Aihe: Treenikämppä
1
mike
16.06.2003 18:29:08
En tiedä tuliko nyt oikealla alueelle, mutta kuitenkin. Tarvittaisiin treenikämppä Tampereelta tai sen lähikunnista (Lempäälä, Kangasala, Nokia, Ylöjäri). Mistä kannattaisi alottaa kyselemään? Olen ymmärtänyt, että Tampereella on nuo kämpät aika kiven alla, kuten vähän joka paikassa. Mutta vinkkejä kämpän löytämiseen tarvittaisiin.
jannu
16.06.2003 18:34:51
-J
16.06.2003 18:37:13
Itse etsiskelin bändilleni kämppää vuodenvaihteesta lähtien. Soittelin kaikenmaailman kiinteistöfirmat, asuntoliikkeet, jne. mutta niistä ei löytynyt tulosta. Seurasin aktiivisesti Aamulehden palstaa "Vuokrataan teollisuus- ja varastotilaa" ja soittelin kaikkiin vähänkään kiinnostaviin numeroihin. Myös Allakka oli kovassa syynissä. Tiedustelin myös lähikuntien (Nokia, Kangasala, Ylöjärvi,jne.jne) kiinteistötoimista&firmoista jne.. Loppujenlopuksi laitoimme rahat kasaan ja pistimme kyseiselle Aamulehden palstalle lehti-ilmoituksen ja johan tärppäsi.

Mainittakoon, että aikaisemmin huutelin M.netin Tori -palstalla myös kämppää ja myöhemmin sitäkin kautta tuli kämppätarjous. Siinä vaiheessa olimme vieneet kamamme jo Aamulehden kautta saatuun kämppään.

Yleisesti ottaen, pirun hankalaa se oli, mutta tässäkin tapauksessa sitkeys palkittiin. Kaikennäköiset varasto, jne. tilat ovat tiedustelemisen arvoisia paikkoja. Toivotan onnea etsinnöille äläkä luovuta missään vaiheessa!
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
-J
16.06.2003 21:08:47 (muokattu 16.06.2003 21:09:18)
Johtunee siitä, että täällä manse-rockin kehdossa bändejä löytyy saavillinen ja treenitiloja kourallinen. Ja onhan tuossa nyt paikkakunnillakin aikas suurta eroa, jos vertailemme Tampere vs. Äänekoski.

Piru teillä on siellä sitten hyvin asiat... ;)
Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois!
Paas
16.06.2003 21:30:42
Itse asun Porvoossa eikä täältäkään helpolla mitään löydä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)