Jotain tuommoinen pitää kirjoittaa Rails-pelin alkuun mutta mikä ihme se on? Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi... |
lxi 15.06.2003 22:29:36 | |
---|
Se lukisi CD:si tai pelin kotelossa jos olisit ostanut sen rehellisesti kaupasta. |
KMT 16.06.2003 17:55:07 | |
---|
Se lukisi CD:si tai pelin kotelossa jos olisit ostanut sen rehellisesti kaupasta. Olen ostanut sen kaupasta, prkl, Keskisen kyläkaupasta... Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi... |
Juntunen 16.06.2003 17:57:14 | |
---|
Olen ostanut sen kaupasta, prkl, Keskisen kyläkaupasta... Sitten se löytynee kotelosta tahi kansilehtisistä. |
KMT 16.06.2003 23:08:24 | |
---|
Onko se joku numerosarja vai ihan kirjaimia ja numeroita sekaisin, oon yrittänyt vähän kaikkea siihen laittaa mutta valittaa invalidia... Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi... |
Juntunen 16.06.2003 23:23:14 | |
---|
Onko se joku numerosarja vai ihan kirjaimia ja numeroita sekaisin, oon yrittänyt vähän kaikkea siihen laittaa mutta valittaa invalidia... Voi olla kumpi vaan. Monesti sellainen missä on ain neljä merkkiä ja viivat välissä. qwer-asdf-zxcv-fghj Pitäisi kansissa lukea selvästi, että "CD-key: ..." |