Mr. Morrow 28.09.2005 22:59:43 (muokattu 28.09.2005 23:00:43) | |
---|
Ja hakuhan ei tietty toimi sillon kun sitä tarvis.. Eli: "vahingosta" viisastuneena päätin vihdoinkin hommata basareihin nämä superkuuluisat P3:set. Resopuolella onkin jo P3 ebonyt. Ongelma onkin se, että ostanko kirkkaat vaiko coatedit? Hevirokkia soitellaan ja Exportin 22" basarista pitäis saada jytyä ulos. Uskoisin, että näillä se onnistuu..?! Vaiko kenties Powerstroke 4?! Kokemuksia ja kommentteja kaivataan!! Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
savopie 28.09.2005 23:05:33 | |
---|
osta clearit! mulla on toiminu, koulussa on pasarissa coateddina eikä oo niin hyvä, tosin eri basari ;D Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Mr. Morrow 28.09.2005 23:09:13 | |
---|
Minkäslainen ero soundillisesti näissä kahdessa on? Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Eli: "vahingosta" viisastuneena päätin vihdoinkin hommata basareihin nämä superkuuluisat P3:set. Resopuolella onkin jo P3 ebonyt. Ongelma onkin se, että ostanko kirkkaat vaiko coatedit? Hevirokkia soitellaan ja Exportin 22" basarista pitäis saada jytyä ulos. Uskoisin, että näillä se onnistuu..?! Vaiko kenties Powerstroke 4?! En suosittele PS4:ää. Oman kokemuksen mukaan kaksikerroskalvo bassorummussa saa ikävää yläpään resonanssia aikaan, vaimenninrenkaasta huolimatta. Kalvo pitäisi virittää todella löysälle, että siitä saisi järkevän soinnin basariin, jolloin kalvon reboundi on täysin nolla ja polkemisesta tulee raskasta ja hankalaa. PS3:n idea on siinä, että saa yksikerroskalvon leveän soinnin lyhennettyä ilman, että tunkee rummun täyteen vaahtomuovia tai muuta rungon resonanssin tappavaa moskaa. Bassorummussa usein toivottu yläpään leikkautuminen on myös plussaa tämän kalvon kanssa. Voit ostaa kumman tahansa, päällystetyn tai kirkkaan, äänenvoimakkuuteen se ei vaikuta. Itse pidän kirkkaasta lyöntipuolella, etupuolella on päällystetty Ambassador, mutta olen tilannut sinne päällystetyn PS3:n. (Pirulainen kun vain piti saada yksi ilman sitä rumaa mustaa raitaa, ja sellaisiahan ei ollut maahantuojalla varastossa juuri, niin täytyy odotella...) Kirkkaan sointi on nimensä mukaisesti kirkas, hyvin selkeä ja soi ehkä ihan piirun verran pidempään, jos jaksaa jäädä kuuntelemaan. Päällysteisen sointi on tummempi, hieman keskialueelta korostettu ja yläpään napsu ei ole aivan yhtä terävä, mutta basariko'issa myytävissä PS3:issa tuleekin Falam padi mukana, joka parantaa nuijan napsua mukavasti, sekä pidentää kalvon ikää todella paljon. Suosittelen sitä käytettävän. Ota kirkas jos pidät moternimmasta rokkisoundista, kalvo kyllä muokkautuu ihan mihin tahansa virityksellä. Mutta sen klassisesta rokista tutun basarikumahduksen saa helpommin aikaan päällystetyllä. Ota siis basarista kaikki ulos, niin että runko on aivan tyhjä, jollei se jo ole. Sitten kalvoja virittelemällä pidennät tai lyhennät sointia. PS3 on yksikerroskalvoksi yllättäen varsin alapääpainotteinen, johtuen siitä vaimenninrenkaasta, eli kireämmällekin viritettynä botnea piisaa, ja soinnin saa siten näppärästi lyhenemään jos tarvitsee. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Mr. Morrow 28.09.2005 23:30:42 | |
---|
Ja tästä iso kiitos plussan kera!! *plop* Kattava vastaus, näin se homma etenee! nim: huomenna PS3 clearit omistava. Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Niskamies 28.09.2005 23:30:59 | |
---|
Evansilta vastaava kalvo on EQ4. Se on hyvä, ja sitä suosittelen. Mitäs sulla muuten on edessä kalvona? Reiälliset vai reiättömät? Millaista saundia haet? Ilmeisesti metallia soitat, joten voisin melkeinpä suositella Evansin EMAD:ia. Siitä lähtee todella hyvä napsuva heviläts. Meitsi on meshissä! |
Mr. Morrow 28.09.2005 23:33:49 (muokattu 28.09.2005 23:35:57) | |
---|
Mitäs sulla muuten on edessä kalvona? Reiälliset vai reiättömät? Millaista saundia haet? Ilmeisesti metallia soitat, joten voisin melkeinpä suositella Evansin EMAD:ia. Siitä lähtee todella hyvä napsuva heviläts. Reiällinen PS3 resona ja metallihevilätsyähän tässä haetaan. Evans kylläkin lämmittää sydäntä jostain syystä enemmän kuin Remo.. Siinä mielessä tämä mainitsemasi EMAD vois olla kokeilemisen arvonen juttu. Prkl, ku pääsis testaan jossain! e: Entäs EMAD:ssa, coated vai clear? Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
vapauskauppias 29.09.2005 00:22:18 | |
---|
Kirkaasta saa läskimpää soundia. |
Niskamies 29.09.2005 10:36:19 | |
---|
Reiällinen PS3 resona ja metallihevilätsyähän tässä haetaan. Evans kylläkin lämmittää sydäntä jostain syystä enemmän kuin Remo.. Siinä mielessä tämä mainitsemasi EMAD vois olla kokeilemisen arvonen juttu. Prkl, ku pääsis testaan jossain! e: Entäs EMAD:ssa, coated vai clear? Mulla on ollut basarissa EMAD clearina, vielä sen mustan patchin kanssa. Mitä mä olen kalvoja testaillut, toi vaikuttaa ultimate-heviläpsykalvolta. Mulla on nyt tosin EQ4 kiinni, koska hain vähän erilaista saundia. Suosittelisin sulle kirkasta EMAD:ia, ja sitten siihen vielä Evansin mustaa patchia. Noilla kyllä lähtee hevilätinä jos millä. Meitsi on meshissä! |
HeavyMachinery 29.09.2005 10:36:33 | |
---|
Kirkaasta saa läskimpää soundia. Näin on !! Mulla on toisissa 22" PS3set ja toisissa PS4set ja 4sistä lähtee enemmän botnea ja läsähdystä mutta vire on todella löysä. Taasen 3 on jotenkin not for me. Evansseja on tullut kokeiltua kyllä ja EQ3 on niistä miellyttävin emadikin on hyvä :) cotad demppaa hieman enemmän. Jos haluat sitä lätinää ja paljon niin koita sellaista että virtät niin kuin olet tottunut mutta sen jälkeen löysää kahta ylintä todella paljon muttei niin paloja että kalvo menisi rutulle. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Shitmanek 29.09.2005 13:15:54 | |
---|
Kirkkaille ääni täältäkin, kivat lätinät lähtee Falam Slamien kera. |
lkx 29.09.2005 13:37:03 | |
---|
Kirkkaille ääni täältäkin, kivat lätinät lähtee Falam Slamien kera. Juu ja Evansin lätkän kanssa myös hyväksi havaittu. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
kampela 29.09.2005 13:38:00 | |
---|
Itellä on huono kokemus tosta E-madistä. Viritin sen suht löysälle niin kun viritän basarin kalvot aina. Reilu kuukaus ja repes laidasta. Ei tainut olla hirveen tasapaksu se kalvo. Saundi oli hyvä. falameistakin valitsen mieluummin sen Remon, Evansit kuluu puhki ku euron tennissukat, näin mulle kävi kun ostin semmosen parin lätkän pussukan. En osta enää. Peruna kerrallaan.. |
lkx 29.09.2005 13:40:24 | |
---|
falameistakin valitsen mieluummin sen Remon, Evansit kuluu puhki ku euron tennissukat, näin mulle kävi kun ostin semmosen parin lätkän pussukan. En osta enää. Mulla oli samaa hässäkkää, mutta hommasin kuminuijat Iron Cobraan ja toimii todella hyvin. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Bacchus 29.09.2005 13:41:23 | |
---|
falameistakin valitsen mieluummin sen Remon, Evansit kuluu puhki ku euron tennissukat, näin mulle kävi kun ostin semmosen parin lätkän pussukan. En osta enää. Eikä kulu. Ostitko varmasti niitä kevlar-lätkiä, etkä mustia kankaasta valmistettuja? Valkoiset kevlar-lätkät ei kulu millään. 2 vuotta ollut basarin kalvossa kiinni, ja vain pienet jäljet kulumisesta. Jag är en hund |
kampela 29.09.2005 13:53:02 | |
---|
Eikä kulu. Ostitko varmasti niitä kevlar-lätkiä, etkä mustia kankaasta valmistettuja? Valkoiset kevlar-lätkät ei kulu millään. 2 vuotta ollut basarin kalvossa kiinni, ja vain pienet jäljet kulumisesta. Semmosia samanlaisia valkosia ku Remolla mut halkasialta pienenpiä, kului. Peruna kerrallaan.. |
lkx 29.09.2005 13:57:31 (muokattu 29.09.2005 13:58:10) | |
---|
Mullapa on niitä mustia, ja kuminuijien kera ei kulu. Huopien kanssa kylläkin. Täytyy ehkä kokeilla valkosiakin, tosin olen tyytyväinen nykyiseenkin soundiin - kuminuijat tuovat atakkia, jota patchi hiukan pehmentää. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
kampela 29.09.2005 14:03:41 | |
---|
Mullapa on niitä mustia, ja kuminuijien kera ei kulu. Huopien kanssa kylläkin. Täytyy ehkä kokeilla valkosiakin, tosin olen tyytyväinen nykyiseenkin soundiin - kuminuijat tuovat atakkia, jota patchi hiukan pehmentää. Ne mustat on vissiin ne heikoimmin kestävät. Mut kai se kaikki riippuu nuijan kulmasta yms... Itellä oli siihen aikaan ku ne meni rikki puunuija, mikä varmaan tietty autto asiaa. Se mikä mulle on antanut Remon Falamilta luottavuutta, on paksuus. Ne on aika paksuja ne remon lämit. :) Peruna kerrallaan.. |
Mr. Morrow 29.09.2005 14:05:55 | |
---|
Mullapa on niitä mustia, ja kuminuijien kera ei kulu. Huopien kanssa kylläkin. Täytyy ehkä kokeilla valkosiakin, tosin olen tyytyväinen nykyiseenkin soundiin - kuminuijat tuovat atakkia, jota patchi hiukan pehmentää. Mul on kans noi mustat Evansin lätkät tällä hetkellä, eikä minkäännäköstä ongelmaa Jammun huopanuijien kera! Ei oo kulunu sit pätkääkään! Niin ja kiitoksia jälleen vastauksista! Nyt meni vaikeeks toi valinta PS3:n ja EMAD:n välillä.. No, fiilispohjalta.. Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Bacchus 29.09.2005 14:46:09 | |
---|
Semmosia samanlaisia valkosia ku Remolla mut halkasialta pienenpiä, kului. Eipäs kulunu! ;) Juu, samoja kevlar-läpysköitä sitten ollunna. Jag är en hund |