Aihe: miksi rupesit kitaristiksi
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21 22 23 24
MasK oF SaNiTY
21.09.2005 21:28:25
Sain landolan kolmevuotiana... Ryhdyin kippariksi kummiskin.. HYVIN nopeasti huomasin että oon ihan v'tun surkee... joten ryhdyinpä kitaristiksi... otin toisen vanhan kitarani ( ibanezzu ) ja siitä se sitten lähti...

Kai tuosta jotain saa selville.. =)
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
Tumez
22.09.2005 12:01:53
No siks
Jetku
22.09.2005 14:26:01
Noita vaihtoehtoja on tullu palloteltua.
Koskettimet yms vastaava on liian teoreettista ja hienoo ja alotus jotenki tuntuu vaikeelta.
Rumpuja ei kerrostaloon välttämättä kannata hommata ja
se on aika kliffa juttu ku huomaa ettei pidäkkään hommasta ja jää kamat keräämään pölyä.
Basistiksi en halua, basistin pitää vaan komppailla.
Kitara on sitten se ainoo oikee ;)
aijommi
26.09.2005 17:24:38
Tony Iommi ja IRON MAAAAAN! Isä soittaa kitaraa, ja kun kuulin hänen soittavan sen riffin, paluuta ei ollut. Black Sabbath oli silloin ja vieläkin on ykkönen.
darknet777
26.09.2005 18:52:23

Basistiksi en halua, basistin pitää vaan komppailla.

Ja jälleen basisteja aliarvostetaan!!basso nyt vaan sattuu jäämään vähän vähemmälle huomiolle mutta jos basisti on hyvä nii kyllä se huomataan ja sitä arvostetaan :)
basisteja ei o o koskaan liikaa :P helpommin löytää bändin jos on basisti ku esim. kitaristi!

Itse kyllä täytyy myöntää, että soitin ensin bassoa mutta nykyään enemmän kitaraa. Bändin kans on ihan kiva soittaa bassoaki, mutta kotona ku soittaa musiikin mukana nii on jotenki paljo kivempaa soittaa kitaraa ku bassoa. Ehkä sen takia rupesin sitte kitaristiksi!!
-I like to eat food-
lukeman
26.09.2005 19:24:25
Kitara oli varsin kiehtova instrumentti jo penskana. A. Järvinen ja J. Hendrix vaikutti myös osittain.
faith
27.09.2005 18:11:12
kaksi sanaa: nothing else matters

Kah, kitaristithan ne vasta hyviä on yhteenlaskussa!! =D
-Anteeksi.-

No siis itellä ei oo vielä kitaraa mutta akustisen ajattelin hommata. Kitara on monipuolinen säestyssoitin(ki), eli voin säestellä ite omaa lauluani. Se on mun innostuksen syy.
Riippumatta tukan väristä, kaikki naiset ovat blondeja, joko priimaa tai värivikaista sekundaa.
Jetku
27.09.2005 18:38:30
Ja jälleen basisteja aliarvostetaan!! ymsjäkäjäkä ja kaikki muu mitä viestissä sanottiin

No en nyt ihan tarkottanu et sitä suoraan et basso on paska soitin ja basistit runkkuja vaan sitä että suurin osa basso-osuuksista on aika turhauttavan kuulosia, varsinkin
yksin soitettuna
Naama-amis
27.09.2005 20:51:36 (muokattu 27.09.2005 21:07:15)
Kitara kutsui soittamaan itseään.

No jos sitä vähän lässyttäisi lisää, vaikka tuossa kai se oleellisin olikin. Onhan tuossa montaa laija puolta. Jos niitä 10 vuoden takaisia alkuaikoja miettii, niin kyllähän akustinen kitara oli melko kiitollinen instrumentti, suht nopeasti itse opin renkuttamaan suosikkibiisejä (tuohon aikaan lähinnä Green Dayta) niin, että kutakuinkin omaan korvaan kuulostivat menevän edes sinne päin. Kitara kuulosti hyvältä, oli edullinen ei-niin-äveriäät vanhemmat omaavalle nappulalle, ja kompaktin kokoinen ja joka tavalla passeli. Siis verrattuna esimerkiksi pianoon tai rumpuihin. Tietynlainen kannuste tuohonaikaan varmaan oli myös, että likkojen mielestä kitaransoitto oli niin ihastuttavaa, ja kun vähän sitä rankempaa (offspringiä) lätki mukamas menemään, niin "jätkien" mielestä oli tosi rankka ja asia tyyppi..

Jos vaikkapa sellon tai pianon hankkiminen olisi silloin muinoin ollut jotenkin mahdollista, niin varmaan tässä ei kitaraa niin paljoa soiteltaisikaan. Tai eihän sitä tiedä, jos vaikka tuohon rinnalle vielä joskus rupeaisi koti-apocalyptikoksi? Ei kai kummankaan parissa aloittaminen mahdotonta parikymppiselle ole.. Noh, kitara kuitenkin on ja pysyy. Kaikki neljä.
Metallica mies
28.09.2005 21:16:05
näin leffan Crossroads - Bluesjätkät, sillon päätin että soitan jonain päivänä noin, sitten tietenkin hankin metallican tuotantoa ja niin edespäin...
DODII!!
willasukka
30.09.2005 15:30:48
kitara vaan jotenkin kiehto pikkusena..
Hulicaster
30.09.2005 15:46:08
Koska vanhempani hankkivat mulle joululahjaksi akustisen kitaran. En tosiaankan sellaista ollut toivonut, enkä edes vihjaillut mitään.
B.CRich
30.09.2005 17:10:49
ajattelin että kitara on paras soitin minulle. se on kai paras syy :D :D
aijommi
21.11.2005 13:04:47
Isä pakotti. :)
wrshredder
21.11.2005 13:11:28
"Mä halusin tulla hyväksi tiluttajaksi" ..Toi on mun siitä tulevasta Juhla Mokka mainoksesta :D
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
LamaAjanElvis
21.11.2005 13:35:56
"Mä halusin tulla hyväksi tiluttajaksi" ..Toi on mun siitä tulevasta Juhla Mokka mainoksesta :D

Ja se tunnari täytyy tietenkin tiluttaa... mainoksen lopussa salama lyö hevikepin ylöspäin nostettuun lapaan synkän myrskyisessä yössä jne... ;)

Eikun mainosta odottelemaan.

Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7
Marquiesce
21.11.2005 14:49:16
Suurin syy luultavasti oli se että halusin jotain soitinta ruveta soittamaan eikä mitään bassoakaan yksikseen ole mukava soitella... Joten kitara oli loistava valinta.
Its not how big your pencil is; its how you write your name.
Lonnie
21.11.2005 18:45:20 (muokattu 21.11.2005 18:46:14)
Stevie Ray Vaughan.
I feel six feet under, i feel like drowning man. Jes, nothing but the blues. Megaman #011 Walkin´-man THV #22
texjazz
21.11.2005 20:07:35

Joulupukki ja Sosialististen Neuvostotasavaltojen Liitto. Joulupukki toi kitaran lahjaksi, mutta pystyi rahoittamaan sen ainoastaan neuvostoliittolaisen kitarateollisuuden avulla. Kiitos Joulupukki ja Sosialististen Neuvostotasavaltojen Liitto!
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)