Aihe: Bugbear.B!!
1
AaaPee
10.06.2003 08:30:18
onko kukaan joutunut painimaan tämän viruksen kanssa!! olen töissä ATK-tuessa ja eilen alkoi tämä painajainen.. jok'ikinen kone täytyy käydä erikseen läpi ja sulkea lähiverkko.. pain in the ass.. bugbearin tekijä on kyllä onnistunut.
Larry
10.06.2003 10:38:59
onko kukaan joutunut painimaan tämän viruksen kanssa!! olen töissä ATK-tuessa ja eilen alkoi tämä painajainen.. jok'ikinen kone täytyy käydä erikseen läpi ja sulkea lähiverkko.. pain in the ass.. bugbearin tekijä on kyllä onnistunut.

Jees mulla oli duunikoneessa viimeviikon lopulla.
Oli vittumainen löytää ja windows ei lähtenyt käyntiin kun buuttilevykkeellä. Saatanan virus lähetteli itseään mailien mukana kysymättä multa lupaa!
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
KooAa
10.06.2003 21:48:42
Taitaa olla taas niin ettei Mozillan kanssa ole noita ongelmia ...
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
kalkkuna
11.06.2003 13:07:49
Mulla ei ole ollut tuollaista ongelmaa.

Mutta Big@boss.com homma kylläkin.
Anarkiapurilainen
11.06.2003 13:30:01

Eipä ole ollut mitään ongelmia, kun postiohjelmana EI ole M$ Outlook Express ja Mozillalla selailen sivuja. Toisaalta, työpaikan Linux-serveriin oli pari viikkoa sitten murtauduttu ja laitettu rootkit, että eipä open source-softakaan ole murtovarmaa (ainakaan jos sysadmin on laiska configuroimaan ja asentelemaan päivityksiä..)
"Free your mind and your ass will follow"
JKantonen
11.06.2003 13:34:42
laitettu rootkit, että eipä open source-softakaan ole murtovarmaa (ainakaan jos sysadmin on laiska configuroimaan ja asentelemaan päivityksiä..)

Muutamaa vuotta vanhempiin SSH-yhteyksiin pääsee heittämällä roottina sisään..
AaaPee
13.06.2003 12:42:01
Uskoisin linuxsien olevan aukokkaampia, kuin window$. linuxia kohtaa en vain ole todellakaan yhtä paljon hyökkäyksiä... ei perustu täysin faktaan vaan omiin tuntemuksiin olen käyttänyt myös linuxia aika paljonkin.
booster
13.06.2003 15:13:42 (muokattu 13.06.2003 15:13:49)
Uskoisin linuxsien olevan aukokkaampia, kuin window$

Miksi?

linuxia kohtaa en vain ole todellakaan yhtä paljon hyökkäyksiä...

Meinaatko että esim. Apache-servereitä (joita on noin puolet www-palvelimista) vastaan ei yritetä hyökätä? Hoho.
Linuxissa ei nyt ainakaan ole tahallaan tehtyjä takaovia ja kaikenmaailman serviceitä, jotka pyörii kaikilla koneilla jos niitä ei osaa sulkea.
Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä..
vaiktutus
13.06.2003 15:23:21
Mutta Big@boss.com homma kylläkin.

Mikäs tämä "homma" on?
Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät...
lxi
13.06.2003 15:56:13
Mikäs tämä "homma" on?

Virus. Jos saat mailia osoitteesta big@boss.com, älä missään nimessä avaa sitä vaan tuhoa viesti.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
vaiktutus
13.06.2003 18:03:02
Virus. Jos saat mailia osoitteesta big@boss.com, älä missään nimessä avaa sitä vaan tuhoa viesti.

Myöhäistä. Toiset ovat tyhmiä. En ole kyllä huomannut mitään outoa tässä koneessa vaikka olen aika monta tuollaista viestiä avannut.
Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät...
Dee
13.06.2003 21:11:05
Myöhäistä. Toiset ovat tyhmiä. En ole kyllä huomannut mitään outoa tässä koneessa vaikka olen aika monta tuollaista viestiä avannut.

No ilmeisesti et ole sitten avannut sitä liitetiedostoa. Mullekin tuli toi sama maili ja avasin sen eikä Nortoni sanonu mitään. Liitetiedoston avaamisesta se todennäköisesti olis huomauttanu. Että ei hätää..
"Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp
Faidros
15.06.2003 18:33:00

Eikä sen tartte tulla edes big@boss.com:sta. esim mulle se tuli @upm.kymmene osotteesta, jonka takia melkeen sen kerkesin avaamaan.
Maailmanloppu on lähempänä kuin koskaan aikaisemmin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)