EnemyAce 07.09.2005 20:16:44 | |
---|
Meinasin vain että Blackmore tuuppas "klassista" menemään jo 10 vuotta aikaisemmin kuin Rhoads. Ja mitähän klassisella VanHalen-kitaroinnilla tarkoitetaan, Spanish Fly:tako? Paremmuudesta en puhunut mitään. Niin no ei mulla ollu mitään aikomusta ruveta väittelemään tai kyseenalaistamaan sun juttuja, kuhan tokaisin. |
Jormaz 07.09.2005 21:10:00 | |
---|
Aina yhtä huvittavaa lukea fanittajien kommentteja tyyliin "x oli eka joka käytti tekniikkaa y".. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
ninos 07.09.2005 22:32:59 | |
---|
Mulle se ja sama kuka toi jotku armottomat harmooniset mollitilut ja kalssiset jutut rokkiin mutta Eddie on koskettanut minua syvästi :D Muistan sen vielä kun soittoni alkuaikoina käväsin kirjastossa katselemassa levyjä ja siellä seasta löytyi Van Halen I. Kansi näytti jo aika lupaavalta joten mukaan sekin joutui. Kotiin päästyäni Running With The Devilin basso lähti jyskyttämään ja sormissa kihelmöi. Kitara jyrähti ja lähti mukaan ja se saundi jonka Eddie sai aikaan oli jotain ihanaa. Tämän jälkeen Eruption lähti rullaamaan ja siinä tulikin sitten armoton hiljaisuus sen jälkeen. Ihmettelin että mitä oli tapahtunut :D Hymy nousi naamalle ja sen jälkeen iski armoton masennus kun kitara kädessä yritti matkia Eddietä :D:DD:D: Ei siitä sitten tullut mitään ja Ain't Talkin' 'Bout Loven taivaallinen riffi jynksähteli taustalla ja se piristi päivää :D Se biisi iski ja kovaa ja taisi ollakkin seuraava biisi jonka silloin opettelin :P Hyviä muistoja
...vaikka tosin tästä tapahtuneesta on aikaa sellaiset pari vuotta :D:D:D:D Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
Jukka-Pekka #3. |
IommI 08.09.2005 14:28:17 | |
---|
Nii-in! Ja tuntuisi olevan aika aliarvostettu kitaristi! Täällä ei ainakaan paljon puhuta Halenin Vanista.. Itsekin on tullut vähän ylenkatsottua miehen edesottamuksia, mutta on se kyllä hemmetin hyvä soittaja! Mitä mieltä miehestä? Pitää paikkansa.. |
R.Cooley 08.09.2005 16:07:32 | |
---|
Mitä mieltä miehestä? Parhaita soittajia ikinä, varsinkin hänen sävellykset ovat olleet hyviä. Jotenkin hänestä loistaa mahtava karisma ja vaikuttaa hauskalta tyypiltä. Tietenkin näin videon, musiikin ja kuvien perusteella. Täydet propsit Van Halenille, jossain määrin soiton aloittamisen syy, mutta sillon en vielä tietänyt hänestä paljoakaan. |
TheRagDoll 08.09.2005 17:44:31 | |
---|
Nii-in! Ja tuntuisi olevan aika aliarvostettu kitaristi! Täällä ei ainakaan paljon puhuta Halenin Vanista.. Itsekin on tullut vähän ylenkatsottua miehen edesottamuksia, mutta on se kyllä hemmetin hyvä soittaja! Mitä mieltä miehestä? Jaahas.. ostin tänää Halenin Best Of both Worlds.. just pistin pyörimään ku kotiin äskön tulin ja pakko sanoo että hyvältä vaikuttaa:) Mua Saa Pelätä. |
rheinone 08.09.2005 21:53:31 | |
---|
Ja tuntuisi olevan aika aliarvostettu kitaristi! Täällä ei ainakaan paljon puhuta Halenin Vanista.. Ehkä Edwardia pidetään niin itsestäänselvänä kunkkuna, ettei siitä jakseta edes jauhaa. Ja 80-luvulla sitä hehkutettiin niin perkeleesti, että jengi turtui siihen ylenpalttiseen kehumiseen. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Crew 10.09.2005 21:55:14 | |
---|
totta! Van Halen on helvetin hyvä bändi ja paras biisi niillä on jump! |
tommiot 10.09.2005 22:22:33 (muokattu 10.09.2005 22:23:40) | |
---|
Van Halen on aivan loistava! Pitäis ostaa lisää levyjä, mulla on niiltä vaan VH1 ja 1984 ja Diver Down :( Eddie on paras! Sammyn aikainen tuotanto ei ole niin hyvää mielestäni, mutta sitäkin kuuntelee. |
pasikaikkonen 11.09.2005 01:21:14 | |
---|
Sammyn aikainen tuotanto ei ole niin hyvää mielestäni, mutta sitäkin kuuntelee. Tzäp ! juuri näin, sammyn aikana tilanne meni niin, että joka levyllä oli vain mutama todella hyvä juttu ja loput enemmän vähemmän kakkaa... tosin f.u.c.k. levy oli ihan jees ja sieltä erityisesti kipale nimeltään Judgement Day Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
Johann Onn 11.09.2005 12:54:01 (muokattu 11.09.2005 13:20:44) | |
---|
Onhan se Eddie vaikuttanut, ainakin jotenkin, mun kitaran ja koskettimien hakkaamiseen. Se Van Halenin eka levy tuli hankittua (11/82 olen sen sisäpussiin kirjoittanu silloin) pari viikkoo myöhemmin, kuin se eka sähkökitaran irvikuva. Siitä kitarasta tuli hankkidutua eroon, se vinyyli on tallessa. Eli tappingiä tuli koitettua kopioida, omalla tavalla ja jump videosta otettua se "vasemmalla kädellä tuplatut nuotit" koskettimien soittotapa. Tai ainakin mun mielestäni Eddie soittaa niin siinä. Ihan sama, mää ainakin soitan just niin itte. Mutt se Van Halenin ekan levy stereokuvaa, ei oo saatu toimimaan omissa äänityksissä, vaikka joskus sitä koitettiin kopioida. Niin joo, toi stratokopio tuli modifioitua "yks mikki / ei tonea" kitaraks tai ainakin yritettyä sitä, kun tuli hankittua niitä parempia ja kalliimpia kitaroita. Ei sitä hullukaan ny vahvistimeen kiinni pistä, en ainakaan minä. Tuli se myös maalattua siihen "EVH tyyliin" tai siis, yritettyä maalata. Epäonnistui täysin, mutt nyt kun se maali on pikkuhiljaa kulunu (joo, yks pikku seikka tais unohtua...) tosta pois, sieltä täältä, toi alkaa näyttää hyvältä. Se hyvältä kuulostaminen on taas ihan eri asia. |
aku.miettinen 25.09.2005 00:54:37 | |
---|
Running With The Devilissä vetää helvetin hyvin, mutta taas Jump on kauheaa kuraa. |
insight 26.09.2005 16:17:11 | |
---|
Van Halen on uudistanut sähkökitaransoittoa enemmän kuin kukaan muu mielestäni. Kaks kovinta mun mielestä ovat Yngwie J. Malmsteen ja Eddie Van Halen. Toki muitakin aivan loistavia on, mutta noi on vaikuttanut muhun eniten. |
enema 26.09.2005 23:16:26 | |
---|
paras biisi niillä on jump! B----D Eskimo ninja deathmetal |
reali 27.09.2005 19:52:23 (muokattu 27.09.2005 19:54:18) | |
---|
"Kyllä Laihosta ja Vaista jne. juttua riittää mutta Eddie tuntuu olevan vähän unohdettu. Varsinkin nuorison keskuudessa..." Nuorison keskuudessa Laiho on Jumala ja Halenia osata tavatakaan. Kiehtovaa. |
RuohoneN 29.09.2005 21:45:11 | |
---|
osaako joku soittaa halenin eruptionin.? Saatanan mahtava soolokappale |
beatapple 30.09.2005 13:34:20 | |
---|
osaako joku soittaa halenin eruptionin.? Saatanan mahtava soolokappale joo sen tapping osuuden, muuta ei irtoo... Pojat vetää teillä vähän instrumentaalia ja minä käyn sillä aikaa paskalla. |
osaako joku soittaa halenin eruptionin.? Saatanan mahtava soolokappale Täppäys menee. Muuten en ole edes jaksanut yrittää, ei tulisi mitään. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
Fisher 05.10.2005 11:31:01 | |
---|
Ootte kummiskin hirmusia warettajia niin imaskaapa DC++:sta semmonen video kun: Van Halen - US Festival 1983. Siinä on legendaarisella kokoonpanolla Van Halenia 115min ja Eddien soolokin kestää 12min. Jätkät tienas tuolla keikalla 1.5miljoonaa muistaakseni. |
kid ego 05.10.2005 16:36:46 | |
---|
Ootte kummiskin hirmusia warettajia niin imaskaapa DC++:sta semmonen video kun: Van Halen - US Festival 1983. Siinä on legendaarisella kokoonpanolla Van Halenia 115min ja Eddien soolokin kestää 12min. Jätkät tienas tuolla keikalla 1.5miljoonaa muistaakseni. Kuivia noi soolot. Mulla on pari live-dvd:tä ostettuna ja niissäkin on 10+ minuutin soolot. Frendi oli katsomassa Jäähallin-keikkaa '98 ja sanoi että keikan turhin osuus oli Eddien soolo. Totta, jos jokaisessa biisissä on muutenkin soolo, miksi pitää vetää erillinen vartti päälle. Paska soi ja balalaikka haisee. |