Aihe: Vanha kunnon villapaita!
1
Naama-amis
17.09.2005 22:42:33
Missähän pääkaupunkiseudulla mahtaisi olla reipas valikoima erilaisia villapaitoja? Tässä on näitä kaikenmaailman peruskauppoja itiksestä, jumbosta, myyrmannista ja stadistakin tullut käytyä lävitte, ja on hieman heikoilla kantimilla mielestäni villapaitatarjonta. Tai ehkä mulla on vain liian vaativa maku, heh.

Yksi vaihtoehto olisi tietysti itse opetella kutomaan. Ei tarvitsisi valittaa, ettei löydy sopivaa.
Kanttuvei.
rautayrtti
25.09.2005 00:36:50
Yksi vaihtoehto olisi tietysti itse opetella kutomaan. Ei tarvitsisi valittaa, ettei löydy sopivaa.

jos opettelisit kutomaan, mulla ois tojella helppo villapaidan ohje...
"these smiling eyes are just a mirror for"
Hohhoijaa
25.09.2005 17:21:35 (muokattu 25.09.2005 17:21:53)
Tsekkaapa Tarjoustalot. Sieltä löytyy semmosia melkein-villapaitoja, ainakin ne on karvaisia, kutittavia ja lämpimiä (tämä siis merkitsee itselle villapaitaa :)
Parempi olla yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Viceroy
25.09.2005 17:34:25

Itse maksoin itselleni intistä lähtiessäni villapaidan. Tuli vaan otettua XL-kokoinen - jostain pitäisi saada Ällä...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Naama-amis
26.09.2005 17:49:46
jos opettelisit kutomaan, mulla ois tojella helppo villapaidan ohje...

Paras vaihtari tietysti olisi hankkia kutomisesta diggaava neitonen vaimokkeeksi. Vapaaehtoisia?

Täytyykin muuten tuota Hohhoijaan ehdottamaa tarjoustaloa kokeilla. Kyllähän siellä itse asias tuleekin usein käytyä, mutta ainoastaan moottoriöljyosastolla.. Taidanpa tässä samantien lähteä tammistoon, moro.
Kanttuvei.
Naama-amis
30.09.2005 16:25:40
Ei ollunna tarjoustalossa hyvejä paitoja. Mutta nyt kun olen rahoissa - kiitos bisnesvaistojeni - taidan suunnistaa Stockmannille. En käy suihkussa ja vartavasten jätän hampaatkin pesemättä, niin varmaan näen kaupungilla tuttujakin.
hipps
01.10.2005 16:01:09
En viittis uutta aihetta villapaidoista alottaa ni kysyn nyt tässä, että olisko joku sattunut näkemään sellasta aika muhkeaa villapaitaa, jossa olis leveitä mustia ja valkoisia vaakaraitoja ?
Naama-amis
01.10.2005 16:15:53
olisko joku sattunut näkemään sellasta aika muhkeaa villapaitaa, jossa olis leveitä mustia ja valkoisia vaakaraitoja ?

Vai taas yks wannabe-karhukoplalainen..

En ole tuollaista nähnyt, mutta Stockmannilla (Helsingin) oli ainakin mielestäni hyvä valikoima villapaitoja, joskin ainakin meikän lompsalle turhan tyyriitä. Sokoskaan ei ihan surkea ollut, sieltä tuli eilen itse asiassa paita ostettuakin.
Herra-X
07.10.2005 23:23:39
Omani ostin Itävallasta sellaisesta torikojusta. (Kuulemma) käsintehty ja aitoavillaa (käsittääkseni). Lämmin ja kutiava on.
kalamies#39 >-)))>
Dunga
08.10.2005 13:15:25
Mä haluaisin jussi-paidan.
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Tetsuo
18.10.2005 18:43:59
Villapaidat on parhautta. Mutsi kutoo mulle just
"Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela
Roitto
18.10.2005 21:03:57
Sellanen tosipaksu villapaita olis aika pähee. Ja lämmin. Mut sellaset mitkä kestää ja on lämpimiä maksaa vissiin aika paljon.
Yo' momma so fat, Chuck Norris couldn't lift her.
LamaAjanElvis
18.10.2005 21:27:03
Mulla on joku vitun vanha villapaita malli "ukki" jossa ei ole minkäänlaista kaulusta ja hihat pikkasen lyhyet. Väriltään just tummanruskea/tummanharmaa. Helvetin hyvä kämpällä erakointiin.
Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
sticky fingers
19.10.2005 14:55:37
Mä haluaisin jussi-paidan.

Älä vaan osta mitään "piraattia"! Lapualla on ainoa oikea Jussi-paita valmistamo. Tilaa sieltä! maksaa kai jotain 50€. Itellä lahjaksi saatuna Jussi- ja Antti-paidat...
Joonas
22.10.2005 04:34:08
mullon kaksi ex-melkeinavovaimon tekelettä kaapissa.

Hienoja on.
Moon vanha kettu. Älä ammu mua.
Vainhaalee
23.10.2005 16:31:32
Pitäs saada nussittua jostain (nyt vielä kun on aamuja jäljellä) villapaita mallia s.a. int.

Sitten pesukoneeseen mustien värinappien kera, sen jälkeen tykkimiehen poletit paitaan ja menoks...
Epäselvissä tapauksissa käänny lääkärin tai m.netin puoleen...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)