Aihe: Mikä vahvistin näistä..
1 2
mannerheim666
01.10.2005 16:34:37
niin täytyy sanoa että tosiaan selkeät leadit saa hyvin tolla aikaiseksi.
elbowski
01.10.2005 17:29:55
EE: Ja jos noista pitää valita, niin tuo Tm60 on ainakin hyvä. Ja kyllä siitäkin tosiaan hevit lähtee.

Kyllä, keposesti. Tänään juuri tyyppailin tuota, ja kyllä G.A.S. heräili.
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45
oiva tumpeloinen
01.10.2005 20:01:43
Ai ei riitä vielä? No käy kuuntelemassa Tech21:n sivuilta ne samplet niin ymmärrät. Fender-tyyppisistä cleaneista Hendrix-fuzzittelun kautta aina Mesan Recto-tyyppisiin Metallica-saundeihin.

Milläköhän siitä saa ne recto-soundit? Itse muutaman illan treenikämpällä tuollaista ruuvaamalla en ole sellaista irti saanut. Vastaus varmaankin kuulunee: en vain osaa, vaikka siinä vahvistimen päällä on sellainen lappu, joka erikseen neuvoo ne metallica säädöt.

Ei siinä, hyvähän se on. Mutta heviin se on aika tunkkainen. Muuhun ihan toimiva.
Ze Kink
01.10.2005 20:17:33
Mä voin myydä sulle halvalla Celestionin laatuelementin;)

Ostaisin jos se ois Greenback :(
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Jucciz
01.10.2005 20:24:35
Ehdottomasti TM60, bonecrusherin perusteet allekirjoittaen ja noin 40 keikkaa vahvistimella heittäneenä. Toimii myös pedaalien kanssa hyvin, toisin kuin digiromut.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
SH1THEAD
02.10.2005 10:19:47
Multakin löytyy tuo TF200 vaikka olenkin kesän soitellut Line6:lla. Tuossa on kohtuu hyvä saundi, kolme kanavaa, kliini, overdrive ja gain. Harvemmin tuota overdrivea käytän, mutta siitä heruu bluessit hyvin. Gain onkin taas mättöosastoa, vaikka saakin kevyemmän hevirunttauksenkin kuuluviin. Kliini ei oo ainakaan kuivan oloinen, kaipa se putki vähän lämmittää.

Mutta sitten ISO vika:
TF200 on kauhea vehje bändisoitossa. Saundi menee kovilla volumeilla aivan puuroksi ja kauheaksi möngerrykseksi. En tiedä miten tuosta toimisi tuo 2x12 120W versio, mut ei ainakaan tuo 65W 1x12" vahvari toimi treenikämpällä.

TF200 on loistava osto kotiin, mutta bändikäytössä ei toimiva laite ollenkaan.
äsh :/
Eschaton
03.10.2005 11:03:42
Mulla oli toi bandit hetken aikaa ennenkuin lähetin sen thomannille takas kun oli jotain vikaa. Eipä mun mielestä mikään erikoinen faffari ollu etten voi ainakaan sitä suositella.
juici
03.10.2005 11:09:55 (muokattu 03.10.2005 11:10:04)

Peaveysää on eniten potkua ja liitäntä lisäkaapillekin. Pärjää varmasti treenikämppä olosuhteissa on helkkarin monipuolinen vahvari kuin vain osaa säätää. Varsinkin Vintage-Modern(-Hi-Gain) valitsimet on ykköstä.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
Ose
05.10.2005 02:01:35
No nyt oli pakko nostaa tää juttu taas kärkeen.

Onko kukaan ostanut Peavey Bandit 112:sta Thomannilta hiljattain. Eli onko kysymyksessä uudempi versio kyseisestä vahvistimesta ?

Samoin mikä kaiuttin ed.main. vahvistimessa on Celestion vai Shellwield.(en tiedä menikö oikein).

Tällä hetkellä mielenkiinto on nimittäin tässä vahvarissa sen takia olisin kiitollinen asiantuntevista vastauksista.
RandomHero
05.10.2005 21:21:06
Uudessa kiina versiossa on nimetön luultavasti jensenin tai jonkun pulan tekemä spiikkeri. Vanhassa versiossa oli sheffieldin 1230? vai mikä se numero oli? Uusi versio on periaattessa sama mutta siinä on muutama lisä kytkin jotain vintage ym. mallinnuksia...
Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered
RandomHero
05.10.2005 21:23:45
Ps. Mulla olis edelleen halvalla myynnis vanha kunnon usa bänditti ;)
Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered
echo66
08.10.2005 09:39:41
Laney tf 200

Peavey bandit 112

Roland cube 60

Tech tm 60

Musiikkivalikoima:blues, rock, rautalanka, jnvk heviä.

Ai että rautalankaakin pitäis noista piirilevyvehkeistä irrota..niinpä..kaikkihan haluaa hevinsä yhteydessä soittaa myös rautalankaa..Jos tarkoitat Agentsia..niin se ei ole muuten puhdasta rautalankaa rautalankaa..vaan iskelmää! hää pääsinpäs saivartelemaan!!!heh!
Surffia kansalle!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)