Bertta5000 01.10.2005 12:47:48 | |
---|
Kiitti tiedoista! Taidan sittenkin ostaa ihan akustisen pianon. |
Titares 01.10.2005 13:27:40 (muokattu 01.10.2005 13:27:51) | |
---|
Se on varmasti hyvä päätös. Eipä tarvitse taistella laitemanuaalien eikä tietokoneen kanssa, mikä syvällä rintaäänellä sanottuna on paljon se! |
baron 01.10.2005 14:22:41 | |
---|
Kiitti tiedoista! Taidan sittenkin ostaa ihan akustisen pianon. Kait tiedät, että sekin vaatii säännöllistä huoltoa, virityksen vähintään kerran vuodessa, tarvittaessa useamminkin. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
mr.muzak 01.10.2005 14:47:30 | |
---|
...Omalla kohdalla on tilanne kuitenkin niin valítettava, että asumismuoto sattuu olemaan kerrostalokämppä. Täällä ei huvita soitella oikein millään akustisilla soittimilla ettei häiritse naapureita. Itellä sama asumismuoto ja kukaan ei ole valittanut mitään. Kunhan pitää pianon kannen kiinni 20-9 välillä ja soittaa hyviä biisejä hyvin!:) |
baron 01.10.2005 15:28:54 | |
---|
Itellä sama asumismuoto ja kukaan ei ole valittanut mitään. Kunhan pitää pianon kannen kiinni 20-9 välillä ja soittaa hyviä biisejä hyvin!:) Entäs treenaaminen? Hanonit? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
projekti 01.10.2005 16:01:03 | |
---|
Ei millään pahalla mutta jos mun pitäis tehdä ostopäätös tämän kirjoituksen jälkeen, ostaisin todennäköisesti jotain ihan muuta kuin musiikkilaitteita... Sixpack, ja loppurahalla kaljaa. |
mr.muzak 01.10.2005 16:16:02 | |
---|
Entäs treenaaminen? Hanonit? Nekin voi soittaa kauniisti! |
Itellä sama asumismuoto ja kukaan ei ole valittanut mitään. Kunhan pitää pianon kannen kiinni 20-9 välillä ja soittaa hyviä biisejä hyvin!:) Mulla oli vuosia sitten rivitalossa naapuri, jolta meni herne nenuun kun harjoittelin generaattori Hammondeillani. Ääni kantautui rakenteiden läpi turhan helposti. Mä olen lisäksi taiteillisimmillani yleensä sellaiseen aikaan, jolloin moni tavis haluaisi olla nukkumassa. |
mr.muzak 01.10.2005 18:57:22 | |
---|
Mä olen lisäksi taiteillisimmillani yleensä sellaiseen aikaan, jolloin moni tavis haluaisi olla nukkumassa. ...voi sitä viinaa aikaisemminkin ottaa.. |
musamies 01.10.2005 20:50:05 | |
---|
...voi sitä viinaa aikaisemminkin ottaa.. Mikäpä jottei, mutta niin toimien ei kerkiäisi paljoa muuta sitten tekemäänkään. |
mr.muzak 01.10.2005 21:04:32 | |
---|
Mikäpä jottei, mutta niin toimien ei kerkiäisi paljoa muuta sitten tekemäänkään. ..joka on huono asia, miksi?:) |
musamies 01.10.2005 21:41:49 | |
---|
..joka on huono asia, miksi?:) Kaikki rupeaa maistumaan puuduttavalta jos on liikaa yhtä ja samaa! Eilen tuli jo kaljat juotua. Kaapissa olisi litra konjakkia, mutta eipä kiinnosta. On kivaa kun on monenlaisia päiviä :-) |
mhh 03.10.2005 15:49:22 | |
---|
Entäs se Casio Privia -"parempi malli"? Senhän saa kevyesti tuolla 800 eetulla. Itselläni ei siis tuota ole mutta musiikkikaupassa kuulosti ihan Ok peliltä. Mulla on toi privia keikkailua ajatellen ja kyllä sillä aika pitkälle pääsee, voi ihan klassistakin harjoitella tiettyyn rajaan asti. Mutta ei silti, kyllä oikea voittaa 6-0, jos ei keikoille tarvitse. Ei siitä pääse mihinkään. Tietysti jos on ihan paska kosketus, homeessa, eikä viritetty vuosiin, niin ei oikeallakaan tee mitään. Mutta oikeasti jos meinaa pitkälle päästä, niin tekniikkaa ja tulkintaa ei oikein voi sähköpianolla saada niin tarkaksi. Konservatoriolla, jossa ennen opiskelin, laulunopiskelijat ehdottivat, että kaikki talon pianot korvattaisiin sähköisillä, jotta vire pysyisi(heidän kultaisten ääniensä mukavuutta ajatellen) *hah Ihankuin ne olisi pelkkaa säestämistä varten. ..arvatkaa vaan, mikä meteli pianostien syvistä riveistä nousi:) Ei onneksi mun aikana ainakaan mennyt läpi. Hyvä voittaa pahan 6-0 |
musamies 04.10.2005 00:12:34 | |
---|
Konservatoriolla, jossa ennen opiskelin, laulunopiskelijat ehdottivat, että kaikki talon pianot korvattaisiin sähköisillä, jotta vire pysyisi(heidän kultaisten ääniensä mukavuutta ajatellen) *hah Ihankuin ne olisi pelkkaa säestämistä varten. Onko siellä tosiaan niin huonoja laulajia, ettei muuten osaa laulaa? On mukavaa olla sen verta PRO soittaja, ettei pieni epävire haittaa suoritusta. |