Aihe: Anatolian symbaalit??
1
Legatus
28.09.2005 17:51:51 (muokattu 28.09.2005 21:21:34)
Mulle on ihan neverhear merkki joten voisko joku inffoo mulle noista millaset on ja onko vertailtavissa mihinkää muuhun??

EDIT: tossa linkki josta voi tiirailla nuita zymbaaleja
https://www.rockshop.de/shop/oshop. … me=Drums,%20Percussion%20und%20mehr

Edit Nro2: Ei linkki näköjää toimikkaa mutta ku otatte symbals ja vaikka esim crash nii siit tulee niitä anaaltoneja.
Blitz
28.09.2005 19:35:17
Käsittääkseni ihan pro-luokan peltejä. Tätä merkkiä vaivaa vaan se nykyajan markkinoiden epäkohta, jossa tunnettu nimi on jo puolet laatua.
'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him!
anzelmosm
28.09.2005 22:47:06

Mulle on ihan neverhear merkki joten voisko joku inffoo mulle noista millaset on ja onko vertailtavissa mihinkää muuhun??

EDIT: tossa linkki josta voi tiirailla nuita zymbaaleja
https://www.rockshop.de/shop/oshop. … me=Drums,%20Percussion%20und%20mehr

Edit Nro2: Ei linkki näköjää toimikkaa mutta ku otatte symbals ja vaikka esim crash nii siit tulee niitä anaaltoneja.

Mulla oli joku video pätkästä Wacken 2004 vai olikohan 2003 niin siinä näytti saxonin kannuttelija vetelevän anatoljaneilla.. Eli tuskin ne nyt ihan paskojakaan on.
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
Magiz
28.09.2005 23:12:25
hintaa kun kattelee, ni näyttää olevan ihan ammattikamaa. samaa hintaluokkaa ku hyvät sabianit ja zilkut. varmaan ihan tutustumisen arvoisia ovat.
Whatever happens, happens.
Mr. Morrow
28.09.2005 23:13:59
Kuulostaa kohtalokkaalta..
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin!
Mikko/DE
28.09.2005 23:25:05

Rosterissa on näköjään vaan noita sakemannaja ja muita eurooppalaisia, ilmeisen eurooppalainen merkki.

http://www.anatoliancymbals.com/
Tama (Royal Star)
28.09.2005 23:45:24
on ainakin hienon näköisiä:).... eivätkä nuo ihan miltään headliner laadulta näytä.
sitä kun joskus osaisi soittaa....
Magiz
28.09.2005 23:46:11 (muokattu 28.09.2005 23:50:19)
voisikohan nämä olla vähän samanlaista tasoa kuin ufipit?

edit: ovat käsintehtyjä, ja niitä on tehty vuodesta 1999, ellen ihan täysin erehdy. itse kyllä kuitenkin tuen sabiania, enkä ala tekemään syrjähyppyjä. ;)
Whatever happens, happens.
aarnikotka
02.10.2005 22:26:27 (muokattu 02.10.2005 23:50:26)

EDIT: Poistin, koska tuli väärään ketjuun
Varo päätäsi!
WyW
02.10.2005 23:12:53

Yhtä Anatolian crashiä oon päässyt sipaiseen ja oli kyllä helvetin hyvä. Hyvinkin rinnastettavissa Ufippiin :)
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
Youni
03.10.2005 11:40:08
Tähän nyt vielä lisään vanhan linkin: http://www.orioncymbals.com/english/noticias.htm

Yksi tällainen neverheard-merkki, ainakin Suomessa. Drummerissa sanottiin huhtikuussa, että niitä tuodaan jo Britteihin. Lähinnä kiinnostaa milloin noita tuodaan suomeen, jotta pääsis testaamaan.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Legatus
03.10.2005 20:03:28 (muokattu 03.10.2005 20:08:53)
Taidan laittaa ostoslistan hännille tuollaisen anatolian crashin Tai splashin. Ihan kokeilumielessä ja ei hinta näytä ainakaan 302 sarjan pelleiltä.
ääliö
08.10.2005 19:59:22
Sorry,jäi tää aikoinaan lukematta!

Mulla on Anatolian 16" crash ja 10" splash.
Erittäin heleä ja "kallis" sointi,syttyy herkästi.
Nämä yksilöt ovat myös erittäin ohuita ja hennon oloisia mutta kestäneet jo kolme vuotta aktiivikäyttöä.Suosittelen lämpimästi tämän tyyppisen soundin ystäville.
Ostin nämä pellit saksasta ,frankfurtista,cream musicista.
Jos olet läheltä ja kiinnostunut, voit tulla testaamaan peltejä järvenpäähän.Itse matkaan taas frankkuun ennen joulua ja tuon itselleni tuliaisina pari isoa anan crashia.
Ylilihavat Rumpalit ry.
Legatus
08.10.2005 20:15:38
Sorry,jäi tää aikoinaan lukematta!

Mulla on Anatolian 16" crash ja 10" splash.
Erittäin heleä ja "kallis" sointi,syttyy herkästi.
Nämä yksilöt ovat myös erittäin ohuita ja hennon oloisia mutta kestäneet jo kolme vuotta aktiivikäyttöä.Suosittelen lämpimästi tämän tyyppisen soundin ystäville.
Ostin nämä pellit saksasta ,frankfurtista,cream musicista.
Jos olet läheltä ja kiinnostunut, voit tulla testaamaan peltejä järvenpäähän.Itse matkaan taas frankkuun ennen joulua ja tuon itselleni tuliaisina pari isoa anan crashia.

Muistatko vielä hintaa millä sait nuo??
ääliö
08.10.2005 21:50:54
Googleta "cream music",mee niiden sivuille (ylimmäinen vaihtoehto),vasemmalla ylhäällä on laatikko (erweiterte suche) johon kirjotat "anatolian" ja katso,silloin aukenee koko anatolianin hinnasto,kolme sivua anskuja,kaikki sarjat eli baris,expression ja ultimate ja sit ei muuta kun selailemaan.
Ylilihavat Rumpalit ry.
ddrum54
09.10.2005 12:34:26
Googleta "cream music",mee niiden sivuille (ylimmäinen vaihtoehto),vasemmalla ylhäällä on laatikko (erweiterte suche) johon kirjotat "anatolian" ja katso,silloin aukenee koko anatolianin hinnasto,kolme sivua anskuja,kaikki sarjat eli baris,expression ja ultimate ja sit ei muuta kun selailemaan.

Eikä oo edes mitään törkeen kallista. Perhana, nyt alkoi kiinnostaa ihan toden teolla. Milloin sulle sopisi peltien "hipelöinti"?
2`n 4
Ernesti
09.10.2005 12:40:22
Hyviä peltejä ovat!! Rumpumaikalla oli niitä ainakin kokeiltavana joskus ja kyllä kunnon pelejä olivat. Ihan turkin käsintaottuja vehkeitä ne on..
Traditional grip!!
ääliö
09.10.2005 14:22:37
Eikä oo edes mitään törkeen kallista. Perhana, nyt alkoi kiinnostaa ihan toden teolla. Milloin sulle sopisi peltien "hipelöinti"?

Ddrum54,laitan pikaviestiä sulle.
Ylilihavat Rumpalit ry.
Cimble
13.01.2009 10:02:38 (muokattu 13.01.2009 10:12:58)
Yhtä Anatolian crashiä oon päässyt sipaiseen ja oli kyllä helvetin hyvä. Hyvinkin rinnastettavissa Ufippiin :)

Ufipista ei mitään hajua, mutta on kehuttava Anatolian Ultimate-sarjaa yhden monesti soittamani crashin perusteella. Pro-kamaa, nopeasti syttyvä, heleä-ääninen, eikä kalliskaan verrattuna muihin korkean tason crasheihin. Lisäksi pellin sointi ja sähinä nousee miun maun mukkaan loistavasti esille muusta setin pauhusta, eikä huku sinne. Vieressä oli toisena crashina Zildjianin 18" A-Custom Crash, joka kuulosti tukkoiselta tai vaimealta verrattuna tuohon Ultimateen. Soitettiin sentäs jytädraivirokkia... Tämä minun kokeilema Ultimate oli muistaakseni 17" perus-crash. Pellin herkkyys/soittopehmeys vähän aristutti näin mäiskivää rumpalia, joten jos juuri nyt olisi rahaa, ostaisin kyseisen sarjan crashin. Mutta ottaisin ehkä 18" Power Crashin tuosta Ultimate-sarjasta. En voi muuta kuin suositella, vaikka noista Powereista ei edes ole kokemusta!
Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)