Kampuzzjeah! 27.09.2005 20:45:11 | |
---|
Eli mitäs mieltä olette tästä ohjelmasta? Minun mielestä silkkaa parhautta! Jari Tervon ja Tommy tabermmannin jutut on niin loistavia ettei mitään älyä! Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Alpha 27.09.2005 20:52:14 | |
---|
Tää on niitä harvoja ohjelmia, joissa huonotkin jutut on hyviä. |
LiiMaNHeNKi 27.09.2005 21:20:23 (muokattu 27.09.2005 21:28:25) | |
---|
On huva. Vieraat vaan on yleensä aika turhina koristeina, kun kapteenin Tervo ja Taberman hoitavat suurimman osan vitsien lohkomisesta. Natasha on toisinpäin Ah, Satan. |
Joo, on kyllä parhautta. Eihän se vissiin ole ihan "eka kierros" kisaa, mikä nauhoitetaan ja televisiossa esitetään, että vähän siinä ovat ehtineet lämmitellä ja miettiä sanomisiaan. Helevetin hauska on kyllä joskus; ainoa vaan että jotkut herjat voi jäädä kuulematta kun itse vielä huutonauraa edellistä. Vierailtahan tuo vaatii paljon, joku hissukka ei pärjää, mutta esim. Timo Koivusalo muutama viikko sitten meni kelpo lailla mukaan huuleiluun ja veti parissa kohtaa ihan shown itselleen. K100 #7
Ärlä #011 |
tigrushka 27.09.2005 21:26:53 | |
---|
Lemppariohjelmia! Katson tunnollisesti joka lauantai, olen katsonut alusta asti. Taberman ja varsinkin Tervo mahtavia, vieraat vain usein valitettavan huonoja (varsinkin poliitikot ovat boooooooooooooooooooriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing). Erityisesti ärsyttävät ne vieraat jotka ovat suuna ja päänä yrittämässä olla "hauskoja", grrrrr. I got stripes ^..^ |
Jani The Rock 27.09.2005 21:55:32 | |
---|
Jonninjoutavaa moskaa. Pösilö, pösilömpi, Jari Tervo. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
MrHands 27.09.2005 22:01:37 | |
---|
Huono juontaja, tylsät vitsit ja väsynyt formaatti. En kuuntele Totoa, en ymmärrä aikuishuumoria. 2 points! |
Kampuzzjeah! 27.09.2005 22:02:02 | |
---|
Jonninjoutavaa moskaa. Pösilö, pösilömpi, Jari Tervo. noo,äläs nyt mollaa. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Jani The Rock 27.09.2005 22:15:47 | |
---|
noo,äläs nyt mollaa. Höh. Nähdäkseni kysyit mielipiteitä. Mä kerroin omani. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
author 27.09.2005 22:34:11 | |
---|
Höh. Nähdäkseni kysyit mielipiteitä. Mä kerroin omani. Mutta perustelitko ne? Itse pidin niistä aiemmista kausista enemmän. Uusimmat tuntuvat jotenkin valjummilta. Tai ei ainakaan jutut jaksa naurattaa yhtä paljon kuin ennen. -Iskä kuvaa taas. Sä oot pääosassa.. pompi nyt
-Emmä jaksa
-Kyllä sä nyt jaksat kato että saadaan tää purkkiin ekalla
-Tulee paha olo
-Paha olo? Ei voi tulla paha olo nyt.. JA SIELLÄ ON KOVA KULMATILANNE!! POIKITTAISTA!! |
lapio 27.09.2005 22:45:20 | |
---|
Itse pidin niistä aiemmista kausista enemmän. Uusimmat tuntuvat jotenkin valjummilta. Tai ei ainakaan jutut jaksa naurattaa yhtä paljon kuin ennen. Nykyään on vähän väsähtäneitä juttuja, ennen oli paremmin. Vai olisiko niin, että olen vaan leipiintynyt ohjelmaan. Kulta-aikoinaan ohjelma oli kyllä erinomaisen hupaisaa hassuttelua. Kyllä edelleenkin lohkeaa sillointällöin hyviäkin juttuja. Harvemmin vaan tulee enää katseltua. Live fast, die 72 year old. |
Juugeli 27.09.2005 22:47:58 | |
---|
Nykyään on vähän väsähtäneitä juttuja, ennen oli paremmin. Vai olisiko niin, että olen vaan leipiintynyt ohjelmaan. Kulta-aikoinaan ohjelma oli kyllä erinomaisen hupaisaa hassuttelua. Kyllä edelleenkin lohkeaa sillointällöin hyviäkin juttuja. Harvemmin vaan tulee enää katseltua. Samat mietteet täälläkin. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Jani The Rock 27.09.2005 22:48:20 (muokattu 27.09.2005 22:48:40) | |
---|
Mutta perustelitko ne? No pistetään nyt perusteluja sitten. Ensinnäkään ohjelma ei ole muuttunut koko elinaikanaan juuri mitenkään. Pari ekaa kautta viitsi katsoa, mutta sitten kun alkoi tuntua siltä että sama jakso pyörii ruudussa kahdettasadatta kertaa, niin vitutuksen tuskanhiki alkoi kihota otsalle. Eikä käsikirjotettu ja valmiiksinaurettu "viihde" ole juuri puhutellut mua ennenkään. Tommy Taberman on ihan hyvä tyyppi jolla on älykkäitä ajatuksia, mutta juontaja/tuomari on ärsyttävänoloinen nilkki. Ja kaikkein eniten mua ärsyttää Jari Tervon pärstä. Siihen tekisi mieli potkaista spittarilla oikein lujasti, että se omahyväinen virne häviäisi edes hetkeksi. Siitä kerubimaisesta ilmeestä voisi tehdä sen johtopäätöksen, että J. Tervo ulostaa timantteja ja virtsaa ruusuvettä. Sitäpaitsi Tervon ns. verbaaliakrobatia muistuttaa pikemminkin pellehyppääjää, joka kompastuu trikoihinsa ja iskee vielä päänsä ponnahduslautaan matkalla kohti vedenpintaa. Lyhyesti: En taida kuulua kohderyhmään, ja olen siitä helvetin iloinen. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
AP 28.09.2005 07:15:32 | |
---|
Sitäpaitsi Tervon ns. verbaaliakrobatia muistuttaa pikemminkin pellehyppääjää, joka kompastuu trikoihinsa ja iskee vielä päänsä ponnahduslautaan matkalla kohti vedenpintaa. . Asiasta kolmanteen. Mikä siinäkin mahtaa olla, että Tervon kirjoja en ole jaksanut lukea kuin yhden ja toisesta puolet. Tekosyvällistä soopaa ovat ne mielestäni. Mutta miehen kolumnit tai pakinat suunnilleen ahmin aina havaitessani loppuun asti ja olen vielä asioista aika pitkälle samaa mieltäkin. Olisikohan kaverin kannattanut jäädä lehtipuolelle hommiin. K100 #7
Ärlä #011 |
aikavaikea 28.09.2005 08:03:26 | |
---|
Olisikohan kaverin kannattanut jäädä lehtipuolelle hommiin. No enpä usko. On tainnut saada margariinin lisäksi maksapasteijaakin leivän päälle kirjamyynnillään, eikä paria Finlandia-ehdokkuutta voi ihan olankohautuksella ohittaa. Itse olen pari kirjaansa jaksanut lukea, olivatkohan "Tuulikaappimaa" ja "Poliisin poika", ja ne olivat mielestäni varsin hyvin taittuvaa proosaa. Uudempiin en ole sitten jaksanut käydä käsiksi. Ai niin ja se "Kallellaan", eli omaelämäkerrontaa isäksi tulon jälkeen on myös kohtalaisen viihdyttävä kyhäelmä. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
Feggy 28.09.2005 08:44:08 | |
---|
Nykyään on vähän väsähtäneitä juttuja, ennen oli paremmin. Vai olisiko niin, että olen vaan leipiintynyt ohjelmaan. Kulta-aikoinaan ohjelma oli kyllä erinomaisen hupaisaa hassuttelua. Kyllä edelleenkin lohkeaa sillointällöin hyviäkin juttuja. Harvemmin vaan tulee enää katseltua. Aika kultaa muistot. Ei tuontyyppinen ohjelma ole mistään muusta kuin sattumasta kiinni. Toisinaan toimii paremmin, toisinaan huonommin. Niin kapteeneilla kuin käsikirjoittajillakin. Tietenkin myös viikon uutisanti vaikuttaa asiaan. |
AP 28.09.2005 09:07:43 | |
---|
No enpä usko. On tainnut saada margariinin lisäksi maksapasteijaakin leivän päälle kirjamyynnillään, eikä paria Finlandia-ehdokkuutta voi ihan olankohautuksella ohittaa. No, on se noinkin joo. Tosin en ymmärrä, miten käsite "hyvä kirja" liittyy Finlandia-ehdokkuuteen tai ko. palkinnon saamiseen. Tietokirjapuolella tilanne on vähän eri. Itse olen pari kirjaansa jaksanut lukea, olivatkohan "Tuulikaappimaa" ja "Poliisin poika", ja ne olivat mielestäni varsin hyvin taittuvaa proosaa. Uudempiin en ole sitten jaksanut käydä käsiksi. Ai niin ja se "Kallellaan", eli omaelämäkerrontaa isäksi tulon jälkeen on myös kohtalaisen viihdyttävä kyhäelmä. Tuo Kallellaan olikin symppis. Tuulikaappimaan luin. Poliisin poikaa en jaksanut, etenkin kun olin siitä sen elokuvaversion nähnyt. Kerrontatapa on vaan meikäläisen makuun jotenkin liian mutkikas ja kankeakin. K100 #7
Ärlä #011 |
aikavaikea 28.09.2005 10:00:56 | |
---|
Tosin en ymmärrä, miten käsite "hyvä kirja" liittyy Finlandia-ehdokkuuteen tai ko. palkinnon saamiseen. Tokihan ne valinnat on aina jollain tasolla pintapuolisia raapaisuja kaikista julkaistuista kirjoista ja myöskin subjektiivisia valintoja, mutta en usko että kuitenkaan ihan kaikkein kuraisimpia teoksia sinne ruodittavaksi kelpuutetaan. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
sirdickyj 28.09.2005 10:16:21 | |
---|
Uutisvuoto; ohjelma ihmisille, jotka haluavat pitää itseään muita fiksumpina, ja valitsevat siksi lauantai-illaksi Uutisvuodon katsottavakseen. Silloin se on hyvä, kun on hyvät vieraat, ja mitä Tervoon ja hänen ärsyttävyyteensä tulee, niin onhan se vitun ärsyttävä ja itseään jatkuvasti korostava nulikka, mutta siksi se onkin telkkarissa. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Kirjoitus virhe 28.09.2005 10:24:01 | |
---|
Yleensä ihan päällikkö läppää. Varsinkin TERVOLLA. HEAVYROCKPELLE. |