Supernaut 29.09.2005 10:24:50 | |
---|
Varokaa sitä, joka juo vettä ja seuraavana aamuna muistaa, mitä puhuimme. - Kreikkalainen sanonta |
Cocktus 29.09.2005 10:37:10 | |
---|
|
Kulkunen 29.09.2005 12:13:05 | |
---|
Pääasia on se, että jos menee eturiviin tai sen lähistölle, niin ei kannata hermostua jos joku heiluu ja riehuu. Se on helvetin ärsyttävää jos joku tönkkö mulkero tulee seisomaan ja mulkoilemaan siihen viereen. Niin, ja mun mielestä ne typerät huudahdukset oli hauskoja.;) Mukava muuten tietää että määrittelet keikka-etiketin. Pistä teesit ylös niin noudatamme niitä orjallisesti. ;) Miten tästä saatiin taas tämmönen aikaseksi? MINUN NÖYRÄ MIELIPITEENI ON, ETTEI OPETHIN KEIKALLE _PITTI_ SOVI. Perkele. Se nyt vaan mun mielestä ei sovi kyseisen bändin keikalle. Sama kuin Rotten Soundin keikalla valssattaisiin tai Agentsin keikalle pistettäisiin pitti pyörimään (melkein). Kyllä siellä eturivissä saa ja pitää heilua, niin minäkin tein. ...tana. Ettekä kukaan vaivautunut huomaamaan, että kirjoitin sanan "etiketti" LAINAUSMERKEISSÄ. Sillä halusin viitata siihen, että en ehkä ollut ihan tosissani sen termin kanssa. Mutta en minä nyt aio alkaa sanelemaan miten milläkin keikalla pitää olla. Typeriä huudahduksia olivat lähinnä "WHO'S THE FUCKING DRUMMER!?!?!?1" x10. Sen sijaan vastaus Mikaelin "does Finland have any cock-rock bands?" ja joku siihen vastasi "Popeda". Meitsi oli ihan niinq omg lol. ;) Be my reminder here that I am not alone. |
kirjoittelija 29.09.2005 12:26:57 | |
---|
Miten tästä saatiin taas tämmönen aikaseksi? MINUN NÖYRÄ MIELIPITEENI ON, ETTEI OPETHIN KEIKALLE _PITTI_ SOVI. Perkele. Se nyt vaan mun mielestä ei sovi kyseisen bändin keikalle. Minä kyllä komppaan tätä mielipidettä ihan täysillä. Tekis mieli mennä joskus kattomaan Opethia eturivistä mutta koskaan en ole viitsinyt kun siellä kuitenkin on vähintään se yks tönivä ja tallova mulkvisti. En halua kyynerpäätä kasvoihini! Haluan nauttia musiikista! Argh. On kivaa olla kiva. |
Flow 29.09.2005 12:44:50 | |
---|
Tekis mieli mennä joskus kattomaan Opethia eturivistä mutta koskaan en ole viitsinyt kun siellä kuitenkin on vähintään se yks tönivä ja tallova mulkvisti. En halua kyynerpäätä kasvoihini! Haluan nauttia musiikista! Argh. Näitä pitti hommia ei ollut kyllä minun hevi nuoruudessani. Onneksi. Jotenkin tuntuu typerältä, nakkikioski touhulta. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
KTR 29.09.2005 12:45:46 | |
---|
MINUN NÖYRÄ MIELIPITEENI ON, ETTEI OPETHIN KEIKALLE _PITTI_ SOVI. Ymmärrän kyllä täysin tämän mielipiteen, mutta toisaalta välillä se Åkerfeldtkin siellä lavalta puheli, että "I want to see you go fucking crazy" tai jotain tuon tapaista... |
Ymmärrän kyllä täysin tämän mielipiteen, mutta toisaalta välillä se Åkerfeldtkin siellä lavalta puheli, että "I want to see you go fucking crazy" tai jotain tuon tapaista... Tuskin kukaan täällä(kään) haluaa / tarkoittaa, että keikoilla pitäisi olla kuin kirkossa, mutta tuskin kukaan oman napaa pidemmälle ajatteleva ehdoin tahdoin käyttätyy niin, että se on omiaan jopa vahingoittamaan muita. Uskoisin Mikaelinkin olevan old skool -miehiä, joille hevikeikoilla hulvaton riehaantuminen on yhtä kuin lähes poikkeuksetta harmiton headbanging ja nyrkit ilmaan (eikä muiden kasvoihin). Uuden aallon (teinien) suosima moshing on aivan oma juttunsa, jossa veri lentää usein niiltäkin, jotka eivät välttämättä halua olla mukana moisessa. Jos on joskus käynyt hardcore-keikoilla, ymmärtää ettei siellä harrastettava astetta villimpi 'rinkitanssikaan' ole muille vahingoksi, lukuunottamatta näitä tapauksia, kun joku kiljupunkkari yrittää mennä heilumaan skarpimpien hanujen mallin mukaan. Kaikkeen tähänkin pätee se yksinkertainen muita kunnioittavan käytöksen etiketti, ei se sen vaikempaan pitäisi olla. Vai? Jos patsastelu on jotenkin epäsopivaa ja ärsyttävää, pitäisikö sitten suuttua sille Tampereen Klubin tolpallekin, joka seisoo lähellä lavaa joka hiton keikalla, ei mihinkään siitä liiku eikä ole varmaankaan edes maksanut sisäänpääsystä. Perkele. |
rc 29.09.2005 13:47:45 | |
---|
Olis kyllä kiva nähdä joskus ihan "oikea" pitti... Siis ympyrää... Ymmärrän että se töniminen ottaa aivoon. Itse en keskelle onneksi joutunut. "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
Tapani L 29.09.2005 14:01:16 | |
---|
Pari kertaa tosin vähän haittasi, kun Tapani L piiskasi kasvojani tukallaan edessäni, mutta se nyt oli pientä heh juu. Mä vaan väistelin Ruosteen tukkaa! Sanoinkohan jo, että oli kyllä loistava keikka ja olin aivan poikki sen jälkeen. |
Akiman 29.09.2005 14:14:20 | |
---|
Akiman varmaan tarkoitti omia sivustojaan... Niinpä tarkoitin juu, eli siis Sonos Metallicosissa ei keikkaraporteille aluetta ole, mutta tulevilla sivuilla tulee olemaan. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: OPETH, THE MACHETE, HYPOCRISY :: |
KTR 29.09.2005 14:37:50 | |
---|
Oiskohan noista keikoista valokuvia missään? Tietenkin erityisesti kiinnostaisi 24. päivän kuvat. |
petrutsi 29.09.2005 14:43:18 | |
---|
Oiskohan noista keikoista valokuvia missään? Tietenkin erityisesti kiinnostaisi 24. päivän kuvat. Opethin foorumilta taisi löytyä ainakin lauantain keikan kuvia. Ite vastaavasti voisin haluta jos jollain on sunnuntain kuvia. Hey baby scratch your number on my electric cucumber! |
Katiska 29.09.2005 15:36:03 | |
---|
|
Closure 29.09.2005 15:45:15 (muokattu 29.09.2005 15:49:08) | |
---|
Typeriä huudahduksia olivat lähinnä "WHO'S THE FUCKING DRUMMER!?!?!?1" x10. Sen sijaan vastaus Mikaelin "does Finland have any cock-rock bands?" ja joku siihen vastasi "Popeda". Meitsi oli ihan niinq omg lol.;) Pahoittelen, mie olin tuo popedan huutaja, jos sunnuntaista oli puhe ;) Mä vaan väistelin Ruosteen tukkaa! Miulta loppu tila ja mie väistelin huonolla tuloksella KTR:n ja erään kaverini olkapäätä. Kyllähän sitä keikalla saa tukkaa heiluttaa! "Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero |
KTR 29.09.2005 16:02:29 | |
---|
Miulta loppu tila ja mie väistelin huonolla tuloksella KTR:n ja erään kaverini olkapäätä. Kyllähän sitä keikalla saa tukkaa heiluttaa! Taisit lyödä kerran pääsi mun olkapäähän vähän kovempaakin. Senkin koirrra. Tässä on muutes über-paskoja kännykkäkameralla ottamiani kuvia: http://www.mikseri.net/users/kuvat.php?id=54255 |
Kulkunen 29.09.2005 19:45:42 | |
---|
Pahoittelen, mie olin tuo popedan huutaja, jos sunnuntaista oli puhe ;) Lauantaista. Ja tuo nyt on ihan hauska juttu. Be my reminder here that I am not alone. |
Closure 30.09.2005 10:23:06 (muokattu 30.09.2005 10:29:40) | |
---|
Taisit lyödä kerran pääsi mun olkapäähän vähän kovempaakin. Senkin koirrra. Joo, sori. Mut Samuliin osu kaikkein kovin tälli. Miul on niin kova pää, ettei mua satu juuri ollenkaan :D Lauantaista. Ja tuo nyt on ihan hauska juttu. joo, korjaan. Lauantaista piti puhuman :D Sunnuntaina Mikael jätti Cockrock jutut vähemmälle. Ja sunnuntaina jäi huutelut vähemmälle kun oli tyttö vieressä ja oltiin liian perällä ja liian valoisalla paikalla :D. Lauantaina oli kyllä suotuisammat olosuhteet huutamiselle, ei kyllä kovin monessa paikassa uskalla huutaa popedaa. Tosin jos snägärillä meinaa saada turpaan niin huutaa popeda niin kaikki keski-ikäiset miehet tulee miun avuksi. Mutta muuten popedasta puhuminen voisi olla rangaistava teko, etenkin opethin keikalla. (Tuossa todiste, että popedasta ja opethista voi puhua saman lauseen sisällä kuulostamatta liian typerältä = popeda on loistava?) "Mulla on norjametalli ja 1970s funk CDt vierekkäin levykokoelmassa. Se on vain totuttelukysymys. Ei kuitenkaan pidä lähteä millekkään "kaikki kelpaa" -linjalle, vaan pitää osata tunnistaa musiikista myös dekadenssi-ilmiöt kuten rap." -sub zero |
Heartwood 30.09.2005 11:18:25 | |
---|
(Tuossa todiste, että popedasta ja opethista voi puhua saman lauseen sisällä kuulostamatta liian typerältä = popeda on loistava?) Näin se on ilmeisesti nähtävä. Nyt ei tarvitse kuin coverbändin nimeltä Popetha, joka vetää Opethin biisejä läpi rempseällä Popeda-otteella. Taattu menestys!1!!1 Kuka on mukana? "The colonel is breakdancing! Give me a break!"
-William Shatner |
reino 30.09.2005 13:39:32 | |
---|
Näin se on ilmeisesti nähtävä. Nyt ei tarvitse kuin coverbändin nimeltä Popetha, joka vetää Opethin biisejä läpi rempseällä Popeda-otteella. Taattu menestys!1!!1 Kuka on mukana? haha. Mahtava idea. Vitut, sano Vatanen |
Akiman 30.09.2005 13:40:51 | |
---|
Näin se on ilmeisesti nähtävä. Nyt ei tarvitse kuin coverbändin nimeltä Popetha, joka vetää Opethin biisejä läpi rempseällä Popeda-otteella. Taattu menestys!1!!1 Kuka on mukana? Nääh. Olen messissä vasta keikalla, jossa Opeth soittaa progedeath sovituksia Popedan biiseistä. 24-minuuttinen Kersantti Karoliina kuulostaa erittäin houkuttelevalta, puhumattakaan kertosäkeestä öristynä ja eri osia eri tyyleillä sovitettuna. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: OPETH, THE MACHETE, HYPOCRISY :: |