gandar 28.09.2005 18:10:50 (muokattu 28.09.2005 18:11:00) | |
---|
Ceci n'est pas une signature |
Henko 28.09.2005 22:57:28 | |
---|
Linkkivinkki kaikille kiinalaisia yms. kirjainmerkkejä tatuoinniksi halajaville: http://www.hanzismatter.com/ Ei niitä kannata niin tarkkaan miettiä, ottaa vaan jonkun siistin näköisen. Mielellään näkyvälle paikalle. On sitten kiva käydä Kiinassa. Olen true-uskottava. |
Henko 28.09.2005 22:59:38 | |
---|
Varmaan halvemmallakin saa (isommissa kaupungeissa, suhteilla jne). Kn käyt samalla tyypillä toisenkin kerran, luulisi hintojen tippuvan roimastikin. Jos ei, kannattaa vaihtaa nahka-artistia. Olen true-uskottava. |
Repent 29.09.2005 17:15:36 (muokattu 29.09.2005 17:15:47) | |
---|
itellä on tuossa olkapäässä sellanen kämmenen kokonen leijonanpääsilhuetti. ei kyllä sattunut lähellekään niin paljon kuin odotin. erittäin tyytyväinen oon ollu. ja tuohon hintakysymykseen sanoisin, että suuremmissa kaupungeissa hinnat on korkeammalla, koska kysyntäkin on luonnollisesti kovempaa. sammakonkutua |
Valokaari 29.09.2005 17:36:15 (muokattu 29.09.2005 17:37:25) | |
---|
ja tuohon hintakysymykseen sanoisin, että suuremmissa kaupungeissa hinnat on hieman matalammalla, koska kilpailukin on luonnollisesti kovempaa. Rok rok. |
Repent 30.09.2005 11:15:17 | |
---|
hieman matalammalla kilpailukin kyllä esim. tsadissa saa maksaa tatskasta huomattavasti enemmän ku pikkukaupungeissa. tämä o vakta. sammakonkutua |
ozmo 30.09.2005 12:36:35 | |
---|
ja tuohon hintakysymykseen sanoisin, että suuremmissa kaupungeissa hinnat on korkeammalla, koska kysyntäkin on luonnollisesti kovempaa. Toisaalta voisi olettaa, et sit myös laatukin on parempi, koska kilpailu erottaa jyvät akanoista... Ääh, kannattaako kitistä muutamista euroista kun kyseessä kuitenkin on loppuelämän (toivottavasti) kestävä zydeemi? Tuskin moni ajattelee parin kymmenen vuoden päästä et "voi vittu ku olisin älynny käydä tos kadun toisella puolella olevas liikkees, niin olisin saanu kympin halvemmalla..." Why drink n' drive when you can smoke n' fly... |
Valokaari 30.09.2005 15:17:25 | |
---|
kyllä esim. tsadissa saa maksaa tatskasta huomattavasti enemmän ku pikkukaupungeissa. tämä o vakta. Jaaha. Entä saisinko tietää, että miten tämä fakta on selvitetty? Onko jossakin olemassa tutkimus tatuointien hinnoittelusta ja voiko siihen tutustua? Meinaan sitä, että itse teetin aikoinani tatuoinnin pikkukaupungissa - millaisen ja millä hinnalla, se ei ole oleellista - ja kun myöhemmin kävin kyselemässä parista helsinkiläisestä alan liikkeestä toisen kuvion teettämistä, kysyin samalla että millä hinnalla siinä liikkeessä olisi se kuvio tehty (näytin siis sitä kuvaani) selvittääkseni liikkeen hintatasoa. Olisin kuulemma saanut kuvani kummastakin liikkeestä huomattavasti halvemmalla. Mutta tuohan ei ole koko Helsinkiä koskeva tutkimus, vaan kattaa vain pari yritystä. Ehkä mä sitten vain satuin osumaan juuri niihin halpafirmoihin. Mainittakoon että toinen liike jossa kävin, oli hyvässä maineessa oleva Duck´s Tattoo. http://www.duckstattoo.com/index2.htmToista en nimeä, koska en enää muista sitä. Ankan Tatuoinnin palveluihin olen kyllä ollut tähän asti tyytyväinen. Rok rok. |
ozmo 01.10.2005 13:15:08 | |
---|
Olisin kuulemma saanut kuvani kummastakin liikkeestä huomattavasti halvemmalla. Mitä meinaa huomattavasti halvemmalla? Why drink n' drive when you can smoke n' fly... |
Mitä meinaa huomattavasti halvemmalla? Sitä että teettämällä kuvan jommassa kummassa helsinkiläisliikkeissä olisin tärvännyt vähemmän rahojani turhuuteen. Vai ehkäpä tarkoititkin, paljonko tarkkaan ottaen pulitin ja mikä taas pääkaupungissa olisi siitä pyydetty? Nooo... sanotaan että stadissa olisin säästänyt noin kolmanneksen tai neljänneksen. Tatskan lopullinen hinta riippuu myös siitä, paljonko aikaa sen tekemiseen menee. Lisäksi pitää mainita, että Duck´silla olisi mitä luultavimmin päästy parempaan, tai ainakin minua enemmän miellyttävään lopputulokseen. Saattaa olla, että siinä liikkeessä vielä joskus parannellaan sitä kalliiksi tullutta kuvaani. No, minkäs enää asialle teet. Nuorena tulee tehtyä tyhmyyksiä, itse kannan muistoa omastani loppuikäni. Rok rok. |
Jormaz 02.10.2005 11:12:08 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
tigrushka 02.10.2005 11:18:44 | |
---|
I got stripes ^..^ |
dictatorsh*t 02.10.2005 12:38:32 | |
---|
|
jussiohman 02.10.2005 14:33:56 | |
---|
Uhh! Annoin kaverini hakata omatekoisella pakalla Absoluuttinen Nollapiste - Renkitatuoinnin. Kyynärpäähän. Välillä sattui, mutta juuri se teki siitä niin mukavaa. Ei jäänyt viimeiseksi, se on varmaa. |
hanuristi 02.10.2005 16:04:25 | |
---|
Itseltä löytyy vain yksi, pohkeen alaosaan sisäpuoellle itsehakattu sököstys. Muutamia kuvia ajattelin ensivuoden puolella ottaa, kun rahatilanne taitaapi parempi silloin olla. Eat Shit Ai göö? |
Repent 02.10.2005 18:59:53 | |
---|
Jaaha. Entä saisinko tietää, että miten tämä fakta on selvitetty? Onko jossakin olemassa tutkimus tatuointien hinnoittelusta ja voiko siihen tutustua? Meinaan sitä, että itse teetin aikoinani tatuoinnin pikkukaupungissa - millaisen ja millä hinnalla, se ei ole oleellista - ja kun myöhemmin kävin kyselemässä parista helsinkiläisestä alan liikkeestä toisen kuvion teettämistä, kysyin samalla että millä hinnalla siinä liikkeessä olisi se kuvio tehty (näytin siis sitä kuvaani) selvittääkseni liikkeen hintatasoa. Olisin kuulemma saanut kuvani kummastakin liikkeestä huomattavasti halvemmalla. Mutta tuohan ei ole koko Helsinkiä koskeva tutkimus, vaan kattaa vain pari yritystä. Ehkä mä sitten vain satuin osumaan juuri niihin halpafirmoihin. Mainittakoon että toinen liike jossa kävin, oli hyvässä maineessa oleva Duck´s Tattoo. http://www.duckstattoo.com/index2.htm Toista en nimeä, koska en enää muista sitä. Ankan Tatuoinnin palveluihin olen kyllä ollut tähän asti tyytyväinen. no joo. en jaksa ruveta tästä sun kanssa väittelemään. ota tsadissa jos saat halvemmalla. itse en, koska empiiriset kokemukset ovat MINULLE osoittaneet, että säästän hyväksihavaitsemissani pikkupaikoissa useita satoja euroja. sammakonkutua |
Samppa90 03.10.2005 20:11:25 | |
---|
Hevi-Mies on eri mies. |
Åryts 05.10.2005 17:22:59 | |
---|
Mä ainakin tykkäsin siitä tatskaamisesta. Ei se sattunut, tuntui vaan vähän omituiselta. Uutta kuvaa tulossa jossain vaiheessa. One death every 40 seconds. |
stickyfinger 06.10.2005 18:03:21 | |
---|
No hyi helvetti! Kuka on antanut luvan laittaa meikäläisen kuvan nettiin! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Kampuzzjeah! 06.10.2005 22:49:27 (muokattu 06.10.2005 22:50:45) | |
---|
ihQDaa. IHFC #3 |