Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10167 168 169 170 171
Lonesome
28.09.2005 08:24:40
Itse odotan mielenkiinnolla tätä:

http://www.deep-purple.net/features/caljam74/dvdarchive2.htm

Samoin. On se VHS-nauha ollut hiukkasen huonolaatuinen jo uutena, eikä edes cd:n äänenlaadussa ole ollut kehumista. Nyt toivottovasti Blackmoren kitarakin kuuluu kunnolla. Jostain näitä alkuperäisiä työnauhoja aina löytyy, kun yli 20-vuotta on sen videon julkaisun jälkeen etsitty...

Vielä kun se Live In London saatais cd:lle. BBC taisi tosin kierrättää nauhat. :(
"This is my truth, tell me yours."
Glenfiddich
28.09.2005 10:43:22
Kovvaa tekemistä toi Jam!! Mitäs sielä olikaa sitä populaa..350 000? Huhhuh! Bändi on vedossa ja burn on ihan rautaa! Siis onko tietoa milloin toi dvd ilmestyy? Ei lukenu tuola:(

Paicen rumpusoundit on paljon paremmat 70-luvulla mitä ne oli kasarina.
"Ei hevarit oo kovia tappelijoita."
2541
28.09.2005 11:33:30

Kovvaa tekemistä toi Jam!! Mitäs sielä olikaa sitä populaa..350 000? Huhhuh! Bändi on vedossa ja burn on ihan rautaa! Siis onko tietoa milloin toi dvd ilmestyy? Ei lukenu tuola:(

Loppuvuotta toivoivat. Kivaa, että "Lay Down Stay Down" on saatu restauroitua mukaan. Uusimmalla cd-painoksella (Sonic Zoom -merkillä) se onkin jo mukana.
Velli
28.09.2005 13:50:29

Stormbringerillä sillä on mun mielestä parhaimmat soundit mitä sillä on koskaan ollut. Kuuntele vaikka High Ball Shooter niin tiedät mistä puhun.
rheinone
28.09.2005 14:03:31 (muokattu 28.09.2005 14:04:20)
Oon kyllä tehnyt päätöksen etten hommaa enää mitään Purplen livemateriaalia, mutta ehkä vielä tämän... Joskus.

Saman päätöksen olen tehnyt Purplen live-DVD-materiaalin osalta nähtyäni Perihelionin :+( mutta tuo Live In Concert 72/73 kuulostaa kieltämättä mielenkiintoiselta.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Jäärä
28.09.2005 14:14:13
...72/73 kuulostaa kieltämättä mielenkiintoiselta.

Mun mielestä varsinkin se '73 ameriikan veto on helvetin hyvä, vahinko vaan, että se on niin lyhyt, oliko siinä kaksi ja puoli kappaletta, kun tv-yhtiö oli jyrännyt sen yli. Hyvät soundit ja bändi tulessa.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Tuplakarhu
28.09.2005 21:15:02
Stormbringerillä sillä on mun mielestä parhaimmat soundit mitä sillä on koskaan ollut. Kuuntele vaikka High Ball Shooter niin tiedät mistä puhun.

Paice osaa asiansa tuossa biisissä. Paice on ehdottomasi paras Syvän purppuran peltien kurittaja.
2541
28.09.2005 21:27:56

Paice on ehdottomasi paras Syvän purppuran peltien kurittaja.

Niinpä. Ketäs ne muut Purplessa soittaneet rumpalit nyt olikaan...;)
sirdickyj
28.09.2005 21:38:45
Niinpä. Ketäs ne muut Purplessa soittaneet rumpalit nyt olikaan...;)

Huulillani ja aivopoimujeni (molempien) välissä karehti sama kysymys...
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
Umpihullu
29.09.2005 14:35:49
Onko kukaan huomannut miten neitimäinen se Gillan on aina noilla keikoillaan? Se hilluu siellä sanonko että Teuvo Lomanmaiseti, kun en kehtaa homotella sitä. Mulla karisi sellaisen kovan ja miehekkään rokkikukon maine siitä, kun näin sen livenä esiintyvän (ei olisi koskaan pitänyt katsoa). Melkein jokainen keikkapätkä (6 kpl DVD) minkä olen nähnyt, äijä tekee jotain naismaista elettä siellä lavalla. Tykkään silti Purplesta ihan sikana, mutta tuo keimailu on tosi ilkeää katsottavaa. Onko muut huomanneet samaa asiaa ja onko tietoa onko Gillanillakin ollut hinkua karvaposkisemman ihmisolennon läheisyyteen?
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
MGI
29.09.2005 15:38:19

Toi on kyllä kova keikka, taisi olla ihmisiä jottain 450 000...
2541
29.09.2005 15:44:28

Onko kukaan huomannut miten neitimäinen se Gillan on aina noilla keikoillaan? Se hilluu siellä sanonko että Teuvo Lomanmaiseti, kun en kehtaa homotella sitä. Mulla karisi sellaisen kovan ja miehekkään rokkikukon maine siitä, kun näin sen livenä esiintyvän (ei olisi koskaan pitänyt katsoa). Melkein jokainen keikkapätkä (6 kpl DVD) minkä olen nähnyt, äijä tekee jotain naismaista elettä siellä lavalla. Tykkään silti Purplesta ihan sikana, mutta tuo keimailu on tosi ilkeää katsottavaa. Onko muut huomanneet samaa asiaa ja onko tietoa onko Gillanillakin ollut hinkua karvaposkisemman ihmisolennon läheisyyteen?

No tuohan on kuulunut noitten rock-kukkojen meininkiin aina, kato nyt vaikka Plantia. Ja aikamoisten naistenmiesten maineessa molemmat. Minua on tuo Gillanin keimailu aina lähinnä huvittanut ja niin varmaan miestä itsekin.
J.Hollström
29.09.2005 15:45:02
Eiks kukkaan oo vielä kommetoinu uutta Purplee "Rapture Of The Deep"?

Oho, se ilmestyykin kauppoihin vasta 1.10. No ei sitten mitn. Palataan astialle.
Umpihullu
29.09.2005 16:20:55
Eiks kukkaan oo vielä kommetoinu uutta Purplee "Rapture Of The Deep"?

Oho, se ilmestyykin kauppoihin vasta 1.10. No ei sitten mitn. Palataan astialle.

Pakko sanoa että helevetin hyvä se uus levy, ehkä paras mitä Purpendicularin jälkeen tullut äijiltä ulos. Koskettimet rokkaa täysillä, mahtavia syntikkasuhinoita ja säröjä, Morsekin osaa olla välillä hieman rockmies eikä folkhyssyttelijä ja lisäksi löytyy paljon yhtymäkohtia Perfect Strangersin aikaisiin biiseihin. Soundeiltaan myös parasta nykypurplea, ne bassot todellakin jytisee tällä levyllä. Kävivät lätyn purkittamassa jossain studiossa jossa Korn on tehnyt nauhoituksia ja nyt on tuottajanakin ollut muu kuin Roger Glover. Enkä ole tätä mp3:sena kuullut, vaan ihan levyltä suoraan.
Nolte
29.09.2005 18:15:08

Neitimäinen? Minä olen saanut sellaisen kuvan Gillanista - ja joistain muistakin pitemmän linjan rokkareista, että he suorastaan pyrkivät karttamaan tätä rokkikukkoilua - nykyään. Kun ei tarvitse kellekään enää mitään todistella. Eikä se vaan ole kaikkien juttu esittää rokkikukkoa enää eläkeikäisenä. On paljon mukavampi olla omana itsenään lavalla pyjama päällä, paljasjaloin. Niinkuin teki mm. Tuurin keikallakin. Tuli viimeisenä lavalle valkoisessa pyjamassaan paljain jaloin pitkine tukkineen - oli kuin messiaan uusi tuleminen. :)
Ei siinä ollut mitään neitimäistä minusta. Se oli vaikuttavaa.
Hyvät rummut, huono soittaja!
Umpihullu
29.09.2005 23:01:06
Neitimäinen? Minä olen saanut sellaisen kuvan Gillanista - ja joistain muistakin pitemmän linjan rokkareista, että he suorastaan pyrkivät karttamaan tätä rokkikukkoilua - nykyään. Kun ei tarvitse kellekään enää mitään todistella. Eikä se vaan ole kaikkien juttu esittää rokkikukkoa enää eläkeikäisenä. On paljon mukavampi olla omana itsenään lavalla pyjama päällä, paljasjaloin. Niinkuin teki mm. Tuurin keikallakin. Tuli viimeisenä lavalle valkoisessa pyjamassaan paljain jaloin pitkine tukkineen - oli kuin messiaan uusi tuleminen. :)
Ei siinä ollut mitään neitimäistä minusta. Se oli vaikuttavaa.

Ei hänen tarvitsekaan mitään todistella, mutta miksi se esiintyy niin neitimäisesti? Kädenliikeet ja hippashyppelyt eivät ole kovin hienoa katseltavaa. Toki ymmärrän jos äijä on samaa kastia kuin Freddie Mercury ja muut jahtimiehet, niin silloinhan tuollainen käytös ilmenee juuri tuossa muodossa, mutta onko näin?
rheinone
29.09.2005 23:12:45 (muokattu 29.09.2005 23:13:36)
mutta onko näin?

Sulle toi tuntuu olevan jotenkin tärkee juttu.

Gillanin omaelämäkerta on (muutenkin) suositeltavaa luettavaa:
http://www.amazon.com/exec/obidos/t … 481929-0206557?v=glance&s=books
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Nolte
30.09.2005 08:46:19
Toki ymmärrän jos äijä on samaa kastia kuin Freddie Mercury ja muut jahtimiehet, niin silloinhan tuollainen käytös ilmenee juuri tuossa muodossa, mutta onko näin?

Et taida olla tosissasi? Taidatpa kuitenkin olla.
Hyvät rummut, huono soittaja!
Flash
30.09.2005 09:08:09

Gillanin omaelämäkerta on (muutenkin) suositeltavaa luettavaa:

Juu, se on kyllä ihan hauskaa luettavaa. Mies ei ota itseään liian tosissaan.
Live Music Is Better!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)