Aihe: Naapurit treenauksen tiellä??
1 2 3 4
lindo
22.07.2005 15:31:29
Meikä soitti rumpuja kerrostalossa ihan rauhassa kun ovikello soi...
Kun menin aukaisemaan ovea niin pamahti alakerran äijän nyrkki olkapäähän :O

Tästä kyllä keskusteltiin jälkeenpäin vakavamminkin koska meikä oli vasta tyyliin 12 V.
I don't belive anything, if i don't see it first
kumpo
22.07.2005 16:02:47 (muokattu 22.07.2005 16:06:42)
Meikä soitti rumpuja kerrostalossa ihan rauhassa kun ovikello soi...
Kun menin aukaisemaan ovea niin pamahti alakerran äijän nyrkki olkapäähän :O

Tästä kyllä keskusteltiin jälkeenpäin vakavamminkin koska meikä oli vasta tyyliin 12 V.

ei kai jengi nyt oikeasti soita kerrostalossa rumpuja? Ei lapsia nyt tietenkään pidä lyödä ja väkivalta kaikissa muodoissaan muutenkin perseestä, mutta sun kokemuksiasi väheksymättä mä jotenkin ymmärrän sitä Alakerranmiestä.

e: jos kyseessä ei ollut siis sähkörummut... ja sitten toisaalta jos sä olet ovikellonkin kuullut soiton yli niin etpä ole tainnut silloin hirveätä meteliä pitää... mutta en mä ainakaan rupeisi tuohon
kun rima on matala on helpompi päästä yli
Deino
22.07.2005 16:13:11

Ei ihan kaikki ole kunnossa jos rumpujen soitosta menee soittamaan ovikelloa ja mitään sanomatta lyö nyrkillä 12-vuotiasta lasta. Tosin akustisilla rummuilla ei parane kerrostalossa soittaa.
Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta.
Edguy
22.07.2005 17:26:52
Ei ihan kaikki ole kunnossa jos rumpujen soitosta menee soittamaan ovikelloa ja mitään sanomatta lyö nyrkillä 12-vuotiasta lasta. Tosin akustisilla rummuilla ei parane kerrostalossa soittaa.

No ei tod. (kumpaanki)
mooo
Suppapuppa
23.07.2005 16:31:31
Hommatkaa nyt ihmeessä kerrostaloihmiset kotitreenaukseen ne sähkörummut tai vähintään vaimentimet rumpuihin niin tulee alakerran naapureilta vähemmän köniin. Itsellä ei ole kertaakaan tullut valituksia rumpujensoitosta (tosin sähkörummut kotisettinä niin möly ei ole mikään huikea paitsi jos takoo tuplia huolella) ja en tosin ole koskaan edes nähnyt alakerran naapuriani kuuden vuoden aikana, kun olen tässä talossa asunut. Darn! :D, mahdollisuudet ovat että naapuri ei ole hengissä tai ei tule melua. :D
santtu10
24.07.2005 00:50:34
Joskus nämä naapurit saattaa olla vähän hankalia!Kerronpa oman esimerkin.Poikani olivat ajamassa pihamaalla pv-suzukilla jossa normaalit äänet.Naapurin setä leikkas nurmikkoo vanhalla työnnettävällä koneellaan josta lähtee kauhiat äänet.Kaikki meni hyvin kunnes naapuri sammutti sen masiinansa ja huomasi että pojilla mopo käytössä!Siitä suuttuneena suoraan autotalliinsa ja kuulosuojaimet päähän
ja mulkoilua meitin puolelle.Sen jälkeen vaimolleen rähjäämistä ja sitten sisään ovet paukkuen!!
Kun meillä soitetaan rumpuja niin nämä kuulosuojaimet on naapurilla aina päässä jos on ulkona.Mutta eipä ole huomannut että hänen radio-amatööri harrastuksensa saattaa häiritä muita?!Minun stereoista kuuluu joka ilta morsetusta kun se naapuri siellä ottaa yhteyttä marsiin?!
Vorefer rokki!!
lindo
24.07.2005 16:01:38
Juu näin pääsi käymään, mutta siitä on jo kauan ja en ollut sähkörummuista edes unta nähnyt sillon.
Naapurin ukkokin on toivottavasti jo puupalttoossa, hehee. :P

En muista oliko sitten sen jälkeen kun virittelin pyyhkeitä ym. shittiä kalvojen päälle ettei ois tullu niin kovat metakka.
Ja sitten vähän myöhemminhän jo perustettiin eka bändi ja päästiin kaupungin tiloihin möykkäämään. :)
I don't belive anything, if i don't see it first
Matjardo
24.07.2005 16:36:02
Täällä, missä asun, on naapurit yllättävän avoimeststi suhtautuneet soittamiseeni. Ja tuossa joku vuosi takaperin oli meidän autotallissa isoveljellä bändikin(kun ei silloin ollut varaa kunnon treeni kämpään). Ei kukaan valittanut koskaan, pikemminkin jotkut naapurin mummot tulivat uteliaina katsomaan ja kuuntelemaan nuorien musisointia. Se on hyvä juttu tässä talossa.
ruuhkis
24.07.2005 23:07:11
offtopic. Putosin lueskeltuani santun marssiin naputtelevasat naapurista..
anttilainen
27.09.2005 22:28:51

Meillä tulee naapurista koputusta takaisin jos naputtaa treenipadia vähänkään lujempaa. Vuokran antajalta on jo yksi varoitus tullut kitaran soitosta päivällä. Vahvistin on ollut tosiaan niinkin kovalla että juuri itsekkin kuulee. Ja tämä kaikki siis päivä aikaan kerrostalossa. Taidan kohta tuoda omat rummut olohuoneeseen ja paukuttaa niitä, niin olisi ainakin aiheesta valittanut.
Rumba-Ali
28.09.2005 08:55:13

Junnuna tuli soiteltua autotallissa. Naapurissa asuva vanhapoika valitti muutaman kerran ja veti loppujen lopuksi ittensä hirteen. Lienenkö kiilannu liikaa?
Ihmisoikeudet rumpaleille yy-kaa-koo-heti!
AP
28.09.2005 11:35:27
Joskus nämä naapurit saattaa olla vähän hankalia!Kerronpa oman esimerkin.Poikani olivat ajamassa pihamaalla pv-suzukilla jossa normaalit äänet.Naapurin setä leikkas nurmikkoo vanhalla työnnettävällä koneellaan josta lähtee kauhiat äänet.Kaikki meni hyvin kunnes naapuri sammutti sen masiinansa ja huomasi että pojilla mopo käytössä!Siitä suuttuneena suoraan autotalliinsa ja kuulosuojaimet päähän
ja mulkoilua meitin puolelle.Sen jälkeen vaimolleen rähjäämistä ja sitten sisään ovet paukkuen

HOHO!!

Ja asiaan. Mullakin on rummut parhaillaan ok-talossa, josta naapuriin matkaa about 60 m. Ei kyllä saatana kuulu naapuriin kuin jotain kuminaa, vaikka pitäisi vähän ikkunaakin raollaan (ikkuna ei naapurin suuntaan). Olen testannut asiaa, pyysin kaveria soittamaan ja itse kävelin naapurin pihan kulmalle. Siihen ei siis kuulu juuri mitään, naapurin taloon sisälle ei sitäkään vähää. Enempi noista saatanan ruohonleikkureista, lehtipuhaltimista summuista on meteliä.

Tuo 7-22 "saa pitää niin paljon meteliä kuin huvittaa": on se noinkin, mutta on turha riitauttaa koko katuosuutta ja pitää oikeudestaan kiinni vain, koska niin saa tehdä. Jos tulee naapurista sanomista, niin mieluummin sovitaan ja neuvotellaan eikä vaan jääräpäisesti kolistella "kun on oikeus". Emmäkään ihan välttämättä halua silloin soittaa, jos näen että naapurissa on jotain porukkaa kesällä kaffella pihalla -- vaikka meiltä ei sinne siis mahdoton metakka kuulukaan.
K100 #7 Ärlä #011
joHa
28.09.2005 13:09:01

Meikäläisellä on sähkörumpujen alla VIISI kerrosta tavallista mattoa, yksi kerros kuusimillistä kumimattoa ja jostain vanhasta seinästä revittyä vaneria tms. jossa on kiinni muutama sentti jotain uretaanin tyypistä eristettä. Lisäksi pyrin soittamaan "riisikepeillä" ja ihan hissukseen.

Tästä huolimatta alakerran naapuri tulee noin vartin kuluttua soitannon alkamisesta sanomaan että eihän se häiritse jos nyt ei IHAN KOKO AJAN soita. Kyseessä on arviolta 85v. täti...

prkl...

Olis niin kiva treenailla himassakin ettei aina tarttis lähtee kämpälle asti.
Olen, siis rummutan.
ddrum54
28.09.2005 16:24:52
Toi 7 - 22 koskee AKUSTISIA soittimia.

Meinaan vaan, että älkää ny niitä sähkörumpuja soita, sehän häiritsee. Kantakaa akustiset sisään vaan ja menoks. Kyllä niiden jälkeen kelpaa sähkörummut naapureillekin.
2`n 4
Checkmate
28.09.2005 17:13:41
off-topic aiheeseen liittyen: Itse panostin tulevaisuuteen ja ostin tällaiset (pe:na saapuu) http://www.pearldrum.com/rt.asp
Asun vielä kotona ja onnekseni pystyn treenaamaan klo 22.00:aan asti millä volalla lystään. Kymmenen jälkeen täytyy hissutella, ettei iskä ja äiskä häiriinny, vaikka soittojeni hetkellä sijaitsemmekin eri rakennuksissa. Tuo Pearlin rhythm traveler -setti on sitten tulevaa kerrostaloelämää varten. Sokkona tilasin nuo, mutta kuulemma ovat noilla verkkokalvoilla sen verran hiljaiset, ettei pitäis kuulua naapureille kopinaa.
VeeKoo
28.09.2005 20:07:53

Itse avasin aiheen, ja enään ei onneksi ole ongelmaa kun on treenikämppä...
hehe
kampela
29.09.2005 11:30:50

Itse avasin aiheen, ja enään ei onneksi ole ongelmaa kun on treenikämppä...

Ja naapurikin nukkuu, valtakunnassa kaikki hy-vin :)
Peruna kerrallaan..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)