Ar1 26.09.2005 17:56:40 | |
---|
Vanha spedu reistailee ni onko tollane miten hyvä, aika nopeaa ja luotettavaa spedua kun tarvitaan, pearlin p-120 oon miettiny. - pedaali ei sais maksaa ku enint. n.70e, eli käytettynä tai uutena, jos tohon hintaan tai alle tiiätte jonkun myyvän pedaalia ni ilmottakaa.. What you mean i hurt your feelings, i didnt know you had any feelings.
"Dave Mustaine" |
Outkast 26.09.2005 19:10:06 | |
---|
Se on aika vintage meininkiä, mut se on hyvä pedaali. Sellanen peruspedaaleitten idea. Vähän niinkon platonin ideamaailmateoria, se on aika pitkälti täydellinen basaripedaali :) IMO "Ensi ajattelin jotta huano provo. Sitte hoksasin jotta eihän nää tuppikullit lue toisten kirijootuksia. Ne on nii täpinäs omien vermeittensä kans." - Jami |
Bacchus 26.09.2005 19:15:05 (muokattu 26.09.2005 19:15:33) | |
---|
Vanha spedu reistailee ni onko tollane miten hyvä, aika nopeaa ja luotettavaa spedua kun tarvitaan, pearlin p-120 oon miettiny. - pedaali ei sais maksaa ku enint. n.70e, eli käytettynä tai uutena, jos tohon hintaan tai alle tiiätte jonkun myyvän pedaalia ni ilmottakaa.. Camcoja on kahdenlaisia. Vintage-kamaa ovat vanhat Camcot, niissä lukee footboardissa tyylitellysti Camco. Ovat melko harvinaisia nykyään, ja keräilykamaa. Sitten on Tama Camcot, joissa muistaakseni lukee footboardissa Camco by Tama. Nämä ovat hieman uudempia, eikä niillä juurikaan ole keräilyarvoa, käyttöarvoa toki on. Alkuperäisistä Camcoista ei ole kokemusta, mutta kaksi Tama Camcoa on ollut omistuksessa. Eivät mitään ihmeellisiä pelejä olleet, mutta toimivat. 20€ noista ehkä voisi maksaa. Jag är en hund |
hollmi-5 26.09.2005 19:33:00 | |
---|
Kyllä se Taman Camco on hyvä työhevonen. Vain perussäädöt löytyvät, joten spedu on kevyt ja herkkä. Toimii hienosti. Mika Hollström |
Järvihirviö 26.09.2005 19:52:58 (muokattu 26.09.2005 19:53:52) | |
---|
Kevyt ja helppo soittaa. Jos löytäis sellaisen joskus, niin kakkospedaalina olisi todella verraton. plus se on TAMA!!! Hurrah! |
Ar1 26.09.2005 20:29:36 | |
---|
Ookoo, elikkä suosittelette.. What you mean i hurt your feelings, i didnt know you had any feelings.
"Dave Mustaine" |
ToMi88 26.09.2005 20:30:48 | |
---|
Jep. Camco on oiva peruspedaali. Nopea ja tukeva. |
Alpha 26.09.2005 20:40:16 | |
---|
Camcolle ääni täältäkin. Jotkut pienet tietyt jutut on jääny tekemättä, kun vaihdoin spedun Camcosta Iron Cobraan. Herkempi se on ja tuplaiskut onnistuu paremmin... |
Tama (Royal Star) 27.09.2005 00:01:54 | |
---|
camcossa on vaan liian pieni footboard mun räpylälle. ei sopinut yhtään mulle.... sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
Brother Michael 27.09.2005 00:05:32 | |
---|
camcossa on vaan liian pieni footboard mun räpylälle. ei sopinut yhtään mulle.... Juuri olin kirjoittamassa samaa. Itselläni löytyy Camco tuplaspeduna ja slavepedaalin tatsi ei nyt ole ihan sieltä parhaasta päästä. Sinkkupedaalina kyllä vallan mainio, todella simppeli ja sopivan herkkä. Alkuperäiset nuijat vaan olivat mielestäni liian raskaat, joten ostni tilalle ICn huopanuijat. Nyt on tuntuma entistä parempi. Ei siinä mitään, helkkarin hyvä spedu lukuunottamatta tuon jalkalevyn pientä kokoa. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
Miekällä on Camco (se vanha) pedaali , meikä o rakastunu ;) R.I.P Dimebag darrell |
Magetsu 27.09.2005 12:32:42 | |
---|
Kah, kaverin rumpurojukaapissa on tollaset camcon tuplikset, en muista oliko taman merkkiä, mutta ainakin footboardissa luki camco ylhäältä alas (aika varmasti kuiten niitä uudempia). On kevyet soittaa ja muutenkin ihan kelpo tatsi. Späng ' Läng |
J.Newkid 27.09.2005 15:27:28 | |
---|
Jeah, Mun eka ja toistaiseksi viimeiseksi jäänyt tuplapedaali oli Camco, sillä opeteltiin polkemaan tuhatta ja sataa. Myin pois kun tuplasetti tuli taloon. Ei yhtään pöllömpi peli ____Dave Lombardo___
Kovin |