Aihe: J&D -kitaroiden laatu?
1
Läpistö
29.09.2005 17:01:21

Onko millaista? Jonkin verran positiivista palautettaa täältä ks. kitaroista olen lukenut. Ainakin tollainen LS-1 olis omaan budjettiin sopiva kitara, jos sellaisesta mihinkään on..kertokaapa kokemuksianne :)
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
MasK oF SaNiTY
29.09.2005 18:38:27
vaikka en pidä liian paljon Ibanezin kaulasta suosittelisin mieluummin Ibanezon.. Kavereiden J&D:t ovat aivan paskana
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
Wäiski
30.09.2005 07:07:17
Onko millaista? Jonkin verran positiivista palautettaa täältä ks. kitaroista olen lukenut. Ainakin tollainen LS-1 olis omaan budjettiin sopiva kitara, jos sellaisesta mihinkään on..kertokaapa kokemuksianne :)

Minulla on ollut se JD:n kallein lespa ja ainakin se oli laadultaan ihan hyvä. Merkkikitaroissa (Epi, Iba...) vastaavaan olisi saanut sijoittaa lähes tuplarahan. Olen myös soitellut JD:n stratoilla ja ihan soitettavia pelejä nekin ovat hinnastaan huolimatta.
Läpistö
30.09.2005 12:27:35

Okei, onko kukaan tutustunut siihen halvempaa malliin, LS-1:een?
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)