Aihe: Powerstroke 3
1 2 3
savopie
29.09.2005 15:51:47
falam slameiksi suosittelen ehdottomasti
Aquarian tuplalätkää, kestää, toimii!
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
dictatorsh*t
29.09.2005 15:57:39

Jos sitä valkoista meinaat niin kohta kulunut läpi, ollut muutaman kuukauden.
drum-monkey
29.09.2005 17:24:41
Ostin Gibraltarin tuplalätkän, liima oli niin huono, että repsotti reunoilta parin tunnin päästä, ja irtos kokonaan noin kahdessa kuukaudessa. Sitten leikkasin PS3:n mukana tulleen lätkän halki ja asettelin puolikkaat nuijien kohille. Ei repsota, eikä kuluminen oo vielä näkyvissä (n. 6kk ollut). Eli
Munletti on mulletti
Joustinpatja
29.09.2005 21:07:19
Ostin Gibraltarin tuplalätkän, liima oli niin huono, että repsotti reunoilta parin tunnin päästä, ja irtos kokonaan noin kahdessa kuukaudessa. Sitten leikkasin PS3:n mukana tulleen lätkän halki ja asettelin puolikkaat nuijien kohille. Ei repsota, eikä kuluminen oo vielä näkyvissä (n. 6kk ollut). Eli

Joo täysi paska toi Gibraltarin lätkä, paksu ku mikä ja heti tippuu alas.
ÄM
29.09.2005 22:57:37

Mitens löytyykö joltain ensikäden kokemusta missä olis kaikista eniten botnea ja semmosta jytyä ja "TUMP TUMP"-meininkiä "EMAD coated", "PS3 coated" vai "PS4 coated"? Vai onko joku muu?
Niskamies
29.09.2005 23:02:12
Mitens löytyykö joltain ensikäden kokemusta missä olis kaikista eniten botnea ja semmosta jytyä ja "TUMP TUMP"-meininkiä "EMAD coated", "PS3 coated" vai "PS4 coated"? Vai onko joku muu?

EQ4 clear, sanon minä.
ddrum54
30.09.2005 07:15:41
EQ4 clear, minä myös.
2`n 4
ÄM
30.09.2005 07:22:48

EQ4 clear, minä myös.

Onko näin? Kun ton Evanssin sivuilla olevan diagrammin mukaan toi Emad sijoittuis sinne tummimpaan ja lyhytsointisimpaan päähän. Koska mitään lätinää en tarvitse, siksi jotenkin tuntuis, että coated ilman muuta.
Niskamies
30.09.2005 07:27:52
Onko näin? Kun ton Evanssin sivuilla olevan diagrammin mukaan toi Emad sijoittuis sinne tummimpaan ja lyhytsointisimpaan päähän. Koska mitään lätinää en tarvitse, siksi jotenkin tuntuis, että coated ilman muuta.

Mä olen kokeillut mun basarissa Evansseisa EQ1:n, EQ4:n ja EMAD:n. EQ1 oli ihan paska, siitä ei enempää. EMAD oli todella dempattu ja lyhytsointinen, aika heviläts mielestäni. Nyt basarissa on kiinni EQ4, jossa on aika perinteinen rokkisaundi. Se ei ole yhtä dempattu kuin EMAD, ja saundi on paljon mukavampi. Itse tykkään läpinäkyvän basarikalvon saundista enemmän kuin valkoisesta, mutta testaamallahan toi selviää.
ddrum54
30.09.2005 07:36:29 (muokattu 30.09.2005 07:38:53)

Jep, näin on. Resokalvoksi G1 coated tai clear. Soundi on TUMM, ilman plätsiä. ( Huom. toi resokalvo. Myyjä tyrkyttää sulle EQ1:stä, pitää olla G1, yksikerroskalvo ilman demppirinkuloita.) Tällä kombinaatilla on botnea ja voimaa.

E: EQ4 ei siis ole sama, kuin Emad.
2`n 4
Brother Michael
30.09.2005 15:15:51
En viitsi omaa topikkia tehdä, joten kysyn tässä.

Olen varsin tyytyväinen nykyiseen basarisoundiini, mutta tuota....parempikin saisi olla.

Kun tuo Evansin EMAD on ilmeisesti aika heavy kalvo, niin se vois olla aika passeli.

Miten mahtaisi toimia, jos resokalvoksi ottaa mikkireiällisen yksikerroskalvon ?

Halajaisin siis melko heviä soundia, runsaan botnen ja läsähdyksen kera, ei niinkään paljon kuminaa. Mikkireiän haluaisin sen takia, että nykyisellä kalvolla tuntuu menevän hieman tukkoon tuo soundi välillä tuplien kanssa. Basari on siis kokoa 22"x18"

Nykyisellään on siis Remon PS3 batterina ja resona DWn yksikerroskalvo. Vaihtoehtoisesti jos jollakin olisi vinkkiä miten juuri noilla peleillä saisi vielä munakkaamman soundin irti. Tällä hetkellä batterkalvo on melko löysällä, soivassa vireessä kuitenkin. Etukalvo taasen on melko kireällä.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Niskamies
30.09.2005 15:46:21
En viitsi omaa topikkia tehdä, joten kysyn tässä.

Olen varsin tyytyväinen nykyiseen basarisoundiini, mutta tuota....parempikin saisi olla.

Kun tuo Evansin EMAD on ilmeisesti aika heavy kalvo, niin se vois olla aika passeli.

Miten mahtaisi toimia, jos resokalvoksi ottaa mikkireiällisen yksikerroskalvon ?

Halajaisin siis melko heviä soundia, runsaan botnen ja läsähdyksen kera, ei niinkään paljon kuminaa. Mikkireiän haluaisin sen takia, että nykyisellä kalvolla tuntuu menevän hieman tukkoon tuo soundi välillä tuplien kanssa. Basari on siis kokoa 22"x18"

Nykyisellään on siis Remon PS3 batterina ja resona DWn yksikerroskalvo. Vaihtoehtoisesti jos jollakin olisi vinkkiä miten juuri noilla peleillä saisi vielä munakkaamman soundin irti. Tällä hetkellä batterkalvo on melko löysällä, soivassa vireessä kuitenkin. Etukalvo taasen on melko kireällä.

Viritä lyöntikalvo niin löysälle ettei se ole rypyillä ja että se soi. Sitten säädä resokalvo silten että se ei "värise" kun soitat basaria. Eli kiristä niin pitkään ennenkuin se loppuu.

Mikkireikä syö sointia. Vrt. booooommmmm vs. tump. Kuka mistäkin tykkää. Hommaa toinen kalvo mihin laitat mikkireiän, on sitten mikkireitätön kalvokin. Tai sitten laita tohon DW:een mikkireikä, ja kokeile jos tykkäät. Jos et, hae kaupasta Evans G1 eteen ja johan jytisee!
Niskamies
30.09.2005 16:41:58
EQ3 + emad tai EQ3 +PS4 nuo ainakin jytää.... EQ3:mosta saa mikki reijällä....

Juu, EQ3 on siis Evansin nimike mikkireiällisellä etukalvolla. Mulla on kanssa yksi EQ3 reso. Hyvä kalvo se on, mikkireiälliseksi. Mun mielestä reiättömässä kalvossa vaan on parempi saundi ja tuntuma.
Brother Michael
30.09.2005 18:58:49
Juu, EQ3 on siis Evansin nimike mikkireiällisellä etukalvolla. Mulla on kanssa yksi EQ3 reso. Hyvä kalvo se on, mikkireiälliseksi. Mun mielestä reiättömässä kalvossa vaan on parempi saundi ja tuntuma.

Niinhän tuota sanotaan, että reiättömässä on parempi soundi. Oma basarini on vain sen verran iso, että tuppaa menemään tukkoon aina välillä, joten reiällinen kalvo toisi siihen varmaan vähän helpotusta. Mutta tuota, kiitos vinkeistä, pitää viritellä ensin ja sitten ostamaan kalvoa, jos ei miellytä.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Magiz
01.10.2005 12:29:53

joo, mulla oli tollanen, ja se kului 3kk puhki. ehkä se sulla toimii, jos soitat kerran kuussa, en tiedä? mulla on kestänyt nyt remon tuplapedaaleille tarkoitettu falami mainiosti, ei edes näy, että on soittanu.
Whatever happens, happens.
Deino
01.10.2005 12:38:24

mulla on kestänyt nyt remon tuplapedaaleille tarkoitettu falami mainiosti, ei edes näy, että on soittanu.

Kuten myös.
Perkele!
Shitmanek
01.10.2005 12:40:54
joo, mulla oli tollanen, ja se kului 3kk puhki. ehkä se sulla toimii, jos soitat kerran kuussa, en tiedä? mulla on kestänyt nyt remon tuplapedaaleille tarkoitettu falami mainiosti, ei edes näy, että on soittanu.

Minulla on molemmissa lätkissä pienet jäljet, mutta eivät ne ole kyllä kuluneet suunnilleen yhtään. Toisaalta, noiden kalvojen mukana tulleet hajosivat molemmat aika äkkiä, liimat pettivät jostain syystä. Mutta sitten nuo kaupasta erikseen ostetut, isommat lätkät ovat palvelleet parisen kuukautta hyvin.
kampela
01.10.2005 12:40:55

Remolle papukaijamerkki : )
Peruna kerrallaan..
ÄM
08.10.2005 11:57:12

No mä kävin nyt sitten hakemassa coated PS3:n lyönti kalvoks basariin. Ajattelin, että kai nää töytyy itse testata läpi, että todellisen kuvan saa soundien luonteesta. Kokeillaan sitten jonkun ajan kuluttua vaikka niitä Evanseja. Ei ne nyt niin maltaita maksa, etteikö vois käydä nämä keskeisimmät mallit läpi.

PS3, verrattuna aiemmin olleeseen Aquarianin kaksi kerroksiseen paksulla huoparenkaalla varustettuun kirkkaaseen kalvoon, on kyllä enemmän botnea omaava. Mun makuun tosin sellaisenaan soi liikaa, mutta pienellä fyllillä tuli mieluisaksi. Nyt on siis PS3 edessä ja takana, etukalvossa reikä. Lätkää en laittanut. Aquarianissa mulla oli Remon lätkä ihan sen takia, että sillä ostettiin vielä vuosi elin aikaa kalvolle. Olishan se kestäny toki vielä pidempäänkin, mutta nyt on ruvennut nää soundihommat taas välillä kiinnostamaan, niin kalvoja voi siis vaihtaa jo ennen, kuin ne puhkeaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)