Aihe: McCartney: Chaos and creation in the backyard
1
mikainen
25.09.2005 12:14:54
Toisin kuin useimmat Maccan levyt tästä ei heti ensikuulemalta osaanut sanoa pitääkö vai ei. Neljännen kuuntelukerran jälkeen voi sanoa, että on hyvä levy. Selvästi herran soolotuotannon (+Wings) kärkipäähän sijoittuva. Sinne Band on the runin, Tug of warin ja Flaming pien jälkeen.
Roberto
25.09.2005 15:48:05

Hieno levy!
Mr. Mustard
28.09.2005 09:21:17
On mukavaa huomata, että vanhemmilla päivillään Macca on pääsemässä eroon yleisöä mielistelevästä tyylistään. Musiikki alkaa kuulostaa siltä, kuin Macca tekisi musiikkiaan vain itselleen, ja näin on syntynyt sisäänpäinkääntynyttä, mietiskelevää musiikkia. Suunta on ollut ylöspäin Flaming pie -levystä alkaen.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
J.Hollström
28.09.2005 09:29:03
Kyllä tämä on hyvä levy. Noin viikon power playn jälkeen voi näin sanoa. Paulin melodiataju on uskomattoman hieno. Hyvät soundit, bändi skulaa komeesti jne. Jokunen vaatimattomampi rallatus, mutta kokonaisuutena hyvä paketti.

At the mercy.
M.i.k.key
28.09.2005 11:11:13
bändi skulaa komeesti jne.

Soittaako tuo kiertuebändi jossa Abe jr. ja kumppanit tuossa levyllä? Kuulin nimittäin jonkun huhun että Macca vetäis ite kaiken tuossa!?
Mä lopetan nää hommat!
mikainen
28.09.2005 15:43:07
Pääosin Macca soittaa itse. Levyllä rauhallinen tunnelma: akustista kitaraa, viulua, pianoa...

Ja basso ja rummut myös monella biisillä ja Macca soittaa rummutkin suurin osin itse. Ja nokkahuilun. :) Jousiorkesteri on sentään ulkopuolinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)