Aihe: fruity loops?
1
rockpock
14.06.2003 11:52:29 (muokattu 14.06.2003 12:27:07)
moi

Voisiko joku vähän valottaa mulle "fruity loops" meininkiä? En tiedä asiasta mitään, kaikki info otetaan ilomielin vastaan.. (=
Wk
16.06.2003 16:06:59
Fruity Loops on ohjelma, millä mä ainaki teen rumpukompit
ku jotain omia äänityksiä teen, eli vähä niinku rumpukonetta
se mulle edustaa...
Sillä pystyy myös tekemään ihan melodioitaki, siinä on aika
lailla erilaisia soitinääniä...mutta ei sillä voi aitoa soittamista
korvata...

Kato Tucowsista, siellä voi olla sen demoversio...
Wk
Hannu H.
17.06.2003 11:38:05

Löytyykö mistään enää sitä vanhempaa demoversiota jolla pysty tallentaan mut siinä ei ollu kaikkia toimintoja?
PJS
20.06.2003 13:25:04

Millä ilveellä tosta pitäis saada sellaset rumpusaundit, ettäi olis niin pirun teknot. En ole vielä onnistunut saamaan sellaisia lähes melkein luonnollisen oloisia rock-rumpu saundeja vaan aina sitä samaa tsummm tsumm tshihh tsumm -amis jytinää.
Jeah!!!
assassin
21.06.2003 23:04:24
Millä ilveellä tosta pitäis saada sellaset rumpusaundit, ettäi olis niin pirun teknot. En ole vielä onnistunut saamaan sellaisia lähes melkein luonnollisen oloisia rock-rumpu saundeja vaan aina sitä samaa tsummm tsumm tshihh tsumm -amis jytinää.

Eihän niitä Fruityn perusrumpuja jaksakaan kuunnella, itse ne jostain sämplätä pitää!
Ihminen, jolla ei olisi mielikuvitusta, ei pelkäisi mitään.
Intohimo
22.06.2003 13:19:06

Sitä mäkin oon ihmetelly... Varmaan pitää jotenkin
muuttaa jollakin efektillä tai sitten importata samplejä.
"Hyvä itseluottamus lähentelee röyhkeyttä".
Lajos
22.06.2003 17:45:43
Sitä mäkin oon ihmetelly... Varmaan pitää jotenkin
muuttaa jollakin efektillä tai sitten importata samplejä.

Käsittääkseni Fryity loopsilla pystyy soittamaan sampleja kuin sampleja. Ohjelma vaatii yllättävän paljon tehoa koneelta. Rumpu saundit kannattaa varmaan nauhoittaa oikeista rummuista. tai pädeistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)