Aihe: Suomen Big Brother
1 2 3 4 519 20 21 22 2366 67 68 69 70
thescientist
27.09.2005 17:58:10
Heh, se Iina on kuulemma tädin työkaveri. Mähän olen melkein julkkis.
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
...And Justice For All
27.09.2005 19:41:24
Tiivistän ajatukseni BB:stä:

-Parhaat: Mika, Perttu, Kathy
-Paskimmat: Iina, Minna, Hanna
-Turhaa poraamista, se on vaan peliä
-Uusi viikkotehtävä: loistava (pokeria!)
Mm...beer...
Alpha
27.09.2005 19:56:14

-Parhaat: Mika, Perttu, Kathy
-Paskimmat: Iina, Minna, Hanna
-Turhaa poraamista, se on vaan peliä
-Uusi viikkotehtävä: loistava (pokeria!)

Komppia.

Olipa perseesti tehty tuo Extra. Ois voinu uudelleen nähä ne Iinan hermojen menetykset, mutta ei...
MrHands
27.09.2005 20:13:57

-Parhaat: joku mies
-Paskimmat: naiset
-Pitkäveteistä porukkaa
Jormaz
27.09.2005 22:17:25
Voi venäjä, olis alkanu puhelin vinkuu mutta eihän mun liittymällä voi soittaa aikuisviihdenumeroihin. Pitää lähettää tekstari.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Rattata
28.09.2005 07:40:16
Kait se on pakko pistää vähän rahaa Iinan äänestykseen. Vittu se ämmä on pakko saada sieltä pois. Ei jumalauta sitä poraamista, ei vittu...tuommosen akan takia porataan sohvalla ikuisuus.

Ja eilisessä jaksossa hyvin huomasin Iinan tekopyhyyden. Heti oli niin "hyvää pataa" Pertun ja Katin kanssa, ja kyllähän se itsekkin sanoi keltasessa huoneessa että aikoo muuttaa käyttäytymistään ettei sitä äänestettäisi.

Niin, ja olipa muuten tarttuva naurukohtaus eilen Pertulla. :)
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Qsysi
28.09.2005 11:16:58
Niin, ja olipa muuten tarttuva naurukohtaus eilen Pertulla. :)

Juu oli, hekottelin mukana vedet silmissä :)
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Jormaz
28.09.2005 12:02:05
Juu oli, hekottelin mukana vedet silmissä :)

Kassihiki on aina iloinen asia :)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
hanhjelm
28.09.2005 13:33:21
Kassihiki on aina iloinen asia :)

Todella! Kyllä Perttu tietää mille pitää nauraa!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
NHR
28.09.2005 13:33:45

Kait se on pakko pistää vähän rahaa Iinan äänestykseen.

Tuli tässä mieleen, että kannattaako niitä kaikkein ärsyttävimpiä tyyppejä sieltä loppujen lopuksi ensimmäisinä pois äänestää? Ohjelmahan käy äkkiä perin tylsäksi, jos kaikki kohta pärjäävätkin ihan mukavasti keskenään ja halailevat vaan toisiaan...
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Alpha
28.09.2005 13:50:58
Tuli tässä mieleen, että kannattaako niitä kaikkein ärsyttävimpiä tyyppejä sieltä loppujen lopuksi ensimmäisinä pois äänestää? Ohjelmahan käy äkkiä perin tylsäksi, jos kaikki kohta pärjäävätkin ihan mukavasti keskenään ja halailevat vaan toisiaan...

Iina ja Minna on noiden ärsyttävyyksien yläpuolella. Kyllä siellä säpinää riittää...
oizo
28.09.2005 13:55:34
Vittu se Minnakin on kyl nolo. Haluun kyl nähdä sen ilmeen jos/kun Iina tipahtaa sunnuntaina.. Räjäyttää varmaan koko paikan ja vaatii päästä ulkomaailmaan iinan käsipuolessa. Ei siitä oo mihinkään! Perttu on kyllä asiallinen kaveri. Maanantai-iltana se selitti täyttä asiaa Mikalle ja Timolle siinä pihalla, vaikka Timo vastaan laittoikin, niin ei oikein vakuuttanut sen selittelyt. Taitaa Timoa rueta pikkuhiljaa vituttaan Perttu entistä enemmän, antoihan se sille jo nyt äänestyksessä yhden pisteen. Toivottavasti seuraavaksi lähtee: Iina, Minna, Terhi, ....
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
DJKaaos
28.09.2005 16:12:17

periaatteessa noin, mutta tämä Iinan ärsyttävyys alkaa olemaan sitä luokkaa ettei katsojillakaan taida olla kovin kivaa enää.
Rautalanka on mahtavaa musiikkia
Osmo
28.09.2005 16:16:38
periaatteessa noin, mutta tämä Iinan ärsyttävyys alkaa olemaan sitä luokkaa ettei katsojillakaan taida olla kovin kivaa enää.

Enemmän mua se Timo ärsyttää... Mutta kun häntä ei saa tuolta selvästikään pois, niin pitää tyytyä seuraavaan, eli Iinaan. Perttu on kova.
Pixies.
...And Justice For All
28.09.2005 18:08:45
Perttu on mies! Kunnon läppää heittää koko ajan.
Iina helvettiin sieltä. Oikeesti.

Eikö Minna tajua että BB on peliä? Vai minkätakia hirvee poru ja huuto siitä että kuukauden-ajan tunnettua ihmistä ollaan äänestämässä pois pelistä? Olisi iloinen Minna että yks putoaa --> Hän itse lähempänä rahoja. (toivottavasti putoaa seuraavaksi)
Mm...beer...
Heissi
28.09.2005 18:23:34 (muokattu 28.09.2005 19:15:26)
Tänään näytetään kai BB-Extrassa klo 19 se Iinan separikohtaus. Eli ihan just.

EDIT: Höh, ihan huono oli, kohtauksesta tietookaan.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Chrissie
28.09.2005 23:04:42
Nähtävästi Iina ärsyttää minua päivä päivältä enemmän. Huomasin äsken, että en pystynyt enää katsomaan ruutua, kun neiti ilmaantui siihen. Käänsin vaistomaisesti katseen muualle. Heh heh hee...
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language
Kimmo72
29.09.2005 03:38:44
Oho! Mulle tuli tänään (eilen) 24/7 kortti digipoksiin.. Täyttelin vaan huvikseni jotain juttuja netissä ja olevinaan peruin sen... Nooh.. Nyt sitte katellaa BB:a
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Alpha
29.09.2005 03:50:35
Oho! Mulle tuli tänään (eilen) 24/7 kortti digipoksiin.. Täyttelin vaan huvikseni jotain juttuja netissä ja olevinaan peruin sen... Nooh.. Nyt sitte katellaa BB:a

Olette hieno ihminen. Panemiset ovat tosin loppu tältä yöltä, ellei A&I saa jotain aikaan sohvalla...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)