Niskamies 16.09.2005 20:46:38 | |
---|
Joo, olen koulussa soitellut tuolla Artist Birch -setillä, ja hiton hyvä oli (samat kalvot ku viime vuonna, nyt ne on aivan puhkikuluneet ja soi ihan huonosti). Noita en kyllä ole koskaan nähnyt myynnissä, harmi. Mites nuo Superstarat? Kattelin että Levytukussa oli kait 825€ setti & telineet. Pelleistä minulla ei ole vielä mitään hajua. Mitäs kannattaisi lähteä kattomaan esim. Staggilta? Superstarat ovat todella hyvät pöntöt hintalaatusuhteeltaan. Yhtä settiä olen hiplaillut, ja siihen vaihdoin kalvotkin. Todella hyväsaundinen setti. Meitsi on meshissä! |
Klooni 17.09.2005 09:12:33 | |
---|
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
www.klooni.net |
Ze Kink 26.09.2005 22:18:40 (muokattu 26.09.2005 23:08:16) | |
---|
Ajattelin että nuo Pdp:t voisivat nyt olla hyvät, mutta mites nuo pellit sitten? En vieläkään tiedä niistä mitään. Mitä kannattaa esim. Staggilta lähteä kattelemaan? Siis ihan haitsu, crash ja ride näin alkuun. Sainpa muuten tänään tietää että sain rummut sivusoittimeksi täksi lukukaudeksi, jee! E: Pitänee varmaan kysäistä tuolta opettajaltakin neuvoja setistä. EE: Itseasiassa tuo torin Pdp:n setti näyttää olevan tuota halvempaa sarjaa, missä on huonompi hardware ja huonommat kiinnitykset noissa tomeissa (ja rummut ovat vaahteraa). Eli siis tuota sarjaa mikä maksaa uutena 815e Thomannilla. ( http://www.thomann.de/thoiw3_dw_pdp … _drumset_2_cherry_red_prodinfo.html ) eli tuota ei välttämättä kannattaisi ostaa käytettynä, jos on kerta jo 1,5v käytettykin. EEE: pistänpä torille ilmon, saapa nähdä mitä tulee [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Ze Kink 29.09.2005 18:24:06 | |
---|
Tori-ilmo on nyt poikinut yhteensä 6 tarjousta: Pearl Export, Paisteen 502 pellit ja joku Meinlin crash Japanilainen Pearl -setti (mallia en tiedä, myyjä ei maininnut) Ludwig Ascentit, ilman virveliä Yamaha Stage Customit Paitseen Alpha -pelleillä Pearl XPK -setti Pdp:n setti (se koivumalli, käytettynä olisi kalliimpi kuin Thomannilla) Olisiko noista mitään tietoa? [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
pehmo 29.09.2005 18:51:13 | |
---|
Yamaha Stage Customit Paitseen Alpha -pelleillä on noista varmasti laadukkain paketti, minä valitsisin sen, vaikken ole koskaan soittanutkaan tuommosilla jammuilla. |
Yamaha Stage Customit Paitseen Alpha -pelleillä Tämä. Tinkaa vaan hinta kohdalleen. 2`n 4 |
Ze Kink 30.09.2005 15:01:04 | |
---|
Tämä. Tinkaa vaan hinta kohdalleen. Selvä. Mites, kuinka hyvät nuo Alphat on? Saisiko sillä hinnalla jo esim. paremmat Staggit tms.? Emmä kuitenkaan vielä oo päättäny. Vaikuttais kyllä ihan hyvältä tuo setti noin muuten. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
Deino 30.09.2005 15:15:11 | |
---|
Selvä. Mites, kuinka hyvät nuo Alphat on? Saisiko sillä hinnalla jo esim. paremmat Staggit tms.? Alphat ovat ihan hyvät, ainakin mitä olen koulussa soitellut... Perkele! |
Nolte 30.09.2005 16:00:32 | |
---|
Selvä. Mites, kuinka hyvät nuo Alphat on? Saisiko sillä hinnalla jo esim. paremmat Staggit tms.? Emmä kuitenkaan vielä oo päättäny. Vaikuttais kyllä ihan hyvältä tuo setti noin muuten. Jos tuo Alphan keskikastin peltikattaus arveluttaa, voisit kysyä myyjältä myisikö settiä ilman peltejä - tietysti halvemmalla. Jos suostuu ja hinta putoaa tarpeeksi, ostelet sitten torilta käytettyjä pro-peltejä. Niitähän on koko ajan siellä. Hyvät rummut, huono soittaja! |
ddrum54 30.09.2005 20:52:20 | |
---|
Selvä. Mites, kuinka hyvät nuo Alphat on? Kyllä sä niillä alkuun pääset hyvin. Myöhemmin, sitten kun korva jo tietää mitä haluaa, voit vaihtaa ne sopiviin. 2`n 4 |
Alpha 01.10.2005 14:33:38 | |
---|
Kyllä sä niillä alkuun pääset hyvin. Myöhemmin, sitten kun korva jo tietää mitä haluaa, voit vaihtaa ne sopiviin. *masentuu* |
Ze Kink 02.10.2005 17:33:30 | |
---|
Taidan ostaa nuo Jammut, mutta kalvot näyttää vähän siltä että pitäisi vaihtaa, vai mitä sanoisitte? Pystyykö aloittelija niitä itse vaihtamaan & virittämään? Ja jos lähen vaihtamaan niin mitä noihin kannattaisi pistää? [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
Akahito 02.10.2005 18:18:33 | |
---|
Taidan ostaa nuo Jammut, mutta kalvot näyttää vähän siltä että pitäisi vaihtaa, vai mitä sanoisitte? Pystyykö aloittelija niitä itse vaihtamaan & virittämään? Ja jos lähen vaihtamaan niin mitä noihin kannattaisi pistää? Suosittelen. Kalvojenvaihto on vähän samanlaista puuhaa kuin vaippojenkin, paitsi ilman sitä paskaa. Eli etköhän pärjäile. :) Virittämällä sitä oppii virittämään, eli tulee harjoitustakin siinä samalla. Jos et ole varma mitä soundia haluat, perusvarma on tomeihin kirkas Remo Emperor päälle, kirkas Remo Ambassador alle, eikä tule erityisen kalliiksikaan. Basarissa olen varsin toimivaksi havainnut Powerstoke3:n, mutta jos se on mielestäsi liian kallis, laita kirkas Ambassador, ja viritä rungon reunan ja kalvon väliin joku viitisen senttiä leveä kangaskaistale, sitä keskemmälle mitä dempatumman soundin haluat. Älä missään nimessä tunge basariin sisään mitään liinavaatevarastoa että saisit äänen lyhenemään, se lyhyt rokkijysäys saadaan virityksellä aikaan. Virpassa toimii mikä tahansa yksikerroskalvo ja useimmat kaksikerroksiset, tosin ihan pinstripeä en ehkä laittaisi virveliin. Päällystetty on yleisin, mutta jos tiedät ettet soita sudeilla missään vaiheessa, kirkaskin käy. Alle suosittelen Remo Diplomat snare -kalvoa, se saa virvelin kuin virvelin soimaan. Kun kalvot on kiinni ja kunnolla istutettu ja lähdet hakemaan soundia, ensimmäinen asia mitä tulee muistaa on, ettet _missään nimessä_ teippaa niitä kalvoja tukkoon jesseä ja nenäliinaa, jos soi liian pitkään. Jos et saa englannin kielestä näppylöitä, kannattaa tutustua tähän sivustoon: http://www.professionaldrummer.com/Go.asp?ID=860Tuosta on yleistä hyötyä niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin rumpalille. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Legatus 02.10.2005 20:39:23 | |
---|
Pystyykö aloittelija niitä itse vaihtamaan & virittämään? Tsekkaa Rumpujen viritys FAQ siell on tosi hyvät ohjeet rumpujen virittämistä varten ja jotain kalvonvalinnoistakin. |
Ze Kink 18.10.2005 20:43:42 | |
---|
Justiin kasaan tuota settiä tässä autotalliin :) hyvältä vaikuttaa... [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
moderndrummer88 18.10.2005 20:44:45 | |
---|
Justiin kasaan tuota settiä tässä autotalliin :) hyvältä vaikuttaa... jammutko sieltä tuli? onnea! Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Ze Kink 18.10.2005 21:01:27 | |
---|
jammutko sieltä tuli? onnea! Jepjep, kiitti. Tuli muuten setin mukana joku hämärä nonamepelti, mikäköhän tuo vois olla. Saundaa aika hyvältä mielestäni. Näyttää myös olevan melkoisen vanha. Voisin pistää kuvia jossain vaiheessa. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
Niskamies 18.10.2005 21:02:46 | |
---|
Jepjep, kiitti. Tuli muuten setin mukana joku hämärä nonamepelti, mikäköhän tuo vois olla. Saundaa aika hyvältä mielestäni. Näyttää myös olevan melkoisen vanha. Voisin pistää kuvia jossain vaiheessa. Juu, kuvaa ja speksilistaa heti. Näin offtopikkina, Levytukusta tuli puhelu tänään. Parin päivän päästä soitellaan neljällä tomilla:) There's a fine line between stupid and clever. |
moderndrummer88 18.10.2005 21:05:29 | |
---|
Juu, kuvaa ja speksilistaa heti. Näin offtopikkina, Levytukusta tuli puhelu tänään. Parin päivän päästä soitellaan neljällä tomilla:) arghhh.... no jospa jouluna sitten ostaa päräyttäis itekkin performerit... joo mutta onnea vaan siullekkii Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Ze Kink 18.10.2005 21:50:42 (muokattu 18.10.2005 22:01:50) | |
---|
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"