Aihe: Rock-kaava tatskaan
1 2 3
Juzzu
29.09.2005 07:27:52 (muokattu 29.09.2005 07:30:24)
Tavoitteena on siis pläntätä pelkkä kolmen soinnun rock 'n' roll-kaava/sointukuvio siihen olkapäähän, ei muuta. Ajattelin että olis löytyny jotain fiksuja ideoita, pelkät kolme kolmisointua rivissä näyttää vähän tyhmältä, eikö?

Tatuois vaan siihen I-IV-V
Tuohan tuon kertoo jo. Tai saman asian ajaa vaikka tällainen tatuointi:

"Tää tatska on niikö tosi merkitsevä ja kertoo mun elämästä ja sen vaiheista ja tää on niikö netistä kyselty että minkälainen tästä kannattais tehä niikö"
Atommic
29.09.2005 10:00:00
Johan on fiksua. Mitä järkeä hommata tatskaa, jos ei oma mielikuvitus riitä kehittämään siihen jotain, joka kuvaa itseään. Siitähän tatuoinneissa on kuitenkin pohjimmiltaan kyse. Jos otat vaan jonkun tosi siistin kuvan, joka ei liity siihen, mitä itse on mitenkään, niin siinähän sitten kantaa merkityksetöntä kuvaa ihossaan. Pikkasen vois miettiä, ennen kuin hakkaa mitään nahkaansa.

Nyt sä olet ymmärtänyt väärin. Tatskoja laitetaan koska ne vaan pitää olla. Varsinkin jos soittaa rokkia ;)

Kannattaa kuitenkin olla tarkkana noiden ihotöhrimisien kanssa ettei käy kuin tälle salarakkaalle jonka nimeä en tietty just nyt muista.
Ambition makes you look pretty ugly
Angus
29.09.2005 10:17:16

Nyt sä olet ymmärtänyt väärin. Tatskoja laitetaan koska ne vaan pitää olla. Varsinkin jos soittaa rokkia ;)

http://www.peergunt.com/pictures/PG_No_Piersing_No_Tattoo_wallpig.jpg
The Gods you worship are steel
at the altar of Rock 'N' Roll you kneel!
shagriml
29.09.2005 10:41:42

Naiset ainakin syttyy tatskoista, ompa monessa ilmoituksessa lukenutkin että "etsitään miestä jolla on tatskoja ja läväreitä". Aika vitun hyvä syy valita partneri, lol.
Garri Hunes
29.09.2005 10:48:45
Jos otat vaan jonkun tosi siistin kuvan, joka ei liity siihen, mitä itse on mitenkään, niin siinähän sitten kantaa merkityksetöntä kuvaa ihossaan.

minkä takia kuvassa pitää olla merkitystä?

tatuointihan voi olla myös pelkkä koriste eikä mikään syvä ja filosofinen analyysi.

korvakorutkin on koristeita,eikä niillä ole sen suurempaa merkitystä.
tuomo
29.09.2005 10:52:17

korvakorutkin on koristeita,eikä niillä ole sen suurempaa merkitystä.

Siis täh???? Eix korvakorut ookkaan homon merkki?

Kansanperimä muuten kertoo että tatuoinnin omistaja on joko linnakundi tai merimies!
Garri Hunes
29.09.2005 10:58:19

ai niin unohdin tuon,huono esimerkki.
Teijo K.
29.09.2005 11:04:56

Kansanperimä muuten kertoo että tatuoinnin omistaja on joko linnakundi tai merimies!

Merimiehet käyttivät kultaista korvakorua syystä että jos kuolema korjaa vieraassa satamassa, se korvakoru on paikallisen hautaustoimiston palkkio taaten kunnialliset hautajaiset ja paikan siunatulta maalta. Mikä paikka taas oli tarpeen tuonpuoleisen kohtalon suotuisuuden takaamiseksi.
Munsta.
Valokaari
29.09.2005 15:52:32

Eräs entinen tyttöystävä mietti puolivakavissaan tatuoittaa sanaristikoita rintansa ja rintakehänsä täyteen.

Mä aattelin ottaa ristinollapelin ruudukon rintaan. Sitten voisi vaikka junassa tai linja-autossa ottaa paitansa pois ja tokaista kanssamatkustajille että löytyisikös pelaajia, tässä olisi nyt pelialusta valmiina.
Tällä tavalla voisi piristää yksitoikkoista matkantekoa.

Tuohon aloitusviestin kysymykseen taas vastaan samalla tavalla kuin mitä kirjoitin äskettäin Pukeutumispalstalla olevaan tatuointiketjuun, eli ei muuta kuin istu tatuoijan tuoliin ja sano että "nakuta mitä lystäät, mulle aivan sama". Saa elämäänsä vähän jännitystä kun pohtii, että millaisen kuvan nahkaansa saa.
Eihän sen lopputuloksen kanssa sitten eletäkään kuin pelkkä loppuelämä.
Rok rok.
PoLFus
29.09.2005 22:34:13

Oisko siistiä nykästä hihaan vaikka nothing else mattersin alkumelodia kitaralla?

Tabulatuureilla!
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
rheinone
29.09.2005 22:38:20 (muokattu 29.09.2005 22:46:33)

Taitaapi olla tässä nimimerkki Plektran kuvaamassa casessa myöhäistä... Samointein sitten luppakorvat väärälleen masai-korvariipuksia!
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Angus
29.09.2005 22:49:46 (muokattu 29.09.2005 22:50:54)

Taitaapi olla tässä nimimerkki Plektran kuvaamassa casessa myöhäistä... Samointein sitten luppakorvat väärälleen masai-korvariipuksia!

Jep, mutta meinasinkin tuohon Atommicin kirjoittamaan juttuun jota lainasin tuossa kirjoituksessani:

rheinone
29.09.2005 23:00:49 (muokattu 29.09.2005 23:01:30)
Jep, mutta meinasinkin tuohon Atommicin kirjoittamaan juttuun jota lainasin tuossa kirjoituksessani:

No joo joo, mutta Gyntin jätkät on keksiny tollasen NoTattoo-linjan siks ku ne on liian vanhoja tohon touhuun. Ei kai siinä muusta sen korkealentoisemmasta voi olla kysymys?
Teijo K.
29.09.2005 23:06:09

No joo joo, mutta Gyntin jätkät on keksiny tollasen NoTattoo-linjan siks ku ne on liian vanhoja tohon touhuun. Ei kai siinä muusta sen korkealentoisemmasta voi olla kysymys?

Onkos ne aina olleet liian vanhoja tohon touhuun?
Munsta.
rheinone
29.09.2005 23:14:25 (muokattu 29.09.2005 23:22:28)
Onkos ne aina olleet liian vanhoja tohon touhuun?

Joo. Kysymyshän on ilmiöstä (tatuoinnit mainstream:issä) ajassa (1990-2000-luku)...
Angus
29.09.2005 23:18:01

Juu, ei tuo nyt niin vakavasti otettava asia ole. Mutta mun mielestä toi vaan sopis niin hyvin tohon, että muka pitäis olla jotain tatuointeja että voi soittaa uskottavasti rokkia. Ei sillä, mä pidän tatuoinneista (sellaisista millä on oikeasti jotain arvoa käyttäjälleen, ei siis niistä kiinalaisista kirjaimista tai tribaaleista joita on varmaan joka toisella teinillä).
rheinone
29.09.2005 23:26:54
mun mielestä toi vaan sopis niin hyvin tohon, että muka pitäis olla jotain tatuointeja että voi soittaa uskottavasti rokkia.

Sopi kuin nenä naamaan. Olen täysin samaa mieltä niinkuin varmaan arvasitkin.
Fuzzball
30.09.2005 11:54:13

Tää ei mitenkään liity aiheeseen ja menee liiallisen kahvin piikkiin,mut tuolla sialla joka on vasemmalla ja tunkee kärsäänsä aitauksesta ulos on taatusti kajalia!
Takuuvittuilua meikkaaville rokkareille.
"I want more than life has to offer"
Tympee Huttunen
30.09.2005 12:14:17 (muokattu 30.09.2005 12:15:02)
En oikein ymmärrä sellaista tatuointeja-vastaan-mielipiteitä. Kai sitä ihminen saa itseään koristaa haluamallaan tavalla. Onhan ihmiset vuosisatoja jo "merkanneet" itseään. Tatuointi on myös periaatteessa vaaraton, toisin kuin esim. ylipaino. Elämä on täynnä valintoja. Onhan se aika tyhmää mennä jollekin tatuoidulle selittämään, että tatuointi on ihan typerä idea. Se on kuitenkin kantajansa valinta.
Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)