Aihe: Salaisuus
1
rockprinsessa
09.06.2003 19:21:33
Tällaisen biisin kirjoitin joskus..

Enkö mä saa mitä haluan?
enkö mä halua sitä mitä mä saan?
Tartu mun käteen mä haluun kuiskata
sun korvaan mikä on mun salaisuus.

olenko liian lähellä vai kaukana?
Miksi et näe minua?
Tartu käteen mä haluun kuiskata sun
korvaan mikä on mun salaisuus.

Mä haluan sut mä tarvitsen sut
tule mun luo mä haluan kertoa
mikä on mun salaisuus.
You will feel every shockin' sensation!
Mohla
12.06.2003 22:54:20

Tämä on taas sellainen josta saisi paremmin kiinni biisin kanssa. Ei voi oikein sanoa mitään ilman musiikkia. Onko biisiä jossain nauhalla?
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Himpi
13.06.2003 08:50:02
"Enkö mä saa mitä haluan?
enkö mä halua sitä mitä mä saan?"

Mainio ajatus tässä.
H. Ani
13.06.2003 10:10:35

Mainio ajatus tässä.

Hmm en pysty kyllä kommentoimaan kovinkaan. Hmm suhteellisen tavallinenhan tämä on. Ei eroa massasta mielestäni liikaa. Ja nyt, kun olen ottanu Mr. Negative linjan niin tuo:

on hyvä ideana, mutta käytetty.
Niin se on ja niin sen tulee olla!
lucifer666
15.06.2003 18:52:30
On muuten harvinaisen mitäänsanomattoman tylsä ja tavanomainen teksti...anteeksi,mutta näin vain on.
Mohla
16.06.2003 01:53:03

On muuten harvinaisen mitäänsanomattoman tylsä ja tavanomainen teksti...anteeksi,mutta näin vain on.

Mutta, oi, niin tosi, niin tosi.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Himpi
06.07.2003 17:46:34
Hengailin minäkin Heikki Salon kurssilla ja tulin miljoona kertaa viisaampana pois. Suosittelen kurssia ihan kaikille, tyylilajiin ja kokemustaustaan katsomatta.

Biisin ydinajatuksen voisi nostaa kertsiin. Jos ydinajatus on tuo kaksi riviä alusta, duunaa niistä tarttuva kertsi ja aloita biisi kertomalla jotain konkreettisesta tilanteesta: aika tai paikka tai henkilöt tms. Ja sit vain mietit, mitä haluat sanoa ja sanot sen kans.

Näin lyhykäisesti. Pidempää versiota varten kandee mennä ensi kesänä Orivedelle. Ehkä tulet sieltä yhtä pöllämystyneinä veke kuin minäkin. Orivesi - kirjoittajan taivas! Tuhdin tietopaketin lisäksi siellä tapasi ihan tautisen hyviä tyyppejä.

Niin että terkkuja vaan Lakestenille, jonka Tuuliajolla-biisi on esimerkki ihan hyvin toimivasta tarinasta.
Himpi
06.07.2003 17:49:29
Siis Lakenstenille. Tässä laskuhumalassa osaa enää edes kirjoittaa. Viikon ollut pää pilvissä (ei pilvessä) ja huomenna pitäis palata palkkatyöhön. YÖK.
Nimismies
08.07.2003 10:29:42 (muokattu 08.07.2003 10:30:35)
Aika teiniä(anteeksi vain) lyriikkaa, ja nuo asiat on sanottu luultavasti tarpeeksi monta kertaa. En viitsi alkaa kertaamaan mitä sanoin face6:lle rakkauslauluista, joten panen linkin. Luentoni käy ihan mainiosti tähänkin kappaleeseen. Tutustukaa, jos siltä tuntuu:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &o=0&x=6c01739e5b&co=30
"Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)