Aihe: Ebay ei enään niin turvallinen ostopaikka!
1 2
rheinone
01.10.2005 01:19:48 (muokattu 01.10.2005 01:22:52)
Älkää ostako jos ette uskalla. Näin yksinkertaista.

Joo, en suosittele. Noita luottokorttitietojen kahmijoita riittää, eikä ebay voi asialle mitään eikä mun mielestä haluakaan voida. Tää on mun kokemus, ja sen pohjalta olen asettanut ebayn omalta osaltani pannaan.

Katsellaan sitten noita vastaavia hommia kun tulee ebaylle astetta luotettavampi kilpailija.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Leikari
01.10.2005 09:15:11
Muutenkin mun mielestä tuo huutokauppasysteemi on hanurista. Ymmärrän kyllä että siinä hyvät puolensa jos olet myyjä tai sinulla on aikaa kytätä konetta koko päivä/joka päivä. Vituttaa ruveta nostamaan jonkun kanssa kilpaa tuotteen hintaa loppumetreillä kauppiaan hyväksi.
.

voihan sinne laittaa automaattikorotuksen (ainakin Huuto.nettiin)
Soitetaan jamia!
lukeman
02.10.2005 16:58:33

Kuten myös ebayssa.
McNulty
02.10.2005 18:00:37
tsekatkaa se myyjän FEEDBACK ennenkö biddaatte!!!
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
ilezia
02.10.2005 18:35:07
tsekatkaa se myyjän FEEDBACK ennenkö biddaatte!!!

Jees myyjän historia kannattaa katsoa ja ostaa, jos on saanut paljon positiivista palautetta. Myös palautteenantajien historioita kannattaa katella hiukkasen ettei myyjä ole vaikka itse tehnyt eri käyttäjätunnuksia ja antanut palautetta itselleen.

Kannattaa myös katella, että myyjä suostuu lähettämään ulkomaille ja mitä eri maksutapoja hän hyväksyy ennen kuin lähtee huutelemaan.
Basistin aivot
02.10.2005 23:18:35
onko ebay joskus ollut turvallinen ostopaikka ??
kun illalla pulloa kallistaa, niin aamulla kalloa pullistaa. Pastilli?
McNulty
03.10.2005 01:25:44
onko ebay joskus ollut turvallinen ostopaikka ??

Aina... on jo niin monta (lähemmäs 200) tehtyä kauppaa eikä yksikään ole ollut epäonnistunut. Paremmalla prosentilla tuo ebay on toiminut kuin esim. Thomann :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
VÄKIPÄÄ
03.10.2005 03:47:18

Voi joo, jos sattuu olemaan paalua millä korotella!
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Leikari
03.10.2005 10:12:16
Voi joo, jos sattuu olemaan paalua millä korotella!

ja sekö on E-bayn vika ellei paalu riitä

Huutokauppa on todellinen markkinapaikka - varsinkin nettihuutokaupoissa tarjonnalla ja kysynnällä on mahdollisus kohdata

nettihuutokaupan hinta on aina sillä hetkellä oikea - joku on valmis luopumaan ja joku valmis ostamaan huutosummalla

jonkun mielestä tavara on aivan absoluuttisesti arvokkaampaa kuin toisen mielestä, jollakin vaan ei ole väliä mitä maksaa jos jotain haluaa

kaipaatko jotain NL:n aikaista säännöstelytaloutta, jossa valtio määrää hinnat?

kaikkea ei voi saada - turha siitä on olla muille kateellinen.

osa huutokauppojen viehätystä on seurata kaupankäyntiä ja tehdä väliin onnistuneita ostoksia - ymmärrä hyvä ihminen, että kaikkea tarjolla olevaa ja itselle mielenkiintoista ei tarvitse eikä voi saada. Sitä tyytyväisempi voi aina olla kun tekee itse hyvät kaupat.
- - -
E-baysta en ole vielä mitään ostanut - - vaikka hintataso minua kiinnostavissa tuotteissa on edullisempi ja tarjonta monipuolisempaan. Huutonetistä hankkimalla (sieltäkin ihan kiitettävästi kaikenlaista on tullut hankittua) on varmempaa esim. laitteiden kunnon ja vastuiden suhteen. Mitään ongelmia ei ole vielä sattunut. Parasta on, mikäli itse voi noutaa huutamansa tavaran - muuten kannattaa tehdä vaikka sähköpostitse kauppakirja, jonka palauttamalla toinen osapuoli hyväksyy sen so. mikäli huutojen jälkeen sopii toimituksesta, maksuista, varusteista, laitteen kunnosta tms. vielä muuta kuin mitä ilmoituksessa tai myyjälle tehdyissä kysymyksissä/vastauksissa on ollut.
Soitetaan jamia!
Bee-äf
04.10.2005 14:53:43

Ja ebayhyn löytyy automaattihuutosoftia joita voi konffata miten lystää.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)