaan kannattaa laittaa oma ilmoitus, jonka joku kiinnostunut maikkaehdokas tsekkaa. Kyllä mä siellä olen nähnyt paljonkin ilmoituksia. Jos laittaa oman ilmoituksen ja kuvailee millasta opetusta hakee, voi tärpätä hyvinkin. |
edgehill 01.10.2005 17:52:20 (muokattu 01.10.2005 18:01:19) | |
---|
Jos haluaisin varmistua opettajan tasosta, tarkastaisin varmaan Stadian ilmoitustaulun. Siellä varsinaiset opettajat, mutta myös viittä vaille valmiit pedagogisen puolen AMK-opiskelijat ilmoittelevat. Mistä löydän tuon ilmoitustaulun. Googletin sitä ja näyttäisi siltä, että pitäisi olla tunnukset WinhaWilleen jonka alla ymmärsin ilmoitustaulun olevan. Onko Stadialla olemassa joku julkinen ilmoitustaulu? Edit: vai tarkoititko fyysistä ilmoitustaulua, olikos se siellä Arabiankadulla? Hiton tyylikästä ja tyylitajuista soittoa ainakin kotisivusi musanäytteessä oli! Kiitos! |
Ville81 01.10.2005 18:42:21 | |
---|
Meinasin ihan fyysistä ilmoitustaulua siellä Arabian rannassa. |
Se taulu on siellä, kun mennään sisäpihalta (Hämeentie 133 B) sisään kahvioon, sitten vaksin kopilta vasemmalle ja heti siinä vasemmalla. No problemo! |
edgehill 02.10.2005 12:25:53 | |
---|
No niin, nyt osaankin ihan perille asti :-) Kiitos tiedoista! |
Meisseli 02.10.2005 12:48:53 | |
---|
Jätkä o hyvä. Päivän biisi: Hollies: Bus stop
www.must.fi |
arzi89 02.10.2005 19:05:06 (muokattu 02.10.2005 19:07:19) | |
---|
Hyvältähän toi soitto kuulostaa. Hyvä en ole eikä musta sellaista tule Vähän kun tota asennetta vaan muutat, ni susta vois jotain tullaki. Edit. Oikeastaan kuulosti saatanan hyvältä, kun loppuun asti kuuntelin. Sai paatuneen rokkijätkänkin soittelemaan ilmakitaralla mukana. Tosimies soittaa Stratolla! |
edgehill 03.10.2005 12:27:19 | |
---|
Kiitos paljon kehuista...! Tuosta asenteesta. Ei se niinkään ole asennetta kuin sellaista faktaa, että olen iässä jossa vuosia on todennäköisesti takana enemmän kuin edessä. Pari kouluikäistä mukulaa, päiväduuni ja sen semmoista... Se lokero, jossa kitara on mukana kuvioissa ei anna tilaa enemmälle omistautumiselle. Elämä on. Mutta päivääkään (kitaroista puhumattakaan) en vaihtaisi pois! t. edgehill |
arzi89 03.10.2005 17:53:05 | |
---|
Tuosta asenteesta. Ei se niinkään ole asennetta kuin sellaista faktaa, että olen iässä jossa vuosia on todennäköisesti takana enemmän kuin edessä. Pari kouluikäistä mukulaa, päiväduuni ja sen semmoista... Nooh.. Sitten asia ei olekaan niin helppo ratkaista. Mutta tossa ylempänä oli jotain neuvoja. Itse en sitten osaa enempää auttaa. Tosimies soittaa Stratolla! |