hanipai 28.09.2005 13:40:55 (muokattu 28.09.2005 14:07:18) | |
---|
Laitan tähän esimerkin, jotta osaatte karsia pois huijarit. Ebayssa on nyt joku Roland Fantom-syntsa kiusantekijä. Se on laittanut Fantomeja mm. Tällaisiin osastoihin: Consumer Electronics > Other Consumer Electronics Antiques & Art > Art > Digital Art Home & Garden > DIY Materials & Tools > Ladders Perkele, kun ottaa päähän noi tollaset ilmotukset. Ja eilen kattelin yöllä kun Fantomiin tehtiin 8000£:n huuto ja hetken kuluttua se poistettiin jne. Tuli vaan mieleen, että eikö Ebay pysty tekemään mitään sille kuinka paljon nykyään kaapataan noita tunnuksia. Aika turvatonta kaupankäyntiä. Koskaan aikaisemmin en ole törmännyt samanlaisiin ongelmiin. Sitten noissa ilmoituksissa on ollut, että pitäis ottaa yhteyttä myyjään vaan sähköpostitse eikä huutajia ole näkynyt vaan kohteet ovat olleet ns. privateja. Alotushinnat pieniä ja yhdenpäivän huutoja jne. Kun on kysellyt myyjältä ebayn kautta, niin on tullut viesti, että laita suoraan mailiin kysymykset. Kun on kysellyt vaikka, että mikä OS (mikä versio synan käyttöjärjestelmästä) koneessa jne. niin vastaukseksi on saanut, että laita vaan rahat western unionin tilille (eli kysymyksiin ei ole vastattu), vaikka lähetysmaa on Italia tai Espanja. Tässä siis kaikille varoituksen sana. Niin ja 3000$:n laitetta on kaupattu 800$:lla postikuluineen. Ennen luotin ebayhin, mutta nyt on kyllä luottamus menossa. P.S. Editoin hiukan tekstiä lisäten sulkeisiin tarkennusta Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
lxi 28.09.2005 13:44:15 | |
---|
Sori, en ymmärrä. Mikä "Fantom"? Muutama kiusantekijä ei eBayn kokoista järjestelmää kaada. Ja terveen järjen ynnä varovaisuuden tulee aina olla mukana, kun käydään kauppaa ventovieraiden kanssa. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
hanipai 28.09.2005 13:49:39 (muokattu 28.09.2005 13:53:11) | |
---|
Sori, en ymmärrä. Mikä "Fantom"? Muutama kiusantekijä ei eBayn kokoista järjestelmää kaada. Ja terveen järjen ynnä varovaisuuden tulee aina olla mukana, kun käydään kauppaa ventovieraiden kanssa. Roland Fantom syntsa. Ei mua kiinnosta kaataako se Ebayta, vaan oma turvallisuus. Et varmaan oikein ymmärtänyt sitä tunnusten kaappaamista. Kun joku on sun tunnuksellas, niin se voi tehdä kauppaa ja sä vastaat siitä, kun se on kerran sun tunnuksilla siellä. Ehkä sua ei se haittaa, mutta kyllä se mua haittaa, että pitää miettiä voiko ostaa, kun lukuisat positiiviset palautteetkaan eivät ole tae mistään. Ehkäpä tää kuitenkin jotain auttaa olemaan enmmän varuillaan. Huutonetin kanssa mulla ei ole tällaista luottamuspulaa. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
vanttera 28.09.2005 13:56:18 | |
---|
Tää on ihan hämärä topik. En tajunnu sanaakaan, paitsi ton nahkiksen osuuden. *h4liih* |
hanipai 28.09.2005 14:01:12 | |
---|
Tää on ihan hämärä topik. En tajunnu sanaakaan, paitsi ton nahkiksen osuuden. No hyvä, että sen ymmärsit...Pitäs varmaan poistaa tää, kun ihmiset ei ymmärrä tätä tai ehkä tää topic ei oo vaan tarkotettu basisteille :) eheheh Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
M-Juhana 28.09.2005 14:07:38 | |
---|
Ebay ??? |
hanipai 28.09.2005 14:08:22 (muokattu 28.09.2005 14:08:51) | |
---|
Ebay ??? Kansainvälinen huutokauppa, kuten Suomessa huuto-net Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
vanttera 28.09.2005 14:08:48 | |
---|
No hyvä, että sen ymmärsit...Pitäs varmaan poistaa tää, kun ihmiset ei ymmärrä tätä tai ehkä tää topic ei oo vaan tarkotettu basisteille :) eheheh Joo poista ihmeessä. *h4liih* |
hanipai 28.09.2005 14:09:36 (muokattu 28.09.2005 14:12:18) | |
---|
Joo poista ihmeessä. No odatan vielä, jos kosketinsoittajat ymmärtäis tästä jotain :) Tää oli suunnattukin lähinnä vain Ebayn käyttäjille tai sitä suunnitteleville. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
kyseinen 28.09.2005 14:53:56 (muokattu 28.09.2005 14:56:12) | |
---|
Ei eBay ole koskaan ollutkaan turvallinen ostopaikka. Ei ostaja luota eBayhin, vaan myyjään, joka voi olla kuka tahansa. Kannattaa tuijottaa sitä palautetta. En itse edes harkitse ostamista, ellei myyjällä ole vähintään muutaman sadan "ääntä" palautteessaan. Niin, ja miten tämä tunnusten kaappaaminen on todettu? |
hanipai 28.09.2005 14:59:19 | |
---|
Ei eBay ole koskaan ollutkaan turvallinen ostopaikka. Ei ostaja luota eBayhin, vaan myyjään, joka voi olla kuka tahansa. Kannattaa tuijottaa sitä palautetta. En itse edes harkitse ostamista, ellei myyjällä ole vähintään muutaman sadan "ääntä" palautteessaan. Niin, ja miten tämä tunnusten kaappaaminen on todettu? Ebay lähetti mulle mailin , missä oli mm. tää Our records show that you placed a bid on this item. We removed this item from the Site and cancelled your bid because it appears that the seller's account has been compromised and used by an unauthorized third party. The seller's privileges to trade on eBay may be temporarily suspended while we investigate this matter further. Due to privacy concerns we will not be able to share further details related to this seller. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
kyseinen 28.09.2005 15:05:42 | |
---|
Ebay lähetti mulle mailin , missä oli mm. tää Selvä. Ei kuulosta tietenkään kovin mukavalta tämmöinen, mutta sentään vielä havaitsevat tuota ja hoitavat asianmukaisesti. |
Bee-äf 28.09.2005 17:36:15 | |
---|
Ebay lähetti mulle mailin , missä oli mm. tää Our records show that you placed a bid on this item. We removed this item from the Site and cancelled your bid because it appears that the seller's account has been compromised and used by an unauthorized third party. The seller's privileges to trade on eBay may be temporarily suspended while we investigate this matter further. Due to privacy concerns we will not be able to share further details related to this seller. "Ebayn" meilejä on mullakin spämmikansio puolillaan. Elkää uskoko kaikkea mitä sähköpostiin tulee. Multakin on kuulemma suljettu paypal-tili ja penistä kasvattavia linimenttejä on oikeasti olemassa. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
päänahka 28.09.2005 17:50:32 | |
---|
"Ebayn" meilejä on mullakin spämmikansio puolillaan. Elkää uskoko kaikkea mitä sähköpostiin tulee. Multakin on kuulemma suljettu paypal-tili ja penistä kasvattavia linimenttejä on oikeasti olemassa. Joo, sama täällä. Ikinä en ole eBaystä ostanut mitään, mutta kummasti niillä riittää asiaa tilistäni. Soolot on perseestä. AKKK #7 |
absqua 28.09.2005 21:19:38 | |
---|
"Ebayn" meilejä on mullakin spämmikansio puolillaan. Elkää uskoko kaikkea mitä sähköpostiin tulee. Multakin on kuulemma suljettu paypal-tili ja penistä kasvattavia linimenttejä on oikeasti olemassa. Noitahan riittää. Mulle tulee penis-enlargement -viestejä yms paskaa myös mun omasta (!) sähköpostiosoitteestani nykyään. Operaattori vaan levittelee käsiään... Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Montte 28.09.2005 21:54:53 | |
---|
Sattuuhan tota huuto.netissäkin melkoisesti. Kitara Laulaa - Minä en |
hanipai 29.09.2005 02:27:24 | |
---|
"Ebayn" meilejä on mullakin spämmikansio puolillaan. Elkää uskoko kaikkea mitä sähköpostiin tulee. Multakin on kuulemma suljettu paypal-tili ja penistä kasvattavia linimenttejä on oikeasti olemassa. No tässä tapauksessa juttu oli tosi, koska kyseisen accountin omistaja ilmoitti minulle mailitse, ettei ollut laittanut edes kyseistä myynti-ilmoitusta. ihmetteli, miksi lähetin hänelle kysymyksiä:) Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
hanipai 29.09.2005 02:28:29 | |
---|
Joo, sama täällä. Ikinä en ole eBaystä ostanut mitään, mutta kummasti niillä riittää asiaa tilistäni. Paypal-tilistä? Ebay omistaa Paypallin. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Paypal-tilistä? Ebay omistaa Paypallin. Ei kun eBay account niissä otsikoissa on lukenut. PayPal-tilin omistan. Soolot on perseestä. AKKK #7 |
VÄKIPÄÄ 01.10.2005 01:11:54 | |
---|
Älkää ostako jos ette uskalla. Näin yksinkertaista. |