Ben_D 28.08.2005 12:12:19 | |
---|
Noh, keikalla sitten näkee, osaako se mitään :) Eiköhän se osaa... |
Julmettu 28.08.2005 12:17:03 | |
---|
Eiköhän se osaa... Jotenkin arvelisin itekin tämmöstä :) |
Morris on acid 02.09.2005 21:24:46 | |
---|
Tänään tuli laitettua Regression. Toimiihan tämä, kun on itsellä tuo mättövaihe taas päällä musiikillisissa mieltymyksissä. Tuttujen biisien lisäksi ainakin The Taint erottui edukseen heti eka kuuntelemalla. |
nahkalipsi 03.09.2005 15:49:46 | |
---|
Toimi kyllä keikalla aivan helvetin hyvin. Stamina tosin vei voiton ;) meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti ! |
Butcheri 03.09.2005 20:56:33 | |
---|
En ole vielä kuullut. Pitää kai jossain vaiheessa tutustua. St: Ihmettelee vatsansa muotoa, joka pömppö. Vatsa palp pehmeä, rauhallinen kaljamaha.
Ota vielä Pastilli? |
Flow 03.09.2005 22:16:44 | |
---|
Tilattu on ja saapunutkin levy jo on...Jääänyt vaan opethille kakkoseksi. Parin viikon päästä pistän sitten syväluotauksen.... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Akiman 22.09.2005 11:28:45 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: HYPOCRISY, SCORCHED EARTH TACTICS, LULLACRY :: |
Julmettu 01.10.2005 10:27:22 | |
---|
Nostetaanpa nyt tämäkin, eilisen jälkimainingeissa. *hehkut hehkut* |
ps3t 01.10.2005 16:30:25 | |
---|
Kaikki tuntuu kehuvan tätä. Ei munkaan mielestä musassa ole mitään vikaa, mutta samantyylisiä bändejä alkaa olla vähän liikaa. Life is shit and then you fucking die. |
Leper Messiah 01.10.2005 17:12:02 | |
---|
Nostetaanpa nyt tämäkin, eilisen jälkimainingeissa. *hehkut hehkut* olihan se kyllä. loistoa. jeah. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Kaikki tuntuu kehuvan tätä. Ei munkaan mielestä musassa ole mitään vikaa, mutta samantyylisiä bändejä alkaa olla vähän liikaa. Itsekin kehun tätä, koska se on saatanan hyvä, minun mielestä. Ja todellakin, eilinen keikka oli parhautta, ne jätkät osaa. |
_m_ 01.10.2005 17:40:53 | |
---|
Itsekin kehun tätä, koska se on saatanan hyvä, minun mielestä. Ja todellakin, eilinen keikka oli parhautta, ne jätkät osaa. Ihan saatanan kova keikka oli eilen. Kyllä kelpasi, nam. Real metal for true bastards |
Matjardo 01.10.2005 22:14:52 | |
---|
Joo, itsekkin täytyy Lutakon keikkaa kehua. Rebel Headin setti ei oikeen sytyttänyt, sitten kun astu Machete lauteille, niin siinä kyllä moshasi itse kukin jo niin antaumuksella, että hilse lensi. Stam1na oli sitten vielä piste i:n päälle! Two coke or not two coke? |
Morris on acid 14.10.2005 11:11:42 | |
---|
Ostiko tuota Regressionia kukaan? Tuntuu jotenkin, että jäi vähäiselle huomiolle. Sehän on ihan saatanan hyvä levy. |
aivokuolio 14.10.2005 12:35:01 | |
---|
Ostiko tuota Regressionia kukaan? Tuntuu jotenkin, että jäi vähäiselle huomiolle. Sehän on ihan saatanan hyvä levy. Jäi vähäiselle huomiolle? Eihän tuosta julkaisusta ole kuin vasta kuukausi. Eiköhän se lähde siitä poikimaan kun bändi aloittaa hieman tiiviimmän keikkailun - jos nyt sitten edes aloittaa... Itsepä en levystä jaksanut mitenkään erityisesti innostua tuosta lätyskästä. Periaatteessa kaikki on "ihan jees", mutta vähän sellainen valjun Entombed-kopion maku tästä suuhun jäi. Ja se virvelisoundi! mustan huoneen testi. |
Deathrace King 14.10.2005 13:22:30 | |
---|
Nousihan se top 40-listalle! Itse kyllä petyin levyyn, alkupään biisit rokkaavat, mutta sit alkaa hyvät ideat/riffit loppumaan kesken. Ne puhtaat pop-kertsit olis kyllä suosiolla voinut jättää pois. Old school deathmetallia tyyliin Entombed, haha. Ehkä pari biisiä. Voishan tuo livenä varmasti toimiakin, muttei levyltä sytyttänyt. Valitettavasti. CLUB HAMMER 15.10 Husaari, Lpr: Profane Omen, Chaos Creation, Lähete M1
www.chaoscreation.net |
Tuomio 10.02.2006 11:59:26 | |
---|
Massikka keikalla tänään Kotkan Yellowstonessa ja huomenna Jyväskylän Bar68:ssa. |
Jokunen 10.02.2006 13:15:33 | |
---|
Massikka keikalla huomenna Jyväskylän Bar68:ssa. Perhanan viikonlopputyöt! Viime keikka Lutakossa oli tosi hyvä. Menkäähän muut keikalle riehumaan! "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Matjardo 10.02.2006 15:24:53 | |
---|
Voin sanoa kokemuksen äänellä että livenä tämä bändi jumaliste toimii! Oli ks. bändi Lutakossa, Stam1nan lämppärinä. Vaikka Stam1naa sinne mentiin kattomaan, niin oli jo macheten jälkeen sellanen olo että voi lähtee. Kunto meinaan oli loppua. Oli siinä pinnistelemistä vielä riehua stam1nankin keikka siihen päälle. Mutta siis, enemmänkin live orkesteri tämä, sen voin sanoa. Two coke or not two coke? |
Kuljukka 10.02.2006 23:12:50 | |
---|
Pitää ostaa levy. Aivan loistavalta kuulosti. |