pekkajau 01.10.2005 15:15:20 | |
---|
Se on tullu sillä nimellä tehtyä jo yli 10 vuotta sitten.... Eiks Tiernapoikiakin ole tehty kanssa sillä samalla nimellä jo reilusti toistasattaa vuotta? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
aisa 01.10.2005 16:31:26 | |
---|
perkeles kun tää hunuppapikkujoulu olis jo ens viikolla. minoon ainakin mukana ku pukama!! froikkareita lainatakseni: "minä tykkään olla kännissä" "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
manjaana 01.10.2005 18:19:11 | |
---|
perkeles kun tää hunuppapikkujoulu olis jo ens viikolla. minoon ainakin mukana ku pukama!! froikkareita lainatakseni: "minä tykkään olla kännissä" Minä tykkään heilua humalassa... ;o) Eikös se oo yhen tutun duon vakibiisi..... Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi |
aisa 01.10.2005 19:16:41 | |
---|
Minä tykkään heilua humalassa... ;o) Eikös se oo yhen tutun duon vakibiisi..... vain tommoset vannoutuneet fanit voi muistaa tollasia asioita... 8) "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Guido 01.10.2005 20:00:46 | |
---|
Perskeles, pitäisköhän sitä laittaa meikäläisenkin kalenteriin ruksi p-joulu -päivän kohdalle ja singahtaa paikalle nauttimaan antimista... Muste 05 |
isojussi 01.10.2005 21:26:10 | |
---|
Minä tykkään heilua humalassa... ;o) Eikös se oo yhen tutun duon vakibiisi..... Se on freukkreita. Minä kaiken juon, minä elämäni juon, minä naapurinkin viinatkin juon. Minä palkat juon, minä eläkkeet juon, minä vaimonkin perinnöt juon. Minä asunnot juon, minä metsät juon minä maat ja mannut juon. Minä raktorin juon, hevosen juon, kissat ja koirat sikana juon. Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa. Minä rapulaa juon, minä humalaa juon, ja selvinpäinkin juon. Minä muutaman juon, minä muutenkin juon, ja sittenkin minä juon. Minä duurissa juon, minä mollissa juon minä alkomahollissa juon. Talletustillin ja autontallin tillintallin juon. Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa. Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa. Heijaa ja otetaan taas! Heijaa ja otetaan taas! Jos Suomen järvet ei viinaksi muutu, niin keksinpä uatoksen: Vois Pelekosenniemen viinalla täyttää ja juara Vuatoksen! Vaan eihän mihkään riittäisi, mutta miten tää sitten ois: Maapallon viinalla täyttää vois, maapullona juora pois! Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa...... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
manjaana 01.10.2005 22:35:32 | |
---|
Se on freukkreita. Minä kaiken juon, minä elämäni juon, minä naapurinkin viinatkin juon. Minä palkat juon, minä eläkkeet juon, minä vaimonkin perinnöt juon. Minä asunnot juon, minä metsät juon minä maat ja mannut juon. Minä raktorin juon, hevosen juon, kissat ja koirat sikana juon. Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa. Minä rapulaa juon, minä humalaa juon, ja selvinpäinkin juon. Minä muutaman juon, minä muutenkin juon, ja sittenkin minä juon. Minä duurissa juon, minä mollissa juon minä alkomahollissa juon. Talletustillin ja autontallin tillintallin juon. Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa. Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa. Heijaa ja otetaan taas! Heijaa ja otetaan taas! Jos Suomen järvet ei viinaksi muutu, niin keksinpä uatoksen: Vois Pelekosenniemen viinalla täyttää ja juara Vuatoksen! Vaan eihän mihkään riittäisi, mutta miten tää sitten ois: Maapallon viinalla täyttää vois, maapullona juora pois! Juon, juon, minäpoika juon, minä tykkään olla kännissä Juon, juon, minäpoika juon, tahdon heilua hulluna humalassa...... Hih, en muistanutkaan notta noin hyvät oli nuo sanat.. ;o)) Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi |
isojussi 01.10.2005 22:36:37 (muokattu 01.10.2005 22:37:17) | |
---|
Hih, en muistanutkaan notta noin hyvät oli nuo sanat.. ;o)) Net on mainiot net. Pidetäänkö pikkujouluissa pöydänallejuontikisat? EDIT: Näääää.... dokataan tyylikkäästi ja kauan. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
manjaana 01.10.2005 22:44:43 | |
---|
Net on mainiot net. Pidetäänkö pikkujouluissa pöydänallejuontikisat? EDIT: Näääää.... dokataan tyylikkäästi ja kauan. No perkules, tottahan nyt pietään. Mulle oli kyllä se pianon kansi jo varattu.. Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi |
...Mulle oli kyllä se pianon kansi jo varattu.. Meinaatko tosissas juoda pianon kannen pöydän alle? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
manjaana 01.10.2005 22:48:49 | |
---|
Meinaatko tosissas juoda pianon kannen pöydän alle? Kröhöm, syvällä rintaäänellä, kaikkihan on aina mahdollista... ;o) Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi |
R.Syke 02.10.2005 09:13:38 | |
---|
No perkules, tottahan nyt pietään. Mulle oli kyllä se pianon kansi jo varattu.. -Muista, mitä tapahtui Vanhalla (melkein) v. 1968. Takuulla pääset lööppeihin. Humppakansasta tulee uusradikaaliliike - kaikille pitkä tukka, kaulaliina ja maihinnousutakki. Musta baskeri päähän myös. |
baron 02.10.2005 09:15:07 (muokattu 02.10.2005 09:15:23) | |
---|
-Muista, mitä tapahtui Vanhalla (melkein) v. 1968. Takuulla pääset lööppeihin. Se oli flyygelin kansi! The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
R.Syke 02.10.2005 09:34:44 (muokattu 02.10.2005 09:35:24) | |
---|
Se oli flyygelin kansi! Sen mukaan pitää varata humppapikkujoulupaikka, också. ...muuten humppapikku! Auf Flügeln des Gesanges! |
baron 02.10.2005 10:12:23 | |
---|
Mun tuttavani suunnitteli, että jostain kaatopaikalta hankkisi flyygelin kannen, ostaisi Veholta mersun avaimen ja pihistäisi vappuna jostain ylioppilaslakin. Olisi niin leveetä sanoa, että mersun avaimet unohtui flyygelin kannelle ylioppilaslakin alle. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
R.Syke 02.10.2005 11:51:30 | |
---|
Olisi niin leveetä sanoa, että mersun avaimet unohtui flyygelin kannelle ylioppilaslakin alle. Joo.Keu. Ihanko Karjalaan jäi saha ja mylly :D |
pekkajau 02.10.2005 11:56:06 | |
---|
Tulin juuri eilen Alpeilta laskettelemasta! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Tankero 02.10.2005 14:54:38 | |
---|
Minä oon Päkkikankaalta. |
aisa 02.10.2005 16:32:51 | |
---|
minoon lahesta. onko löytyny sieltä mansen suunnalta mitään ryhmää joka hoitais sitä hunuppapikkujohnia? "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
manjaana 02.10.2005 16:35:33 | |
---|
minoon lahesta. onko löytyny sieltä mansen suunnalta mitään ryhmää joka hoitais sitä hunuppapikkujohnia? Eipä ole ilimottautunu ainaskaan ;o( Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi |