Bluesmies 13.06.2003 17:09:43 | |
---|
Katsoin tuossa äsken hänen jonkun opetusvideon.. tai sen piti olla opetusvideo, äijä tosin soitti meneen minkä kerkes ja välillä kittas kaljaa. Kyllä on miehellä taitoa. Olen pitänyt häntä vain sellaisena perus hevitilumiehenä, mutta kyllä äijän arvostus nousi taivaisiin kyseisen pätkän nähtyäni. Ei ihme, että mies valittiin MVP:ksi guitar playerin äänestyksessä. Soitto oli aika samantyylistä ku jollain Slashilla, mutta uskaltaisin jopa väittää, että taidokkaampaa.. Mullontele. |
Tanu 13.06.2003 20:18:20 | |
---|
No onhan kaverilla suht uniikki tyyli, joka sisältää mm. paljon pinchejä, chicken/hybrid pickingiä ja yksinkertaisen soundin. Kannattaa muuten tutustua Wylden Guitar World-kolumneihin, ihan hyviä oppitunteja. Eikö tämän threadin melkein pitäisi olla metallipuolella? |
Bantuteurastaja 13.06.2003 21:26:33 | |
---|
Kumma juttu kun en saisi Wyldestä tilumiestä kirveelläkään, perus- tahi ei-perus. Vai voiko joku tosiaan ennakko-oletuksena pitää kitaristia heti tilumiehenä, jos tästä keskustellaan raskaamman musiikin ystävien piireissä? |
Bluesmies 14.06.2003 13:06:22 (muokattu 14.06.2003 13:09:45) | |
---|
Kumma juttu kun en saisi Wyldestä tilumiestä kirveelläkään, perus- tahi ei-perus. Vai voiko joku tosiaan ennakko-oletuksena pitää kitaristia heti tilumiehenä, jos tästä keskustellaan raskaamman musiikin ystävien piireissä? No pyydän syvästi anteeksi!! Niin ja kyllä se mun mielestä enemmän tilumies on ku joku albert collins. Mullontele. |
kid ego 14.06.2003 13:43:16 | |
---|
Zakk on kieltämättä aika äijä kitaroimaan. Harmittaa pirusti etten ole ehtinyt tutustua hänen tuotantoonsa kuin pintapuolisesti. Saisinkohan respektiä jos opettelisin Farm Fiddlin'in? Do you really want to funk with me? |
Bantuteurastaja 14.06.2003 13:50:06 | |
---|
No pyydän syvästi anteeksi!! Niin ja kyllä se mun mielestä enemmän tilumies on ku joku albert collins. Et saa anteeksi. On munkin mielestä Lars Ulrich enemmän rumpali kuin Hetfield, muttei se siitä vielä rumpalia tee. |
Fortune 14.06.2003 16:19:19 | |
---|
Et saa anteeksi. On munkin mielestä Lars Ulrich enemmän rumpali kuin Hetfield, muttei se siitä vielä rumpalia tee. Kyllä St.Anger jo alkaa olla välillä sellaista menoa, että kyllä Ulrich rumpalista käy, sano mitä sanot. Katso se DVD. |
Marlowe 14.06.2003 19:02:46 | |
---|
Zakk Wylde on tosiaan aika persoonallinen kitaristi. Kuriositeettina kerrottakoon, että mies on kuuleman mukaan soittanut yhden keikan the Allman Brothers Bandin riveissä tuuraamassa syystä tai toisesta estynyttä Dickey Bettsia. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Bluesmies 15.06.2003 17:57:01 | |
---|
Zakk Wylde on tosiaan aika persoonallinen kitaristi. Kuriositeettina kerrottakoon, että mies on kuuleman mukaan soittanut yhden keikan the Allman Brothers Bandin riveissä tuuraamassa syystä tai toisesta estynyttä Dickey Bettsia. Minä vuonna? Mullontele. |
Zakk Wylde on tosiaan aika persoonallinen kitaristi. Kuriositeettina kerrottakoon, että mies on kuuleman mukaan soittanut yhden keikan the Allman Brothers Bandin riveissä tuuraamassa syystä tai toisesta estynyttä Dickey Bettsia. Käsittääkseni on soittanut useammankin keikan Allmannien kanssa ja Blackfootin kanssa myös. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
footnote 17.06.2003 10:31:10 | |
---|
Juu, on Zakk tuurannut Allman brothers Bandissa joskus 93-94 aikoihin. Taisi olla juuri Pride & Glory-proggiksen paikkeilla. Blackfootissa mies ei tietääkseni ole soittanut muutoin kuin After the Reign levyllä jonkun soolon, julkaistiinko se nyt 94 vai 95? |
krushing 17.06.2003 13:44:52 | |
---|
aika vähän tulee tämmöistä raskaampaa rokkia nykyään kuunneltua, mutta ihan mukavalta/tanakalta kuullostaa nimenomaan kitarointi tässä black label societyn the blessed hellridellä. |
vantage 19.06.2003 09:35:39 | |
---|
Uuteen levyyn olin kyllä hieman jostain syystä pettynyt. Stronger than deathin tapaista saisi wylde tehdä jatkossakin. Hyvä ettei sillä dvd:llä ole uusia biisejä. En minä uutta wyldeä hauku mutta kyllä hän parempaan levyyn pystyisi ne riffit ei oikein enää pure esim: doomsday jesus... Semmosia phoney smiles and fake hellos biisejä vaan lisää niin olis perkeleen kova!!! Heavy Metal Is The Law |
Uli Con Carne 19.06.2003 12:07:16 | |
---|
Pride & Glory ja Book Of Shadows meikästä edelleen parhaat. Black Labelin ekan levyn jälkeen menty alamäkkeen. "I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM |