noir 15.06.2003 23:13:15 (muokattu 16.06.2003 11:27:32) | |
---|
Juuri sain valmiiksi. Sellainen surullinen kitararämpyttely. Teksti syntyi jälkipuintina pitkäkestoiselle (kaikki on suhteellista), surkealle ihmissuhteelle. Sanokaa nyt tästä mitä sanotte. Numerot tarkoittavat säestystä/laulumelodiaa. Ja toiseksiviimeisen säkeistön pitkä viimeinen säe on tiedossa ;) - - 1 I left you for no reason Left without goodbyes I wasn’t always faithful But I didn’t tell no lies 1 I’m doing this for you I think is what you said No matter what you’ll do I have already left 2 Did you think you’d be the one The one I’d love for good If I ever loved at all I would’ve said it straight 1 Look as offended as you like As I tell you the truth Although I’m still allright Can’t help feeling screwed 2 Did you think you’d be the one The one I’d love for good I was laughed at behind my back I wasn’t the only one, but now I’m gone 1 I left you for a reason But without goodbyes I won’t be looking back Although I’m feeling sad EDIT: korjasn virhetä Knowledge is power, France is bacon. |
Xebeche 15.06.2003 23:34:44 (muokattu 16.06.2003 00:00:22) | |
---|
Melko peruskamaa. Toiminee kuitenkin ihan hyvin jos oikeassa fiiliksessä kuuntelee. Muutama korjauksen paikka löytyy: I left you for no reason Left without goodbyes I wasn’t always faithful But I didn’t tell no lies Look as offended as you like As I tell you the truth Although I’m still allright Can’t help feeling screwed Itse sanoisin kyllä mieluummin vaikka näin: "Can't help it, (but) I feel screwed" I left you for a reason But without goodbyes I won’t be looking back Although I’m being sad I'm being ei oikein ole luonteva ilmaus. Paremminkin sanoisin "although I feel so sad." Ihan hyvä teksti. Ja on yleensä hyvä tehdä ns. tilityskappaleita elämäntilanteistaan - se helpottaa. Jälkeenpäin voikin soittaa kappaletta ja muistella, miten silloin joskus meni aivan päin mäntyä. Voisin muuten itsekin pistää viimeisimmän tilityslyriikkani tänne. Ne naiset, ne naiset... EDIT: Kitararämpyttelyyn teksti sopii kyllä erittäin hyvin. EDIT2: Tautologiaa, hus pois. Always be ready to speak your mind, and a base man will avoid you. - William Blake |
Ohops, eihän mun noita virheitä pitänytkään pistää ;) Kiitosta. Kaipa tämä aika perustavaraa on, mutta ainakin sydämestä ja tunteella tehtyä. Viimeyönä vaan tuntui hyvältä projektilta, tänä aamuna se kuulostaa siltä. Knowledge is power, France is bacon. |
Xebeche 16.06.2003 17:40:43 | |
---|
... mutta ainakin sydämestä ja tunteella tehtyä. Viimeyönä vaan tuntui hyvältä projektilta, tänä aamuna se kuulostaa siltä. Sehän se tässä tärkeintä onkin. Eikä tuo 'perustavaraa' ole niin negatiivinen määre kuin mitä siihen usein assosioidaan. Paljon riippuu esitystavasta, ja etköhän ole saanut tuohon ihan vaaditun hengen - vaikka kun jälkeenpäin katson, niin kommenttini tuohon olikin melkö tönkkö. Pistettäköön se väsymyksen piikkiin. Mutta millainen itse sävellys on, noin tarkalleen ottaen? Itselleni tulee itse asiassa mieleen Anatheman "Judgement" ja "Alternative 4", mikä on mielestäni erittäin hyvä asia. Always be ready to speak your mind, and a base man will avoid you. - William Blake |