Aihe: Vaikeimmat pelit?
1 2 3 4 5 6 732 33 34 35 36
wrshredder
28.09.2005 15:03:42
Mä pelasin joskus aikoja sitten nes-emulla Addams Familyä (1,2?.mikä lie?)
siinä tulee semmonen mustekala-pomo minkä lonkeroiden välissä pitää uida (täysin mahdotonta! pienikin osuma niin kuolee heti!) ,ja eikä mulla ollu aavistustakaan miten siitä pääsi..
Romantikkoitkijät#23
overtake
28.09.2005 15:22:58
Nuo Addams Familyt olivat tosiaan aivan helvetillisen vaikeita. Siinä Nintendon ensimmäisessä osassa vielä johonkin pääsikin mutta sen Amiga-version pelaaminen oli alusta asti silkaa masokismia. Eikä vähiten surkeista kontrolleista johtuen.
kk80
28.09.2005 15:32:47
Nuo Addams Familyt olivat tosiaan aivan helvetillisen vaikeita. Siinä Nintendon ensimmäisessä osassa vielä johonkin pääsikin...

Oliko NESsin Addams Family se ylhäältäpäin kuvattu seikkailu
jossa se kaljupäinen perheenjäsen kurittaa niitä avaruus sammakoita? Ne päävihollista edeltäneet 3D labyrintit olivat kyllä aika antikliimakseja... muistaakseni nintendolehden / iltasanomien vinkkisivuilla oli julkaistu kartat joiden perusteella 3D hässäkät helpottuivat tuntuvasti. Itse peli olikin sitten aika helppo...
R2
28.09.2005 15:56:36
jossa se kaljupäinen perheenjäsen kurittaa niitä avaruus sammakoita? Ne päävihollista edeltäneet 3D labyrintit olivat kyllä aika antikliimakseja... muistaakseni nintendolehden / iltasanomien vinkkisivuilla oli julkaistu kartat joiden perusteella 3D hässäkät helpottuivat tuntuvasti. Itse peli olikin sitten aika helppo...

Tuo oli nimenomaan se Fester´s Quest. Nintendo lehdessä muistaakseni oli kattavat kartat. meikäläisellä vielä lähes kaikki Nintendo lehdet tallessa ja kunnossa Power Player tilaajaliitteineen ;)
Keep it cool Eskimo
tähtivaeltaja
28.09.2005 16:04:20
Tuo oli nimenomaan se Fester´s Quest. Nintendo lehdessä muistaakseni oli kattavat kartat. meikäläisellä vielä lähes kaikki Nintendo lehdet tallessa ja kunnossa Power Player tilaajaliitteineen ;)

Tämä on varmasti tuttu putka:
http://www.nesretro.com/
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Landola59
28.09.2005 16:06:42
Olen tainnut jopa yhden C64 hajottaa, kun hävisin isoveljelle jossain autopelissä. Nyrkki keskelle näppäimistöä/konetta. Kone oli saatu vielä samana päivänä...

Hahahahaa :D tämä oli uutta. Rauhotu pete...

Joo taisin muute kerran hajottaa ku pelasin segalla sonicia niin yhden ohjaimen ku otti korvanjuuresta... Tais vielä olla sonic & knuckles.
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7
Qwarek
28.09.2005 16:26:24
"Sega MegaDriven Revenge of Shinobi oli myös mahdoton."

Ei se ollut edes hankala...

Mutta nyt mieleen tulee Castlevania 1 ja Metal gear 1
RocknRoll
28.09.2005 16:38:56
Tarkemmin ajateltuna melko moni peli jäi pelaamatta läpi..voisi kysyä mitä pelejä on päässyt läpi..

jos 8-bittinen unohdetaan niin Nintendo 64:n Turok-Dinosaur hunter oli aivan mahoton ilman koodeja..ja Goldeneyestä en vieläkään saanut pelattua kaikkia salaisuuksia!
Qwarek
28.09.2005 16:48:22
ja Goldeneyestä en vieläkään saanut pelattua kaikkia salaisuuksia!

Tämä muuten aivan helvetin vaikea peli jos 100% yrittää.
Wk
28.09.2005 16:58:01
Damn, nytpäs heitän hakuammuntaa.

Onko kellään joka omisti / omistaa C64:n, semmosia punakantisia pelikoteloja tallessa missä lukee "TuttoComputer"? Tuo oli ilmeisesti jonkun ulkomaisen pelilehden oma kokoelma-sarja, niitä oli siis monta osaa. Iso kotelo mihin mahtu monta kasettia. Jos jollakulla on niin jos viittis luetella mitä pelejä niissä on, edes muutaman :)
...koska kiviäkin kiinnostaa
overtake
28.09.2005 17:17:27

Niitä on useampiakin. Itse puhuin niistä sivulta kuvatuista.
Kampuzzjeah!
28.09.2005 21:48:10
Onko kellään joka omisti / omistaa C64:n, semmosia punakantisia pelikoteloja tallessa missä lukee "TuttoComputer"?

on mulla C64 kaapin perällä mutta ei nuita koteloita muistaakseni.

nih.
Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode. R.I.P Sentenced 1989 - 2005
Jag
28.09.2005 22:30:35

Tomb raider 3
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
RocknRoll
28.09.2005 22:37:46 (muokattu 28.09.2005 22:38:59)
Onko kukaan päässyt muuten Startropicsia läpi? loistava peli, yksi parhaista ikinä!

tässähän oikein saa kaiholla muistella kun junnuna sai vain pelata näitä pelejä..
Wk
28.09.2005 22:42:53
Eikä kannata käyttää emulaattoreiden save/load rumbaa, menee pelit aivan pilalle.

Sitten en kyllä pääsis oikeastaan mitään C64-peliä läpi, ei tuu ainakaan mieleen :|
...koska kiviäkin kiinnostaa
Pelsi
28.09.2005 23:18:27 (muokattu 28.09.2005 23:32:59)
NESin Time Attack-videoita:

http://bisqwit.iki.fi/nesvideos/movies.cgi?systemid=1

Jos kokee hengenheimolaisuutta kanssani Battletoads-vihani vuoksi, niin suosittelen joko hakemaan jonkun noista Battletoads-AVI-videoista (vaatii Torrent-ohjelman), tai vaihtoehtoisesti päivitetyn FCE Ultra-emulaattorin, romin ja jonkun tuolta saatavan Battletoadsin FCE-videon.

Vaikkakin noissa on käytetty emulaattorin save/load-rumbaa ja hidastusta, niin silti aika huimaa menoa paikka paikoin ovat. Lisäksi herättävät ainaki kaksi kysymystä:
1) Miten huijausta harrastamaton, rehellinen ihmissielu voi yksinkertaisesti päästä tuota peliä läpi?
2) Kuinka vähän ja huonosti peliä voi betatestata? Vai ovatko betatestaajatkin kokeneet vaikeuden ylivoimaiseksi?
Aivan käsittämättömiä bugeja. Kaksinpelissä toinen kuolee toiseksi viimeisessä kentässä väkisin, koska hänen ohjauksensa ei toimi. Tosin joitain bugeja nämä pelaajat käyttävät härskisti hyödykseenkin.

Onhan siellä toki muitakin pelejä, joiden loppumaisemia voi ihailla sitten vaikka tällä tavalla.

EDIT: Löytyypäs hyviä ohjelmointikämmejä myös Mega Man ykkösestä. Todellista pause-tilan hyötykäyttöä...
THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man
Super-Jari
29.09.2005 07:40:09
Oliko battletoads se jossa tappelupeli jossa ohjattiin niitä sammakoita? Semmonen missä joskus lyödessä nyrkki kasvo puolenruudun kokoiseksi jne? Sarjakuvamainen peli?
Dont shoot, let them burn!
Pelsi
29.09.2005 07:41:53
Oliko battletoads se jossa tappelupeli jossa ohjattiin niitä sammakoita? Semmonen missä joskus lyödessä nyrkki kasvo puolenruudun kokoiseksi jne? Sarjakuvamainen peli?

Juuri se.
THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man
kk80
29.09.2005 08:17:18
EDIT: Löytyypäs hyviä ohjelmointikämmejä myös Mega Man ykkösestä. Todellista pause-tilan hyötykäyttöä...

Kerro lisää. Siis ihan oikeasti! Sen tiesin että pelihahmo tippuu portailta kun painaa pausea ja jossain firemanin kentässä pystyi oikomaan jonkun laatan läpi mutta muita bugeja en ole löytänyt...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)