Aihe: Basso DT:n keikalla
1 2
Teme007
28.09.2005 19:50:34
mua taas epäilyttää mathuuko Steven ja Billyn egot yhtäaikaa lavalle o_O :D

Jos noilla kahella ei oo jalat tukevasti maassa, niin kellä on??
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
Niskamies
28.09.2005 21:06:56

Se toimii, se todella toimii! Todella hyvä kaksikko. Suosittelen kaikille Sheehan ja Vai-diggareille Vain "live in Astoria" DVD:tä.
Meitsi on meshissä!
sirdickyj
28.09.2005 21:08:02

No, ovathan ne jo pitkän tovin olleet samalla lavalla. Ego-ongelmaa vois kuvitella noilla herroilla aika vähän olevan, kumpikin tietää kenen musaa esitetään, ja uskoisin respectiä löytyvän. Ei siin kummempaa.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
Typhus
28.09.2005 21:10:44
Se toimii, se todella toimii! Todella hyvä kaksikko. Suosittelen kaikille Sheehan ja Vai-diggareille Vain "live in Astoria" DVD:tä.

Juu. Mie oon tainnu varmaan tuosta jotain nähdäkkin. ja sitten se G3 homman jossa oli vai,satriani,ynkkä ja sheehani. kyllähän ne tosiaan toimii hyvin yhteen,mutta toi idea kuulostaa aina niin pelottavalta että laittaisi monta tilutilu hemmoa yhtäaikaa lavalle :D
"Play with your soul, Not only with your hands"
Niskamies
28.09.2005 21:12:47
Juu. Mie oon tainnu varmaan tuosta jotain nähdäkkin. ja sitten se G3 homman jossa oli vai,satriani,ynkkä ja sheehani. kyllähän ne tosiaan toimii hyvin yhteen,mutta toi idea kuulostaa aina niin pelottavalta että laittaisi monta tilutilu hemmoa yhtäaikaa lavalle :D

Verrattuna "live in astoriaan" G3 DVD on tylsä, ponneton, ja aika huono. Vain osuus on jees, mutta sitten Satriani, Ynkkä ja se jamitusjuttu ovat paljon huonompia. Siis live in denver. Live in minnesota on mielestäni huomattavasti parempi, sitä voin suositella.
Meitsi on meshissä!
pardy
28.09.2005 21:22:30

Jaa, aiheesen hieman:

Mun mielestä DT kuulosti siltä miltä DT kuulostaa. Jonkun mielestä hyvä, jonkun mielestä paha. Tottakai mäki oisin toivonu basson kuuluvan enemmän mutta kyllä se bändi kuulosti mun mielestä ihan itteltään juuri tolleen. Kitara ehkä dominoi välillä liikaa, mutta muuten tykkäsin kovin. Hyvä keikka, hyvä bändi, hyvää soittoa.

Ei tietenkään voi sanoa että joku muu bändi - tai välttämättä yhtään mikään muu bändi - kuulostaisi hyvältä tollasella miksauksella, mutta en valita, mun mielestä tää bändi on tällänen ja täts it.
sirdickyj
28.09.2005 21:50:30
Ei tietenkään voi sanoa että joku muu bändi - tai välttämättä yhtään mikään muu bändi - kuulostaisi hyvältä tollasella miksauksella, mutta en valita, mun mielestä tää bändi on tällänen ja täts it.

Mutta eikö tuo ole kumminkin asia, jota voi ihmetellä, kun täällä ihmetellään jotain Jamersonin sormikoukkuakin? Nimittäin mun mielestä on kumminkin aika ihmeellistä, että noin kova soittaja noin kovassa bändissä, joka ei selvästikkään tingi mistään, on sitten noin onnettomassa roolissa. Eikä se soundi VOI olla kenenkään mielestä hyvä, mulle tuli siitä mieleen markan multiefektin huonosti kompuroitu ala-asteen soundi. Oikeesti.
Teijo K.
28.09.2005 21:58:57

Mutta eikö tuo ole kumminkin asia, jota voi ihmetellä, kun täällä ihmetellään jotain Jamersonin sormikoukkuakin? Nimittäin mun mielestä on kumminkin aika ihmeellistä, että noin kova soittaja noin kovassa bändissä, joka ei selvästikkään tingi mistään, on sitten noin onnettomassa roolissa. Eikä se soundi VOI olla kenenkään mielestä hyvä, mulle tuli siitä mieleen markan multiefektin huonosti kompuroitu ala-asteen soundi. Oikeesti.

Vieläkös sillä oli puolmetriä räkkilaitteita siinä vilkkumassa?
Munsta.
pardy
28.09.2005 22:08:03

Vieläkös sillä oli puolmetriä räkkilaitteita siinä vilkkumassa?

Ei lavalla ainakaa näkyny mutta verhon takana varmaan.
sirdickyj
28.09.2005 22:10:06
Ei lavalla ainakaa näkyny mutta verhon takana varmaan.

Tiedän, et oli. Ei kaappia ollenkaan, vaan pelkkä linjasoundi. Mikä kyllä pnee ihmettelemään, jotta miks moinen räkki, kun miksaajalla kyllä vermeitä riittävästi. Olen kaiketi saanut puutteellista tietoa...
Teijo K.
28.09.2005 22:15:13

Tiedän, et oli. Ei kaappia ollenkaan, vaan pelkkä linjasoundi. Mikä kyllä pnee ihmettelemään, jotta miks moinen räkki, kun miksaajalla kyllä vermeitä riittävästi. Olen kaiketi saanut puutteellista tietoa...

Viimeksi oli se puolenmetrin räkkilaitepino ja sellainen pienehkö faffari+pari kaappia. Ehkä pari pienikokoista 4*10" tjsp.
Munsta.
sirdickyj
28.09.2005 23:08:26
Viimeksi oli se puolenmetrin räkkilaitepino ja sellainen pienehkö faffari+pari kaappia. Ehkä pari pienikokoista 4*10" tjsp.

Joo, nyt kuulin tavallisesti luotettavalta taholta, et olis ollu vaan se räkki. Mut miks helvetissä, jos soundi meni suoraan linjaan? Eli varmaan oli jäänyt jotain nyt hiffaamatta joltain.
Teijo K.
28.09.2005 23:23:46

Joo, nyt kuulin tavallisesti luotettavalta taholta, et olis ollu vaan se räkki. Mut miks helvetissä, jos soundi meni suoraan linjaan? Eli varmaan oli jäänyt jotain nyt hiffaamatta joltain.

Jos se basso meni kuitenkin niiden mulinexien läpi ennen mikseriä? Silloin viimeksi Jossain kappaleessa se selvästi jotain pedaalejakin potki lattialla, soundissa en huomannut mitään muutosta.
Munsta.
sirdickyj
29.09.2005 10:22:40
Jos se basso meni kuitenkin niiden mulinexien läpi ennen mikseriä? Silloin viimeksi Jossain kappaleessa se selvästi jotain pedaalejakin potki lattialla, soundissa en huomannut mitään muutosta.

No saattoihan se näinkin olla toki. Mutta perin omituista kumminkin. Mitäköhän herra itse kuulee sinne korvamonitoreihinsa, olis nasta tietää.
Teijo K.
29.09.2005 10:58:23

No saattoihan se näinkin olla toki. Mutta perin omituista kumminkin. Mitäköhän herra itse kuulee sinne korvamonitoreihinsa, olis nasta tietää.

Silloin kun mie käytin korvamonitoreita, niin laitoin vain ihan vähän sellaista keskiääniselkeyttä niihin luureihin. Se varsinainen potku tuli sitten combosta ja PA-kamoista. Ehkä jotain sellaista...

Tumppuhan se Myungin soundi oikeasti on. Ja se tumppu nyt ei vaan erotu sitten siitä muusta mitä toi bändi tuottaa. Ihan sama mitä keikoilla soittaa kun mistään ei saa mitään selvää kuitenkaan.
Munsta.
Gravenimage
06.10.2005 11:33:40
Olin ekan puoliskon keikkaa toisessa rivissä edessä bassokaappien kohdalla. Basson äänistä ei erottanut mitään koko oli homma pelkkää huminaa joka peitti kaiken muun alleen. toisen osan keikasta olin aika lailla keskellä kauempana, jonne basso ei kuulunut ollenkaan. että näin hienoa..
kalamies#29 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)