Aihe: srv strato
1 2
kössi
29.09.2005 16:12:54
onko joku soitellut/testannut tota eskobarin kauppaamaa
srv stratoa,kiinnostais tietää minkä moinen yksilö on kyseessä
p130
29.09.2005 16:30:19 (muokattu 29.09.2005 16:49:59)

Tarkoitatko eskobran ( eli http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=2789& ) SRV strato? Kitarasta ei tarkempaa tietoa, mutta Esko itse on mnetin tunnetuin trokari joka myös kauppaa kamaa muillakin tunnuksilla. Esimerkiksi päättömät hintäpyynnöt-ketjussa on kyseisestä herrasta juttua. Ja taitaa olla erityinen trokarithreadikin olemassa...

Aika suurella varauksella kävisin tämän tyypin kanssa kauppaa. Esimerkiksi enemmän tai vähemmän väärennetty stratocaster deluxe löytyy miehen historiasta. Pitänee kaivaa esiin juttua tuolta hintapyyntöthreadista....

edit: Haku ei pelaa ja vähän liian pitkä tuo päättömät hintapyynnöt homman esiin kaivamiseen muuten... Vaan siellä se on, illalla pitäisi taas haun pelittää!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
kössi
29.09.2005 16:57:45
no sitä srv:tä tarkoitin,aijaa että tämmöstä meininkiä
32788
29.09.2005 18:28:54
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=35621&o=0

Tuollahan se on.. Löytyi hakusanalla falcon (erityisesti aito ja kallis sellainen) tuossa beta-haussa :D
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
J.Hollström
29.09.2005 20:49:50

En ole testannut, mutta eskobarin kanssa siitä joskus tuli vaihdettua muutama pikaviesti. Skitta on ilmeisen kohtuu iskemätön yksilö, mutta kannattanee testata itse ko. keppi. Taitaa olla hintakin hieman tippunut siitä alkuperäisestä pyynnistä. Noi ylläolevat varoittelut voi jättää omaan arvoonsa jos toteaa kitaran hyväksi ja hinnan itselleen sopivaksi. Myyjiä on monenlaisia...
McNulty
29.09.2005 20:52:16
Eskobran vehkeistä en tiedä mitään (enkä haluakaan... yäk, pervoa!)... mutta arvostelun kirjoitin SRV-Stratosta jokunen aika sitten. Löytynee miun käyttäjätietojen kautta tahi laitearvioista etsimällä.

Hyvä skeba!
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
Jag
29.09.2005 22:31:55

Eskobran vehkeistä en tiedä mitään (enkä haluakaan... yäk, pervoa!)

hoho

(niin ei muuta sitten tällä erää)
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
svilo
29.09.2005 23:14:47
www.vilo.net/srv.htm erittäin hyvä yksilö, alkupään sarjaa, löysi uuden omistajan jo kyllä....parhaimpia stratoja mitä mulla on ollut.

-sv
It’s not a secret that nothing beats the sound of a great guitar tube amp cranked up
Ekku01
30.09.2005 03:42:04

Eskoista en tiedä, mutta mielipiteeni itse kitarasta noin muuten:

Monet tuntuvat pitävän, minä en. Kaula tuntuu halolta ja nauhaprofiilistakaan en tykkää. Se ei ole edes sama mitä Stevie käytti (6100) vaan korkea ja ohut (olikohan 6105?). Texas Special -mikit ovat sen sijaan mielestäni erinomaiset. Varsinkin kaulamikillä bluessittelu on nannaa!

Mutta mutta, tuohon soittotuntumaan vaikuttaa tietysti se mihin on tottunut. Minä olen tottunut Fenkun modernimpaan, ohuempaan kaulaan ja vintage-nauhoihin. Sitä en tiedä mikä siinä on että Les Paulin paksuhko kaula tuntuu "juuri oikealta", mutta SRV:ssä paksuus on enemmänkin halkomaista.

Ja nämä olivat sitten minun mielipiteitäni, eivät yleisiä totuuksia.
dfloreno
30.09.2005 10:29:23

Kyllä mä oon Eskolta ostanut muutamankin kitaran, aina on homma toiminut, ja aina ne on saanut hyvään hintaan. Itseasiassa pari kitaraa selvästi halvemmalla mitä esim. täällä torilla 'asiantuntijat' myy näitä japsi/tokai/ym. stratoja. Mitä jengi oikein itkee? Jos kitara kiinnostaa niin käykää kokeilemassa. Jos ei hinta/ukko miellytä venatkaa että tulee seuraava myyntiin. Yleisesti ottaen noi SRV:t on kyllä ihan passeleita kitaroita, varsinkin jos ne edullisesti lähtee; ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen.
God made me funky
Ekku01
30.09.2005 15:32:43
sama koskee noita muita ammattimyyjiä: eddieher ja koppis.

Eddien kanssa on tullut asioitua pari kolme kertaa ja reilu vaikutelma on jäänyt.
Ze Kink
30.09.2005 17:41:07 (muokattu 30.09.2005 17:43:50)
Monet tuntuvat pitävän, minä en. Kaula tuntuu halolta ja nauhaprofiilistakaan en tykkää. Se ei ole edes sama mitä Stevie käytti (6100) vaan korkea ja ohut (olikohan 6105?).

Kertokaapa että mikä tuo nauhojen koko tuossa Srv-signaturessa on. Siis nimenomaan tuossa signaturessa, nimittäin diggasin siitä soittotatsista paljon, ja Tokaista alkaa nauhat olla aika finaalissa, joten...

Missä muuten kannattaisi vaihdattaa nauhat? (offtopicciahan tämä, mutta kuitenkin)

Tuosta Srv-stratosta ainakin itse diggasin. Mikit oli sopivan tymäkät ja soittotuntuma oli jees, vaikkakin kaula tuntui ihan pikkiriikkisen liian paksulta. Se pleksi on kyllä ruma, kannattaa vaihtaa se heti.
E: Siis puhun nyt soitinkaupassa testaamastani Srv:stä, en tuosta torilla olevasta.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Ekku01
30.09.2005 18:41:06
Kertokaapa että mikä tuo nauhojen koko tuossa Srv-signaturessa on. Siis nimenomaan tuossa signaturessa,

Siis kuten tuossa jo totesin ne on Dunlopin 6105:t. Tarkkoja profiilin mittoja en todellakaan muista ;o) Löytyy kyllä Googlettamalla.

Missä muuten kannattaisi vaihdattaa nauhat?

Riippuu siitä missäpäin asuu. Jos pääkaupunkiseudulla niin voin suositella Kristian Oeschia. On parit nauharempat tehnyt mulle ja hyvää oli jälki.

Se pleksi on kyllä ruma, kannattaa vaihtaa se heti.

Pleksi EI ole ruma, mutta tuntuu vaan hölmöltä pitää omassa kitarassaan Stevien nimikirjaimia ;o)
depe
03.10.2005 09:42:22
Pleksi EI ole ruma, mutta tuntuu vaan hölmöltä pitää omassa kitarassaan Stevien nimikirjaimia ;o)

Jopa Janne Niinimaa on tainnut tulla tähän tulokseen.
http://www.iltalehti.fi/2005/10/03/jaakiekko/200510033566295_jk.shtml
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
J.Hollström
03.10.2005 10:04:46

Mikäs siinä jos saappaat eivät tunnu liian isoilta. Marzi on laittanut vielä Tik Takin tarran balansoimaan tilannetta:
http://sakala.ajaleht.ee/160305/gfx/3452423714797b579.jpg

John Mayerilla on SRV:ssään tortoise pleksi.
http://www.andrew.cmu.edu/user/ycli/70-643/images/jm_live6.jpg

Hänen oma signature onkin sitten aika paljon samanhenkinen:
http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM … es/Fender/Fender_0119700_Detail.jpg
McNulty
03.10.2005 10:12:01

Ei olekaan ja vieläpä jos sattuu nuo nimikirjaimetkin täsmäämään soittajallekin kohdalleen.

Sami Risto Vainio esim... ei sitä sedällä ihan suotta SRV-stratoa ole :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
Ekku01
03.10.2005 10:12:19
Jopa Janne Niinimaa on tainnut tulla tähän tulokseen.
http://www.iltalehti.fi/2005/10/03/jaakiekko/200510033566295_jk.shtml

Helvata että on muuten iso handu Niinimaalla! :oO
Ekku01
03.10.2005 10:16:33
Ei olekaan ja vieläpä jos sattuu nuo nimikirjaimetkin täsmäämään soittajallekin kohdalleen.

Sami Risto Vainio esim... ei sitä sedällä ihan suotta SRV-stratoa ole :)

Nyt vaan kaikki tuoreet vanhemmat (joiden sukunimi alkaa veellä) antamaan vastasyntyneille kitaristinaluille S ja R alkuiset etunimet ;oD
J.Hollström
03.10.2005 10:26:25
Nyt vaan kaikki tuoreet vanhemmat (joiden sukunimi alkaa veellä) antamaan vastasyntyneille kitaristinaluille S ja R alkuiset etunimet ;oD

Ai hemmetti. Nyt taitaa olla jo liian myöhäistä kun putket on jo poikki. Ja ei tuo sukunimikään ala V:llä. Saa poika tyytyä Jimi Henrik -nimiinsä. Vaihtakoot isompana jos ei miellytä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)