lindo 26.09.2005 17:19:17 | |
---|
Perkele, viimeinenkin sarana hajosi sitten lopulta.. paska laukku, ei kestäny ku 15 vuotta. Onko kellään tietoa mistä sais tollasia saranoita, vai pitääkö mennä rautakauppaan ihmettelemään Reiskojen kanssa saranoita? Halvemmalla tosin pääsis jos menis. Kuulin kerran että esim. että satulalukkojen 6 koloruuvit kannattaa ostaa rautakaupasta kun samalla hinnalla saa pussillisen jolla kitarakaupasta saa ne 3. I don't belive anything, if i don't see it first |
StJerky 27.09.2005 08:20:59 | |
---|
Jos laukku on suorakulmion muotoinen siihen voisi käydä ns. pianosarana, jota myydään metritavarana siellä rautakaupassa. |
J.RA 27.09.2005 09:22:47 | |
---|
Itse kääntyisin kyllä soitinliikkeidenpuoleen. Aikakaan firmassa missä olen duunissa ei löytyisi sopivia(rautakauppa). Tietenkin joskus voi sieltäkin tehdä löytöjä. Asiallisemman saat soitinkaupasta. -Sellasta se vaan on- |
Ainakin joskus Tampereen seudulla sai jonkinmoisia saranoita liikkeestä nimeltä PowerSet. En tiedä ovatko siirtyneet pelkän autohifin pariin nykyään. Onhan meillä täällä foorumeilla oma laukunrakentajakin (ellei useampiakin). Häneltä niitä voisi ehkä kysellä. Herra saa ilmottautua itse, jos näkee tarpeelliseksi. "Vain hullu koettaa hukuttaa murheitaan, murheet oppivat aina uimaan" KH & LV |
lindo 27.09.2005 10:52:20 | |
---|
Kiitoksia vastauksista ... laukku ei ole kyllä suorakulma mutta saranapuoli on kyllä suora, se on tuo Ibanezin höpö laukku. Se laukunteijä voisi kyllä ilmottautua :) Voishan tuohon tietysti sellasia pianosaranoitakin kokeilla. I don't belive anything, if i don't see it first |
fox 27.09.2005 11:20:56 | |
---|
Ainakin joskus Tampereen seudulla sai jonkinmoisia saranoita liikkeestä nimeltä PowerSet. En tiedä ovatko siirtyneet pelkän autohifin pariin nykyään. PowerSetista tai, yllätys yllätys, suutariliikkeistä (isommista), mm. Nahka-Hanskilta yhteen laukkuun sain kahvan, saranat ja alkuperäisen näköset lukot! |