Tempura 29.09.2005 05:48:19 | |
---|
99% muusikoiden.nettiläisistä varmaan inhoaa bändiä. En tiennyt tuota, luulin että saattaa olla suuremmassakin suosiossa. Kuitenkin mielikuvani bändistä oli ennen vähän toista kuin nyt, kun sitä on jo vähän enemmän kuullut. Myöskin soittaminen jossain big brotherin "avajaisissa" oli synti. Itse en ainakaan bändiä inhoa, kävi vain niin että lupaavalta tuntuva homma lässähti korvissani. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Rattata 29.09.2005 07:34:07 | |
---|
51 koodia nimenomaan sen takia että niiltä puuttuu tämä tekorankkuus, jolla Linkin Park koittaa vakuuttaa. 51 koodilta puuttuu tekorankkuus? No kuinka vaan, mutta olen kyllä erittäin paljon eri mieltä. Bändistä sen verran, että aivan hirveä. Itseasiassa siinä tökkii lähes kaikki. Laulaja, sanat, musiikki, livenä uskomatonta tuubaa, bändi näyttääkin huonolta. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Jaristoteles 29.09.2005 08:27:47 | |
---|
Eikös siin oo kaksi Kumelinkamelin äijää. Runpali ja kitaristi. Joo. Eivät tosin Kumeleiden alkuperäisjäseniä. |
kimmo 29.09.2005 09:02:35 | |
---|
Kamelissahan ei ole alkuperäisestä jäljellä kuin pelkästään Toppo. Ja minä laskin mukaan myös musiikin. |
Nita Nitro 29.09.2005 12:56:03 | |
---|
Mua vidjuttaa tässä jotenkin niiden laulujuttujen sopimattomuus, että koko ajan pitää yrittää revitellä hirveitä mukamas soul-koukeroita, jotka ei toimi pätkän vertaa, ja sitten sanat on kuin jostain Anssi Kelan b-rapusta. Musiikki sinänsä ihan puoliasiallista kevyt-nu-metal vääntöä, jos nyt joku sellaisesta vielä sattuu tykkäämään. mystische! |
Notefix 29.09.2005 13:00:56 (muokattu 29.09.2005 13:01:06) | |
---|
Omaan korvaani ei kuulosta ollenkaan huonolta tuo. Ainoa mikä vituttaa ja raskaasti, on se, että tuo uus levy (tai se mitä oon siitä kuullu) on tuotettu taas siihen samaan muka-rankkaan radiorock-formaattiin, johon kaikki muukin nykyään. Mun mielestä myös ihan jees kuulosta matskua. Kyllähän toi tosin aika koodattua taitaa olla, mutta mikäs siinä. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
askomiko 29.09.2005 13:42:00 | |
---|
Oon tyytyväinen ettei miun bändeistä ole tullut koskaan mitään, heti sais vittuilua ja bannit mnetistä. "Don't worry, we can fix it in the mix" "Don't worry, we can fix it in the mastering"
"That one's old, nowadays we have to fix stuff in the marketing"
|
Ihan hyvähän se on. Varsinkin ton Kahleet kappaleen riffi. Parempaa suomalaista rockkia saa hakea. THV-Klubi #46+2 |
Max-X 29.09.2005 17:08:48 | |
---|
Parempaa suomalaista rockkia saa hakea. ha haaa! jäbä on hauska! "This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes" |
Mimi 29.09.2005 19:38:29 (muokattu 29.09.2005 19:40:34) | |
---|
Onko se asia niin, että 51 Koodia on bändi, josta jengi on päättänyt olla pitämättä, ja se on sitten piste? Omaan korvaani ei kuulosta ollenkaan huonolta tuo. Ainoa mikä vituttaa ja raskaasti, on se, että tuo uus levy (tai se mitä oon siitä kuullu) on tuotettu taas siihen samaan muka-rankkaan radiorock-formaattiin, johon kaikki muukin nykyään. Sama täällä. Olen pohtinut että onko nää vaan tämmösiä juttuja, että jos yksi sanoo että paska bändi, ni sit sen on oltava paska myös kaikkien mielestä (no ei tietysti kaikesta tartte tykätä ja mielipide on aina mielipide). Levyä en ole kuullut, että siinä mielessä en ole hyvä saarnaamaan bändin puolesta, mutta se mitä radiosta on joskus tullut, niin ei se nyt niin paskalta kuulosta. Jotenkin pistää vituttamaan se, että tämmöisiä "Jee haukutaanpa yhdessä bändiä x" topikkeja pitää alottaa ylipäätänsäkään. Jos bändi on sun mielestä paska, ni voi voi, tartteeko sitä nyt väkisin tuoda julki ja huutaa kaikille kovaan äänen. Voi olla että olen itsekin joskus moiseen syyllistynyt, ja jos jatkossa syyllistyn, niin tervetuloa vaan, saatte tulla lyömään turpaan. Edit: ennen kuin kukaan vetää palkokasveja hengityselimistöön, niin mainittakoon nyt, että tässä nimenomaisessa topikissa on kuitenkin suhteellisen asiallisesti perusteltu mielipiteet, eikä tämä ole pahimmasta päästä näitä topikkeja. Suokaa anteeksi vittuuntunut olotilani. Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... Rock is dead, long live paper and scissors! |
vexu 29.09.2005 21:50:14 | |
---|
Itse ainakin voin myöntää pitäväni bändistä paljonkin. Ensimmäinen levy oli joitain tasapaksumpia kappaleita lukuun ottamatta oikein hyvää kamaa ja erityisesti "Vain kuolleen ruumiini yli" iskee aina yhtä kovaa. Uusi levy ei ehkä täysin lunasta ensimmäisen antamia lupauksia, mutta hyvää materiaalia bändillä kuitenkin riittää ja levyllä on myös nippu oikein toimivia kappaleita. Tarttuvia sävellyksiä hyvin koukuin eikä tuo laulutyylikään häiritse, mutta saa sitä aivan vapaasti olla bändistä pitämättäkin jos ei syystä tai toisesta nappaa. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Pluto 30.09.2005 12:59:44 | |
---|
kaikki on paskaa paitsi kusi Dillon, you son of a bitch! |
nikomati 30.09.2005 13:17:57 | |
---|
Ihan hyvähän se on. Varsinkin ton Kahleet kappaleen riffi. Parempaa suomalaista rockkia saa hakea. Miepä kerron että löydän kyllä ihan ettimättäkin. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Basismi 30.09.2005 16:24:37 | |
---|
Hyvältä kuulostaa, sehän se on tärkeintä. Itse asiassa sen verran hyvältä että voisi ostaa levyn. Toimi livenäkin hyvin. Tykkään. Viistous helpottaa soittamista! |
barnabas 30.09.2005 17:47:19 | |
---|
Miepä kerron että löydän kyllä ihan ettimättäkin. No sanoppa. Varmaan jotain kakkaheviä kuitenkin. THV-Klubi #46+2 |
nikomati 02.10.2005 12:08:03 | |
---|
No sanoppa. Varmaan jotain kakkaheviä kuitenkin. Ei nyt aivan. Disco Ensemlekin riittää. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Jormaz 02.10.2005 12:46:18 | |
---|
Ei nyt aivan. Disco riittää. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Niti 02.10.2005 13:31:55 | |
---|
No mutta. Kotikaupunkini teini-idoleista siis kyse. En ole koskaan heidän suosiotaan ymmärtänyt. Kaikki piisit samanlaisia ja niiiiin tylsiä. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi kaikki yläasteelaiset tyttöset ovat ihastuneita, krhm, erääseen tiettyyn bändin jäseneen... Mi mind egy sárga tengeralattjáróban elünk! |
Henko 02.10.2005 13:53:18 | |
---|
Oon tyytyväinen ettei miun bändeistä ole tullut koskaan mitään, heti sais vittuilua ja bannit mnetistä. Joo, ja varsinkin bannit. Täällähän tunnetusti on pelkästään hyvien bändien jäseniä. Olen true-uskottava. |
carnation 02.10.2005 13:57:23 | |
---|
Pari kohtalaista riffiä löytyy sieltä täältä, mutta joo ei. Mielestäni tylsää ja puisevaa radiosoittoon sorvattua rokkia tylsällä laulajalla ja huonoilla teksteillä. "Ei, en tahdo tulla kotiin, en voi vaikka tahtoisin Oon yksin mieluummin, kuin palaan sinne helvettiin Vain ajatuksissani pääsen irroittautumaan Ilman sitä vapautta tuhoisit mut kokonaan. Kokonaan! Kuka sinä olet minulle kertomaan Mitä saisin tehdä ja mitä eeee-eeeen!!" :P "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |