Aihe: Määritelkää hevari
1 2 3 4
noir
16.06.2003 13:02:05
Ihmisten määrittely ulkonäön perusteella on äärimmäisen hankalaa ja epäluotettavaa. On toki määritelmiä, jotka tulevat pukeutumisesta, aatteista, käyttäytymisestä ja mieltymyksistä jne. mikä aiheuttaa jatkuvia määritelmälitanioita useimpien kohdalla. Eli en vastannut kysymykseen :)

Puhutaan ihmisistä niiden omilla nimillä, jooko.
Knowledge is power, France is bacon.
Billsner
16.06.2003 13:03:28
Tapahtui päivänä x vuonna 2003 erään päiväkodin edessä...

Kaksi pikkupoikaa (iältään noin 5-7 ehkä) leikki pusikossa miekat kädessä. Seison siinä vähän matkan päässä polttamassa tupakkia ja odottelemassa kyytiläisiä. Pojat pusikossa huomasivat minut ja kysyivät että:" Oletko sinä sellainen hevimies?" Minä vastasin: "En ole." Pojat miettivät sitten hetken ja sanoivat että:" Kyllä sinä ainakin näytät ihan hevimieheltä." "Aijaa..." vastasin minä ja jatkoin matkaa...

Vaikka et olisikaan hevimies, mutta näytät sellaiselta, niin muu maailma olettaa sinun olevan sellainen.
diibadaaba
16.06.2003 13:33:43
Tuli vaan siitä mieleen että kun saan useastikin kuulla olevani hevari ("Ootsää niinku joku hevari vai?!") ihan vaan sen takia että omaan pitkät hiukset ja en käytä vaaleita vaatteita. Soitan kyllä ja kuuntelen paljon hevimusiikkia, mutta kun soitan ja kuuntelen myös paljon muutakin, esim. Wigwamia ja sitä kun ei ihmiset tunnu tajuavan. En siis mitenkään erikoisemmin näe itseäni hevariksi.

Mikä ihmeellinen yhteensattuma! Muakin luullaan välillä hevariksi, kun mullakin on pitkä tukka ja tummahkot kuteet yleensä. Musta nahkatakki vielä tehostaa vaikutelmaa. Minäkin olen (kovakin) Wigwam-diggari. Hevistä en välitä, enkä tahtoisi siksi tulla lokeroiduksi väärin, olen ennemminkin hämy tai jotain.

Olisi voinut olla hyvin mun kirjoitukseni, ollaan vähän samannaköisiäkin.
Tuowinen
16.06.2003 13:37:34
Olisi voinut olla hyvin mun kirjoitukseni, ollaan vähän samannaköisiäkin.

No perhana kun ei oo sulla omaa kuvaa tuolla, en päässyt vertaamaan...!
"Vihollisen työtä! Näitä töitä hän rakastaa: ystävä sotii ystävää vastaan; uskollisuus eksyy sydänten järkkyessä."
Definhel
16.06.2003 13:43:16
Kattokaa omakuva ja päättäkää ite!
Enmä kyllä noilla kuteilla sua hevariks sanoisi, sitten kun kävelet kadulla Dee Snyder-tyylinen (se paljon karvoja omaava musta-vaaleanpunainen) asu päällä, sitten sanoisin että siinä menee oikea hevari. Jos käyttäytyisit kunnolla...

ps. Oli nyt taas aivan pakko mainita se TS, mutta kyllä se on, tai oli, paras heavy-yhtye...
Jos bändissä ei ole kitaraa, se on uudenaikainen. Jos bändissä ei ole laulajaa, se on instrumentaalinen. Jos bändissä ei ole rumpalia, se on erilainen. Jos bändissä ei ole basistia, se on paska.
Vilhelmus
16.06.2003 21:32:31

Hevari on ihminen joka sydämeltään kuuntelee heviä, rakastaa heviä ja elää heviä.

Ja tekee kaikkea muuta siinä ohella.

Kyllä, olen hevari.
Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan.
mikko1
16.06.2003 22:40:44
Muakin joskus hevariksi sanottu vaikken usein edes siltä näytä...joskus vaan tulee semmonen mustat farkut ja -paita. Hienointa tässä se etten kovin paljon heviä/metallia kuuntele.
Unworthy Knight
17.06.2003 00:22:16
Hevari on ihminen joka sydämeltään kuuntelee heviä, rakastaa heviä ja elää heviä.

Kyllä, olen hevari

noin se on! samaa mieltä

...Olen myös hevari kaskummaa :)
"...So croak the king of Grey."
Ozzman
17.06.2003 16:26:16

Kyllä, olen hevari.

Minäkin olen hevari vaikken ulkonäöllisesti hirveästi näytäkkään hevarilta.Ei ole vielä edes pitkiä hiuksia.
Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta!
L.C.F
17.06.2003 16:39:14

Kyllä, olen hevari.

Vastaan samoin, eli hevari taidan olla.
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead."
hanuristi
17.06.2003 19:16:10
Tapahtui päivänä x vuonna 2003 erään päiväkodin edessä...

Kaksi pikkupoikaa (iältään noin 5-7 ehkä) leikki pusikossa miekat kädessä. Seison siinä vähän matkan päässä polttamassa tupakkia ja odottelemassa kyytiläisiä. Pojat pusikossa huomasivat minut ja kysyivät että:" Oletko sinä sellainen hevimies?" Minä vastasin: "En ole." Pojat miettivät sitten hetken ja sanoivat että:" Kyllä sinä ainakin näytät ihan hevimieheltä." "Aijaa..." vastasin minä ja jatkoin matkaa...

Vaikka et olisikaan hevimies, mutta näytät sellaiselta, niin muu maailma olettaa sinun olevan sellainen.

ei liity aiheeseen!!

tapahtui myös päväkodin edustalla:
kävelin kaverin kanssa,jolloinka pikkupoika rupesi suu auki tuijottamaan,nykäisi kaveriaan hihasta ja osoitti minua varmaan 5 minuuttia.

lisää tapahtui(toisen päiväkodin edustalla):
kävelin kaverini kanssa,jolloin kuulin seuraavan keskustelun:
pikkupoikaA:kato ton hiuksii
pikkupoikaB:heeei just siistit!
pikkupoikaA:miks ne on tolleen

näin opimme,että päiväkodin edessä sattuu ja tapahtuu...
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this
waldemarx
17.06.2003 22:47:16
kuuntelee hevii.
time has come
Billsner
18.06.2003 09:37:48
kuuntelee hevii.

Entä jos kuuntelee muutakin kuin heviä?
vaiktutus
18.06.2003 11:52:09

Sitten on osa-aikahevari.
Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät...
waldemarx
18.06.2003 12:48:43

Tarkotin lähinnä, että kuuntelee pääasiallisesti hevii.
time has come
Billsner
18.06.2003 22:32:41
Sitten on osa-aikahevari.

No hemmetti. Nyt löyty mullekin sitten nimitys.
kommari
19.06.2003 11:23:30
Taidetaan olla suurin osa noita osa-aikasia. Minä oon osa-aikasesti myös punkkari, jazz-friikki, hoppari (!!!), gootti..

(palautetta?)
;)
Naura itkussanaura perkele!
Viceroy
21.06.2003 16:05:46

Uh huh! Mitä väliä sillä on, miksikä joku toinen sinua sanoo? Pukeudut miten pukeudut. Oma identiteetti se on poijaat mikä ratkasee. Aah, alkaa tää darrakin poistua.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Moratoria
21.06.2003 18:09:50
Pitkä tukka, mustat vaatteet ja haisee 24/7.
mä tykkään olla hevari.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)