Aihe: Kauanko kestää postimyynti paketin tulo saksasta?
1
Johnny99
01.10.2005 03:11:43
Paha sanoa, vaihtelee niin paljon. Kai se on ihan parista päivästä pariin viikkoon ellei huonolla tuurilla kauempaakin. Eihän sitä koskaan tiedä. Kai tuollainen viikko on normaalia.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
JPQ
01.10.2005 03:12:56

Mitenhän se voi vaihdella noin paljon ?
Johnny99
01.10.2005 03:31:00
Ei niistä ikinä tiedä. Ja riippuu tietysti millä tulee. Ei siinä varmaan mitään viikkoja mene jos kerran on sieltä jo lähtenyt. Veikkaisin, että alle viikossa tulee.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
poppamies
01.10.2005 08:36:46

Mitenhän se voi vaihdella noin paljon ?

No tietenkin riippuu siitä minä viikonpäivänä se on lähtenyt. Minulle tuli perjantaina viesti Thomannilta että tavara on lähtenyt samana paivänä mutta tuskin se tavara on pitemmällä kuin Thomannin kylän omassa postissa. Ei tavara liiku mihinkään viikonloppuna. Kuvittelisin että tavara on mulla ke tai to ensi viikolla.
Thomanni lähettä tilausvahvistuksen sähköpostilla ja siinä on postin seurantakoodi mukana. Koodilla sitä pakettia ei kuitenkaan löydy kuin vasta suomen rajojen sisäpuolella. Sen verran hyötyä siitä koodista on että jos esim. paketti saapuu Tikkurilan postiin keskiviikkoaamuna niin voit hakea sen välittömästi sieltä kun se näkyy sinne saapuneen. Tulostat vain sen sivun missä se tieto näkyy ja menet sen lapun kanssa sinne postiin. Muutenhan sinulle tulisi paketti-ilmoituslappu vasta seuravan päivän postissa.
Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY*
Leikari
01.10.2005 09:11:42
Thomanni lähettä tilausvahvistuksen sähköpostilla ja siinä on postin seurantakoodi mukana. Koodilla sitä pakettia ei kuitenkaan löydy kuin vasta suomen rajojen sisäpuolella. .

löytyypi sieltä saksan postistakin vastaava sivu - - kerran olen sieltä vikaissut - oli vaan sen verran vaikea löytää, että en tähän hätään linkkiä saanut

yleensä ovat kestäneet tulla noin 5-6 arkityöpäivää tilausvahvistuksesta - voi mennä pari pidempäänkin. Mikäli perjantaina tilaa niin ei vielä seuraavalla viikolal kannata odottaa

- - -malttia malttia ...
Soitetaan jamia!
hoja
01.10.2005 09:45:19 (muokattu 01.10.2005 09:58:05)

Kauanko kestää postimyynti paketin tulo saksasta? jos se on torstaina
lähtenyt siis suomen maaperälle saapumis aika. Arviokin kelpaa.

Varmaan riippuu paketin koosta. Tilasin kitaran T-kaupasta, Suomeen paketti tuli kahdeksassa arkipäivässä ja Pasilan postikeskuksesta Sturenkadun postiin painava paketti kitkutteli kolme arkipäivää. Laiskanpulskeat postin duunarit eivät varmaan viittineet lempata painavaa ja hankalan muotoista pakettia.

EDIT:lisätty arki
K100 #8 Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)