Aihe: Boss haastaa Rotarylla
1 2
McNulty
28.09.2005 11:38:17
Ja vielä ihmetellään, kun soittajat ei katso yleisöön.

"No ku toi valo pyörii ja pyörii ja pyörii. eiks oo sigamagee. Mun on pakko kattoo sitä. Mä oon sen vallassa.... Yes Master. I am under your command. I am your slave"

Mutta sehän on informatiivinen :)
Näkee notta miten virtuaaliset bass ja horn elementit pörrää. Ja todellinen yleisöä kosiskeleva kitaristi/koskettelija peittää tuon visuaalisen pläjäyksen jeesusteipillä.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
Juzzu
28.09.2005 13:49:24
Onks tuo käypänen suoraan skitaran ja vaffarin väliin..?
Että soundit niinköstä pälittää, vai pitääks olla luupissa?
Jucciz
28.09.2005 13:52:54

Varmasti toimii edessä. Eihän kaikissa vahvistimissa edes ole looppia.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Black Star
28.09.2005 17:01:38

G.A.S. iski videon jälkeen
"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!"
BaariMikko
28.09.2005 20:15:41

Esittelyvideo ei vielä oikein vakuuttanut, pitäisi saada ääninäytettä jossa vehkeen läpi on soitettu jotain kunnollista urkua.
"Kun olen inspiroitunut, kaikki menee hyvin, mutta jos yritän menetellä oikein, seurauksena on katastrofi." -Keith Johnstone
McNulty
28.09.2005 20:28:21

Kyllä (ekaan kysymykseen)... RT-20:n takaa löytyy kytkin millä voi valita overdriven toiminnan sopimaan kiipparille tahi kitaralle. FX Loop ei ole pakollinen.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)