barrett 28.09.2005 12:46:39 | |
---|
Onko helpompaa tapaa listata omat levyt kuin kirjoittaa jokainen erikseen. eli voiko kopioida, leikata liimata toisen listoista itse en saanut ainakaan tämän sivun avulla onnistumaan. Saan listan word texti versiolle, mutta en onnistu saamaan tekstiä nettisivulle muusikoiden.net levylista. Tai onko olemassa muita hyviä linkkejä. Menee ikä ja terveys kirjoittaa yli 2500 levyä erikseen. |
shagriml 28.09.2005 12:53:34 | |
---|
Sama kiinnostaa mua..... Oon käyttänyt itsekoodaamaani softaa (LP Collector) levyjen listaukseen ja saan listan kyllä ulos softasta lähes minkälaisessa formaatissa/muotoilussa tahansa ja ois kiva jos sen sais jotenki importattua muusikoiden.netin levylistaksi... |
aikavaikea 28.09.2005 12:54:56 | |
---|
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
shagriml 28.09.2005 13:03:36 | |
---|
Huomasin samantien että tuolta puuttuu formaateista 10". |
salmivaara 28.09.2005 13:31:39 | |
---|
Huomasin samantien että tuolta puuttuu formaateista 10". Miten 5" ja 6" sinkut? 8" flexi? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
shagriml 28.09.2005 13:42:27 (muokattu 28.09.2005 13:44:15) | |
---|
Miten 5" ja 6" sinkut? 8" flexi? Noi on kuitenkin HARVINAISIA. Kymppituumaisia saa joka levykaupasta ja julkaistaan vieläkin, noita muita näkee lähinnä erikoisuutena. Sain koodattua omaa ohjelmaani sillei et nyt se antaa listan ulos m.nettimäisesti: http://koti.mbnet.fi/shagriml/temp/levylista.txt Eikun viestittämään Johtajalle, jos ois niin kiltti että importtais ton listan mun levylistaks tänne m.nettiin....... |
salmivaara 28.09.2005 13:54:52 | |
---|
Noi on kuitenkin HARVINAISIA. Kymppituumaisia saa joka levykaupasta ja julkaistaan vieläkin, noita muita näkee lähinnä erikoisuutena. Ei harvinaisia, erikoisia ;) Kerroppa lisää tosta ohjelmastasi. Itsellä alkaa mennä hermot ton Notepadin kanssa.. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
shagriml 28.09.2005 14:00:05 (muokattu 28.09.2005 14:03:14) | |
---|
Kerroppa lisää tosta ohjelmastasi. Itsellä alkaa mennä hermot ton Notepadin kanssa.. No siis tollanen ohjelma jossa näkyy lista levyistä ja levyt lisätään alalaidasta syöttämällä tiedot kenttiin (artisti / levyn nimi / vuosiluku / kunto) ja valitsemalla formaatti (7", 10", 12" tai LP). Ohjelmasta saa listan ulostettua tekstitiedostona hiukka erilaisin tyylein, pääsääntöisestii käytössä on moinen tyyli: http://koti.mbnet.fi/shagriml/temp/lplist.txt Musta ihan sopivan selkee.... Ohjelma toimii mielestäni hyvin ja ajaa asiansa ja sitä on helppo muokata (kuten äsken tein). Kehitystyö jatkuu kokoajan... Yksi veikeä kehityksen alla oleva ominaisuus on nähdä statistiikkaa levyistä kuten miltä vuodelta levyt ovat jne. Nappasen kohta vaikka screenhottin asiaa selvittämään ja voisinkai periaatteessa laittaa ohjelman zipissä jonnekkin serverillle jos joku haluaa päästä testaamaan. |
salmivaara 28.09.2005 14:32:32 | |
---|
Nappasen kohta vaikka screenhottin asiaa selvittämään ja voisinkai periaatteessa laittaa ohjelman zipissä jonnekkin serverillle jos joku haluaa päästä testaamaan. Teeppä se! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Feggy 28.09.2005 15:10:29 | |
---|
|
shagriml 28.09.2005 16:04:46 | |
---|
Tälläistä suosittelen lämpimästi: http://www.collectorz.com/music Just yks syy miks piti tehdä oma ohjelma :D Halusin ILMAISEN, YKSINKERTAISEN ja TOIMIVAN softan jota osaan käyttää :) Ei huvita maksaa 39 euroa jostain monimutkaisesta ja vaikeakäyttöisestä bugisesta jättisoftasta.... Mut eikai siinä mitään, varmaan onkin hyvä valinta ohjelmaksi jos haluaa sijoittaa rahaa ja oppii käyttämään ja on tarve erikoisominaisuuksille. http://koti.mbnet.fi/shagriml/temp/softa.gif - Siinä on muuten screenshotti tosta mun softasta. Karu ja keskeneräinenhän tuo vielä on mutta toimii hyvin. Kuvassa näkyy työnalla oleva statistics ominaisuuskin joka paljastaa että suurinosa mun levyistä on kasaria :) Yritän saada jonkinlaisen jakeluversion aikaan illaksi tai huomiseksi. |
Feggy 28.09.2005 16:13:31 (muokattu 28.09.2005 16:13:51) | |
---|
Just yks syy miks piti tehdä oma ohjelma :D Halusin ILMAISEN, YKSINKERTAISEN ja TOIMIVAN softan jota osaan käyttää :) Ei huvita maksaa 39 euroa jostain monimutkaisesta ja vaikeakäyttöisestä bugisesta jättisoftasta....Mut eikai siinä mitään, varmaan onkin hyvä valinta ohjelmaksi jos haluaa sijoittaa rahaa ja oppii käyttämään ja on tarve erikoisominaisuuksille. Musta toi on helppokäyttöinen ja hyvinkin hintansa arvoinen...cd-levyn tiedot voi hakea netistä eikä tietoja tarvitse itse kirjoittaa. Bugeja ei ole sattunut vastaan. Mutta jos haluat omaasi levittää, niin siitä vaan... http://koti.mbnet.fi/shagriml/temp/softa.gif - Siinä on muuten screenshotti tosta mun softasta. Karu ja keskeneräinenhän tuo vielä on mutta toimii hyvin. Kuvassa näkyy työnalla oleva statistics ominaisuuskin joka paljastaa että suurinosa mun levyistä on kasaria :) Yritän saada jonkinlaisen jakeluversion aikaan illaksi tai huomiseksi. |
shagriml 28.09.2005 16:17:50 (muokattu 28.09.2005 16:19:28) | |
---|
Musta toi on helppokäyttöinen ja hyvinkin hintansa arvoinen...cd-levyn tiedot voi hakea netistä eikä tietoja tarvitse itse kirjoittaa. Ok. En vain tarvitse tollaisia ominaisuuksia ja jos päädyn tarvitsemaan niin eihän se ole kuin muutama rivi koodia ;) + että toi mun softa on pelkästään vinyyleille suunnattu ja perustuu yksinkertaisuuteen, yritän vältellä kaikkia "liikoja" ominaisuuksia. Bugeja ei ole sattunut vastaan. Hyvä homma. Taisin sanoa tuon bugiväittämän mutulla kun tullu useampaa noita levylistasoftia testattua ja ainaki osassa oli ongelmaa, tosin ompa tuosta aikaakin. Bugittomuuteen ku ittekki pääsis :) Bugeja kyllä löytyy mutta ei toistaiseksi yhtään fataalia (ei ole ohjelma kaatunut eikä tietoja kadonnut). |
salmivaara 28.09.2005 17:40:35 | |
---|
Shagriml, oisko kova homma lisätä tohon myös cd:t ja kassut? nimim. Ois kiva Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
shagriml 28.09.2005 17:41:59 | |
---|
Shagriml, oisko kova homma lisätä tohon myös cd:t ja kassut? nimim. Ois kiva Periaatteessa ei paha homma mut en tiedä kun koko homman nimi on "LP Collector" ja vinyyli is the word.... Mut harkitaan. Voisinhan mä tehdä vaikka speciaaliversion tai jonku asetuksista säädettävän jutun joka mahdollistaa kasettien ja CD'itten listauksen. |
Se mitä oon kaivannut sinne, on MP3, kun niitäkin voi nykyään ostaa ihan laillisesti. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
Rainer Frilund 28.09.2005 18:44:11 (muokattu 28.09.2005 18:45:08) | |
---|
Feggy: Tälläistä suosittelen lämpimästi: http://www.collectorz.com/music shagriml: Just yks syy miks piti tehdä oma ohjelma :D Halusin ILMAISEN, YKSINKERTAISEN ja TOIMIVAN softan jota osaan käyttää :) Ei huvita maksaa 39 euroa jostain monimutkaisesta ja vaikeakäyttöisestä bugisesta jättisoftasta... Olen jonkun vuoden verran käyttänyt Music Collectoria (ja Movie Collectoria). Voin lämpimästi suositella. Kokeilin useampaa softaa - ilmaista ja maksullisten versioiden demoja - ennen päätöstäni ja Music Collector oli ylivoimaisesti käyttökelpoisin ja stabiili kuin mikä! Varmasti hintansa arvoinen. Kaikki päivitykset tulee shareware-periaatteen mukaisesti maksutta ja tekijät todella kuuntelevat käyttäjiä. Foorumilla: http://www.collectorz.com/phpbb2/index.php?c=2 näkyy minkälaista vuoropuhelua käydään käyttäjien ja tekijöiden välillä. Harvoja ilmais-/sharewaresoftia tulee käytettyä pitempään. Tämä on ja pysyy! Edit: typo Like trees, children change as they twist and turn.
You suffer alone for the peace that you yearn.
You can weep and moan, feel the need to run,
But you'll be leaving behind a loaded gun. |
salmivaara 28.09.2005 19:23:33 | |
---|
Se mitä oon kaivannut sinne, on MP3, kun niitäkin voi nykyään ostaa ihan laillisesti. Imo noloa jotain mp3:a listata. Mut kukin tavallaan. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
FlatOutFucked 28.09.2005 21:31:53 | |
---|
Jos aletaan nysväämään, niin listasta puuttuu myös 7"/12"EP ja CDr. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |