Aihe: Röyhtäily
1
UnledWire
27.09.2005 18:43:31
No itselläni se ainakin oli merkki ns. refuksitaudista eli vatsanportin löystymisestä ja lopulta kun homma äityi niin siinä tuli sellaiset laryngiitit ja kaulakivut ettei rajaa... Juomista laulamisen aikana pitää ainakin osittain rajoittaa ettei "röytäytä" ja hiilihappojuomat kaikki ihan nolliin...kaikilla ei ihan noin toimi, mutta mulla oireet, tuska ja diagnoosi tuli tehdyä...
Kannattaa ainakin katsella ettei runttaa liikaa juomaa laulamisen aikana eikä ole juuri syönyt.
Metallic Angel
01.10.2005 15:01:25
Ootteko koskaan kuullu että kiinassa jos ruokapöydässä röyhtäiset nii se tarkoittaa kiitokset kokille =D

Eli oikeammin kohteliaisuus x)
Koko maailma on noin kolme paukkua jäljessä... Pitäisikö asialle tehdä jotain?
Keppis
01.10.2005 16:40:33
No itselläni se ainakin oli merkki ns. refuksitaudista eli vatsanportin löystymisestä ja lopulta kun homma äityi niin siinä tuli sellaiset laryngiitit ja kaulakivut ettei rajaa... Juomista laulamisen aikana pitää ainakin osittain rajoittaa ettei "röytäytä" ja hiilihappojuomat kaikki ihan nolliin...kaikilla ei ihan noin toimi, mutta mulla oireet, tuska ja diagnoosi tuli tehdyä...
Kannattaa ainakin katsella ettei runttaa liikaa juomaa laulamisen aikana eikä ole juuri syönyt.

Kivennäisvesi toimii mulla hyvin, kun juo reilusti ennen laulusuoritusta.
Tiluttajat näkevät maailman hitaammin. http://www.mikseri.net/fobia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)