Aihe: CD:iden puhdistusainetta!?
1
Bonham
16.06.2003 21:15:07
Miten naarmut voi hiota pois???

Tavalliseen sontaan tehoaa vesi pieninä annoksina ja pehmeä liina.
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Ai mää vai?
16.06.2003 23:42:28
Tämä voi olla urbaani legenda,mutta olen kuullut että hammastahna voisi olla käypänen aine!!!
Siinähän kait on jotain hiovaa kamaa?
Hyvää jatkoa jos oma ei riitä.
lxi
16.06.2003 23:59:57
Tämä voi olla urbaani legenda,mutta olen kuullut että hammastahna voisi olla käypänen aine!!!
Siinähän kait on jotain hiovaa kamaa?

Samoin. En ole kyllä kokeillut. Täytyy joskus testata vaikka kirjaston puhkiraavituilla levyillä...
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Unworthy Knight
17.06.2003 00:09:08
Moista töhnää on saa jostakin ATK liikeistä monesti...kaveri oli naarmuttanut mun levyn todella pahaan kuntoon...pakotin ostaan muista tökötii tehos kyllä oikeen hyvin...mutta maso kuulemma paljon. Se heppu ei kyllä ole saanut koskea sen jälkeen koskaan enään mun levyhin.>:(
"...So croak the king of Grey."
PekkaRii
17.06.2003 08:58:26
Jos se levy on vain likainen, esim. pullasta tai viineristä, niin sen voi pesta vedellä ja saippualla ihan rennosti. Jos laitat suoraan soittimeen, niin kato että siinä ei ole pisaraakaan vettä.

Joslevyssä on niin isoja naarmuja, että se haittaa soittoa, ei sitä millään siitä pois saa.
Appelsiinit on väärän värisiä
Timo Miljoona
17.06.2003 13:13:35
Joslevyssä on niin isoja naarmuja, että se haittaa soittoa, ei sitä millään siitä pois saa.

Moista töhnää on saa jostakin ATK liikeistä monesti...kaveri oli naarmuttanut mun levyn todella pahaan kuntoon...pakotin ostaan muista tökötii tehos kyllä oikeen hyvin...mutta maso kuulemma paljon. Se heppu ei kyllä ole saanut koskea sen jälkeen koskaan enään mun levyhin.>:(

__

Noi teoriat ns. sotii toisiaan vastaan...
Nää jutut kolahtaa ihan kynpillä!!!
saturnzreturn
18.06.2003 11:15:01
no jos siinä on ihan hirvee hahlo niin ei siihen hiontatahna ja paperi auta, mutta harvoin sellasia naarmuja saa aikaan paitsi tahallaan. atk- liikkeistä saa varmasti ja sitten jostain anttilasta suunnilleen. pakkaus sisältää hiontatahnaa sekä eri karkeuksisia hiontapapereita. cd:n pinnasta ei tule kiiltävä hienoimmallakaan paperilla mutta semmonen matta ja soi ihan virheettömästi.
karkki
18.06.2003 12:01:47

Katsokaapa tällaista vekotinta: http://www.skipdoctor.com/
Väittää korjaavansa naarmutkin. Näyttää ainakin aika villiltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)