exterminaattori 16.06.2003 22:33:31 | |
---|
Gas arvoisensa päätöksen tälle keväälle tai sitten ei mutta olenpahan taas 490 Jeeröö köyhempi kun tilasin tänään keinokuorman THD:n hotplaten. Saas nähdä alkaako Marshallini murista ennenkuulemattomalla tavalla. Perskule aina tätä keväistä tautia joka iskee se tietää aina rahan menetystä. No toivottavasti tätä ei tarvitsi kuitenkaan katua. Tuliko muille keväisen GAS lopuksi harkittuja/harkitsemattomia ostoksia, oletteko olleet tyytyväisiä ? |
Hammer Of The Gods 16.06.2003 22:35:46 (muokattu 16.06.2003 22:38:27) | |
---|
Saan kesätöistä vanhaa rahaa 10000mk kuussa, töitä on kaksi kuukautta. En edes halua ajatella kuinka suuri osa siitä menee kaiken maailman musaromppeeseen. Jo nyt ennen kesäkuun palkan tulemista olen tilannut mm. mikserivahvistimen saksasta ym. muuta... On se niin surullista... Ja kai se Fenderin Mexico-telekin pitää ostaa... Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Mulla on juuri aika kova GAS päällänsä, kun odotan, että pääsen töihin ja saan tilin, jolloin voin hankkia himoitsemani Laney LC-30 -vahvistimen. Että heinäkuun aikana se varmaan helpottaa, jos ei sitten GAS käännä päätään, kuten on usein käynyt... |
LaXu 16.06.2003 23:02:25 | |
---|
Hinku LP:n perään loppui hommattuani tuon Fenix LP kopion. Luonnollisesti seuraava GAS heräsi, eli putkivahvistinta tekisi mieli. :) |
hjukke 16.06.2003 23:04:13 | |
---|
tuli ostettua dsl-marshali :) olen ollut tyytyväinen. pitäisi vielä jotain sälää ja jb jiiärrää ja muuta pientä.... Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
LaXu 16.06.2003 23:58:56 (muokattu 16.06.2003 23:59:45) | |
---|
tuli ostettua dsl-marshali :) olen ollut tyytyväinen. pitäisi vielä jotain sälää ja jb jiiärrää ja muuta pientä.... Tuo Marsun DSL houkuttelisi meikäläistäkin (tosin itse tunkisin siihen Smiczin TADsit jotta siitä olisi iloa kotikäytössä). Jaksaisikohan sitä mennä huomenna DLX-Musiciin testaamaan... Minkäslaista soundia tuosta lähtee? Lienee oiva peli bluesin, rokin ja hevinkin soitteluun? |
hjukke 17.06.2003 00:01:34 | |
---|
Jaksaisikohan sitä mennä huomenna DLX-Musiciin testaamaan... Minkäslaista soundia tuosta lähtee? Lienee oiva peli bluesin, rokin ja hevinkin soitteluun? Sopii kaikkiin noihin. Mene ihmeessä dlx:ään koittamaan. Siltä omanikin ostin. Itsellä 100w nuppi+ 4x12 kaappi Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
Deranged 17.06.2003 09:06:38 | |
---|
Ei GASin loppua näy, jalka kohti musaliikettä käy Muusikko rahat tililtään nostaa, pahat kamat ostaa Pahalle naapurille kostaa, kun on otsaa volyymiä nostaa :) |
Veli 17.06.2003 10:09:05 | |
---|
Tuliko muille keväisen GAS lopuksi harkittuja/harkitsemattomia ostoksia, oletteko olleet tyytyväisiä ? Tulipa sitä GASia lievennettyä taas tälle keväälle Parkerin Fly Deluxella. On se kumma juttu kun lähestulkoon joka kevät alkaa huomata puutteita täysin hyvässä soittokalustossaan. Siinä sitten tulee muutetuksi rahaksi sellaistakin tavaraa mitä oli kuvitellut säilyttävänsä vielä pitkään... ei ihme että kelpaa muillekin. |
Absoluto 17.06.2003 10:13:38 | |
---|
Gas hieman lieveni Schecter C1 Eliten myötä. Toisaalta, kyllähän sitä vaikkapa vois hommata Line6 delay mallintajan tai Vox valvetronixin tai vittu jos ensin tienaisi rahat jotka aikoo tuhlata... Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori |
v.z. dean 17.06.2003 10:48:40 | |
---|
Tulin ostaneeksi Schecter Stiletto Elite 4 -basson. No sille nyt oli ihan tarvistakin. Niin ja TU-2. |
Penasol 17.06.2003 13:54:42 | |
---|
Ei GASin loppua näy, jalka kohti musaliikettä käy Muusikko rahat tililtään nostaa, pahat kamat ostaa Pahalle naapurille kostaa, kun on otsaa volyymiä nostaa :)
Minä ostin 4x12" kaapin, ja GAS lieveni. Periaatteessa tuo ei ollut niin kovin järkevä ostos, sitä kun on vaikea roudailla, ja turha varsinkin pikkukeikoille. Mutta eipä siinä, kyllä soundit ovat mielestäni huomattavasti paremmat kuin ennen, jolloin oli 1x12". Vielä pitäisi hommata ainakin delay- pedaali, sekä särö- tai eq- spedu. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
sahava 17.06.2003 16:06:47 | |
---|
Mä olen perhanan yllättynyt, enää yksi tuote ja ainakin mielestäni GAS on loppunut. tai ehkä kaksi. Nimittäin analogista delayspedua pitäs kattella, noi Maxonin tuotteet näyttää aika hyvältä, hintaa ~200e vielä. Ja sitten vielä jos oikein turhaa GAS-ostosta on edessä niin sit tuo Maxonin OD-808 tubescreamer ois aika jees, mut se on tosiaan turha. Kaikki muu on jo! Kitarat, vahvistimet, pedaalit, kaikkea löytyy ja olen helvetin tyytyväienn ettei pahempia omantunnontuskia ole rahanmenosta tulevaisuudesta =) No, kuitenkin tulee, yritän vaan vakuutella itselleni., terve, Simo Shake it and break it |
liki 17.06.2003 16:32:12 | |
---|
Tuliko muille keväisen GAS lopuksi harkittuja/harkitsemattomia ostoksia, oletteko olleet tyytyväisiä ? GAS ajoi jo tuossa jonkin aikaa sitten lopulta siihen että sitä vahvistintahan ruettiin lopulta väsäämään itse. Projekti etenee hissukseen rauhallisesti mutta valmistumista ei millään jaksaisi odottaa. :) |
Tomtom 17.06.2003 16:50:14 | |
---|
No itselleni tuli GAS-kohtaus Lontoossa ja koukkasin Sohosta kainaloon sähkönsinisen Squier Straton, matching headstock(iso), mikit tosin varsin kehnot. Kyllä se on komia ja ehkä siitä vielä soittokuntoinenkin saadaan, kun mikit ja potikat pistetään uusiksi. Ja .12 kielisetti tietty.. ..näinhän se siis on. Tai siis..hetkonen, mikäs se kysymys olikaan..? |
Jabe 17.06.2003 21:54:09 | |
---|
Tuliko muille keväisen GAS lopuksi harkittuja/harkitsemattomia ostoksia, oletteko olleet tyytyväisiä ? Perjantaina kun oli tilipäivä, niin kävin hakemassa Danelectron pikkuspedusarjasta Chicken Salad vibraaton. Hjyvä peli - sillä pääsee aika lähelle semmoista vibraattoa, jota Fender -comboista löytyy. Tosin toivoisin, että se olisi tarvittaessa vähän nopeampi. Myöskin heppoinen olemus mietityttää - tohtiiko tuota keikkalautaan laittaa? Mutta hei, hintaansa nähden erinomainen ostos. Kokeilin sitä tremoloa myös, sekin on varsin messevä vehje. GAS helepotti hetkeksi: olen soittanut paljon ja tein tänään uuden biisinkin. Eikä siihen tarvinnut kuin yhden kitaran, lyijykynän ja paperia :-) |
R M 17.06.2003 23:33:53 | |
---|
Tuliko muille keväisen GAS lopuksi harkittuja/harkitsemattomia ostoksia, oletteko olleet tyytyväisiä ? Joo on toi vähän vaivannut tänäkin keväänä toi GAS. Tän kevään aikana on haaviin jäänyt Nevalaisen Vintage Series Telecasteri (käytetty), Gibson Goldtone GA-15 vahvistin (tätä olen kylläkin etsinyt käytettynä lähes puolitoista vuotta) ja Line6 AM4 (uusi) ja toi Tech Trademark 60 vahvistin on vielä vaihtolistalla. Joo rupee oikein naurattamaan etukäteen kun miettii mihin kaikkeen niitä senttejään tulee "sijoitettua" tämänkin kesän aikana. Mulla toi GAS puraisee pahiten keväällä. |
R M 17.06.2003 23:33:54 (muokattu 17.06.2003 23:35:54) | |
---|
Tuliko muille keväisen GAS lopuksi harkittuja/harkitsemattomia ostoksia, oletteko olleet tyytyväisiä ? Kämmäilyä, tsori... |