Aihe: Soolojen treenaaminen, vinkkejä?
1 2
reali
29.09.2005 17:09:12
The Trooper. Jakakaa soolot niin, että jokainen saa omia osiansa, tai sitten 2 soolottajaa vetää eri soolokohdat ja kolmas vetää komppia. Ei se biisikään mikään älytön ole, sitä kunhan vaan jauhat pitkään, sekä kannattaa harjoitella noi sanat soittamaan kitaralla, muuten tauot saattaa kuulostaa aika tylsiltä.
Kiehtovaa.
ekikoo
29.09.2005 17:11:38
Soita jotain muuta, esim. hyvää musiikkia.

Opetelkaamme siis noita Herra Sahan mikseristä löytyviä juttuja
Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu
saha
29.09.2005 19:20:52
Opetelkaamme siis noita Herra Sahan mikseristä löytyviä juttuja

Tattis.
kassper: "Mun elämäntavoilla tarvittas 2,5 maapalloa. Footprint oli 4,3... Pitää vissiin vähän alkaa funtsimaan."
Lennu: "Ei se mitään, afrikkalaiset tasottaa."
mullet3000
29.09.2005 21:15:24
En tiedä kauanko olet soittanut kitaraa ja kuinka hyvin sulla on teoriapuoli hanskassa, mutta näin itse kitaraa 9 vuotta soittaneena, just vähän aikaa sitten tajusin, että toisten sooloja opetellessa ois hyvä samalla selvittää missä skaalassa ne menee. Näin sitten oppii samalla jonkun skaalan. Ois hyvä samal laajentaa sitä opeteltavaa sooloa siinä skaalassa. Ni jäis skaala kokonaisuudessaan paremmin päähän.
- freesi aamukeesi -
wrshredder
29.09.2005 21:46:34
..mutta näin itse kitaraa 9 vuotta soittaneena, just vähän aikaa sitten tajusin, että toisten sooloja opetellessa ois hyvä samalla selvittää missä skaalassa ne menee..

Jaiks!.
korostan sanaa 9vuotta ja vähän aikaa sitten..
sorisori.. :)
Romantikkoitkijät#23
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)