Aihe: Kaupankäynti
1 2 3
Nolte
30.09.2005 15:38:02
Joo taas tuli torilla olevan amatöörikauppiaan kanssa sählättyä. Maileihin vastattiin miten sattuu, myymisestä ei oltukkaan "varmoja". Luvattiin ilmoittaa silloin ja silloin ja sitten lopuksi kun jotain infoa tilanteesta sai e-mail-pimennon jälkeen haalittua, kerrottiin tuotteen olevan jo myyty muualle. Pistää kyllä urakalla vituttamaan tuollainen. Hauskinta tässä on se että sähköpostilla kerrottiin aluksi kaupattavasta tavarasta että "kyllä se sinnepäin lähtee.."

Otan taas osaa. Tuo on niin ärsyttävää. Omalla kohdalla on vielä se, että tykkään olla - ja olen nopea toimissani, kun on kaupanteko meneillään. Sitten kun törmää tuollaiseen, meinaa mennä hermot kertakaikkiaan.
Hyvät rummut, huono soittaja!
e r s k i
03.10.2005 12:21:04
Otan taas osaa. Tuo on niin ärsyttävää. Omalla kohdalla on vielä se, että tykkään olla - ja olen nopea toimissani, kun on kaupanteko meneillään. Sitten kun törmää tuollaiseen, meinaa mennä hermot kertakaikkiaan.

Samaa asennetta yritän minäkin noudattaa. Jos useampi ostaja sitten myytäessä vaikka ilmaantuukin, vois olla reilua ilmoittaa edes monentena on jonossa. Ja etukäteen voi miettiä haluaako kamojaan oikeasti edes myydä vai ei.
Tracer
03.10.2005 12:51:52
Justiinsa näin.
Tavara joko on tai ei ole myynnissä. Asia on syytä miettiä ittelleen selväksi, ennen kuin menee kamojaan millään torilla ilmoittelemaan.

Yksi juttu, mikä vielä ihmetyttää nimenomaan M-netin torilla:
älyttömästi myydään kamaa "tarjousten perusteella", ei edes minkäänlaista pohjahintaa. Kertokaas, miten kauppa käy näillä ilmoituksilla. Kyllä mun mielestä nimittäin myyjän pitää hinta tietää.
Bacchus
03.10.2005 14:06:59
Yksi juttu, mikä vielä ihmetyttää nimenomaan M-netin torilla:
älyttömästi myydään kamaa "tarjousten perusteella", ei edes minkäänlaista pohjahintaa. Kertokaas, miten kauppa käy näillä ilmoituksilla. Kyllä mun mielestä nimittäin myyjän pitää hinta tietää.

Ostaja tietää kyllä hinnan jos on perehtyneisyyttä, mutta kieltämättä se vähentää ostajia. Itse pistän vaan tarjousta menemään, siitä voi sitten lähteä neuvottelemaan.
Jag är en hund
HeavyMachinery
03.10.2005 14:20:34

Tälläiset tarjouksen perusteella tyypit vaikuttaa enemmänkin niiltä jotka haluaa vain arviota kamojensa hinnasta. Itse en lähde käymään kauppaa moisten tyyppien kanssa...
Minä tiedän - siis pelkään !
ddrum54
03.10.2005 15:02:16
Yksi juttu, mikä vielä ihmetyttää ja ärsyttää nimenomaan M-netin torilla:

Aika paljon näyttävät jäävän roikkumaan. Kyllä se hinta pitäisi osata laittaa. Turhaa torin täytettä tuollaiset.
2`n 4
HeavyMachinery
03.10.2005 15:10:36

ja ärsyttää

Aika paljon näyttävät jäävän roikkumaan. Kyllä se hinta pitäisi osata laittaa. Turhaa torin täytettä tuollaiset.

Niinpä, porukkaa joka ei ole ihan varmaa möisikkö vai ei ....
Minä tiedän - siis pelkään !
hollmi-5
03.10.2005 20:16:23
Tarjousten perusteella on välillä hyvä myydä. Hyvästä kamasta hyvät ja asialliset tarjoukset paljastavat tosiostajat.
Mika Hollström
DrmBug
03.10.2005 20:24:48
Eipä sitä hintaa kaikkiin ilmoituksiin tarvi laittaa. Itsekin myin juuri vähän vanhempaa sarjaa olevan Pearl Exportin pari tomia ja basarin. Kunto ok, mutta paha noille oli hintaa määrittää. Ja kun tarkoitus ei ollut saada mitään älyttömiä summia, vaan lähinnä päästä niistä eroon, niin tarjousten mukaan mentiin.

(Kiitos vain Bacchusille!)
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Bacchus
03.10.2005 20:27:50
Eipä sitä hintaa kaikkiin ilmoituksiin tarvi laittaa. Itsekin myin juuri vähän vanhempaa sarjaa olevan Pearl Exportin pari tomia ja basarin...

Aivan, tälläisissä tapauksissa tarjous-systeemit toimii hyvin.

(Kiitos vain Bacchusille!)

Kiitokset vaan itsellesi! Kätevän treenisetin saa tuosta, jos/kun toinen setti lähtee treenikselle.
Jag är en hund
ultra
17.10.2005 19:06:49
I'm a gooner ...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:)
starclassic
17.10.2005 19:12:10
Toistoja, toistoja, toistoja.
hollmi-5
17.10.2005 19:13:56
Jep jep.. Olisikohan tullut yksi nolla liikaa? Tai sitten tällä myyjällä ei ole mitään hajuakaan siitä, mitä on myymässä.
Mika Hollström
moderndrummer88
18.10.2005 10:33:31 (muokattu 18.10.2005 10:34:08)
Olisikohan tullut yksi nolla liikaa? Tai sitten tällä myyjällä ei ole mitään hajuakaan siitä, mitä on myymässä.

laitoin viestiä tuosta setistä, vastaus tuli : NOLLAT ON KOHDALLAAN. siis herran jumala!
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
hollmi-5
18.10.2005 10:45:49 (muokattu 18.10.2005 10:47:02)
NOLLAT ON KOHDALLAAN Oho. Nyt olisi realitycheck paikallaan. Herra ei edes tiedä oikeita nimiä myymilleen kamoille. Kuka lie on kertonut rumpujen olevan muka noin harvinaiset. Tottahan se on, että 18" bassarilla ei tuon ikäisiä Ludwigin settejä paljoa liiku. Jazzketut soittelivat Gretscheillä noihin aikoihin.
Mika Hollström
zak69
18.10.2005 10:56:11
Niin ja paljonkohan on itse mahdollisesti maksanut noista, jos joku on sattunut vähän pissiin silmille :)
Time&groove lives here....
moderndrummer88
19.10.2005 13:56:14 (muokattu 19.10.2005 13:57:25)
voi jukolauta!! nyt ajattelin kyllä vähän tänne purkaa kun vituttaa niin ankarasti! oli tuolla dafryn sivuilla mulla vähän puhetta yhen tyypin kanssa pellistä, varasin jo tässä vaiheessa sen itelleni... no se kauppas myös settiään ja ensisijaisesti pelti ois kuulunu siihen, no setti lähti, mutta ei pelti, no tarjosin edelleen sitä sen hintapyytöä siitä "saat sen pellin jos yks tyyppi ei laita siitä korkeampaa tarjousta tänne torille julkisesti" tässä vaiheessa mulle alkoi selvitä että tyyppi vissiin aikoo jonkun huutokaupan tuosta pitää. ajattelin että pidetään nyt silti edullisesta kaupasta kiinni ja lupasin tarjota enemmän kuin se toinen jos se nyt laittaa sitä omaa hintaansa tänne yleisesti nähtäville. tänään se pelti olisi lähteny mulle sillä sovitulla hinnalla koska ei mitään ilmoitellu se toinen ostaja julkisesti. no äsken tuli sitten yksityisviesti siltä tyypiltä: meni jo loput sälät ja pelti sen mukana sori että ei tärpänny toivottavasti löydät jostain samanlaisen. SIIS SAATANA! ensin on sovitut kaupat jo käytännössä ja kyllähän minä oisin ne loputkin rojut voinu ostaa jos sen pellin olisin saanu myös mukaan, se myyjä piti täysin pimennössä noista jutuistaan mut...
E: se pelti olisi muuten ollu 602 formula mustaleimainen hintaan 80€ tosi hyvässä kunnossa oli kun laitto kuvia jne. minä että nyt tärppäs niin tuommosen tempun sitten teki.
Niskamies
19.10.2005 13:58:20
Moderndrummer88, tolta se tuntuu kun peruutetaan sovitut kaupat. Ei kivaa, riippumatta siitä kumpi osapuoli peruuttaa kaupan.
There's a fine line between stupid and clever.
moderndrummer88
19.10.2005 14:00:45
Moderndrummer88, tolta se tuntuu kun peruutetaan sovitut kaupat. Ei kivaa, riippumatta siitä kumpi osapuoli peruuttaa kaupan.

ei mutta tuo tyyppi suoraansanoen kusi silmään mua! eri asia jos ei pysty jotain ostamaan rahatilanteen takia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)