Guitarfreak 13.06.2003 19:54:12 | |
---|
No ainakin joku kerta kyselin noita Musamaailmassa ja olivat loppu. Syy: Laiho oli ostanut kaikki. Tuntuis et joku kusettais :P... Kaikki on turhaa. Kaikki mitä ihminen yrittää on vain katoavaa turhuutta ajan virrassa. Kamat |
Aerodactev 13.06.2003 21:23:51 (muokattu 13.06.2003 21:24:14) | |
---|
Kajaanin musiikista sai pari kuukautta sitten. Olisikohan ollut puoli euroa kappale. 90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin |
Fingolfin 14.06.2003 12:17:32 | |
---|
Sain juuri 6kpl mustia Jazz III XL plekuja Thomannista. Tavallisia mustia Jazz kolosia löytyy jopa Lappeenrannasta. Strength and Honor |
L_Laiho 14.06.2003 13:47:20 | |
---|
Jos noit ei saa ni kannattaa ostaa dunlopin stubby melkein sama,mut vaa kova muovii(läpikuultavaa).Mä ostin jostaa hesan musaliikkeest jazzIII ja hyvä kyllä on.... ?_LEgSA_? |
Jos noit ei saa ni kannattaa ostaa dunlopin stubby melkein sama,mut vaa kova muovii(läpikuultavaa).Mä ostin jostaa hesan musaliikkeest jazzIII ja hyvä kyllä on.... Jazz III on helvetin hyvä pleku, mielestäni paljon parempi kuin Stubbyt. |
Crackis 16.06.2003 15:12:36 | |
---|
Jazz III on helvetin hyvä pleku, mielestäni paljon parempi kuin Stubbyt. http://www.jimdunlop.com/picks/stubby.html Ehkä tuossa tarkoitettiin noita stubby jazz III. Pirun hyviä plekuja muuten, mutta 3mm paksuus alkaa olla jo liikaa noin pienessä plekussa. |
Hanok 16.06.2003 15:22:07 | |
---|
Tuntuis et joku kusettais :P... Jaa? No, myyjä sanoi että Laiho oli siellä vähän aiemmin käynyt ostamassa kaikki jäljellä olleet kyseisen malliset plektrat. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Vaikka voihan tietysti olla että olen joutunut synkän salaliiton ja petoksen uhriksi ja todellisuudessa takahuoneessa olisi ollut kasapäin halajamiani plektroja. OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
MacGyver 16.06.2003 17:08:29 | |
---|
Jaa? No, myyjä sanoi että Laiho oli siellä vähän aiemmin käynyt ostamassa kaikki jäljellä olleet kyseisen malliset plektrat. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Vaikka voihan tietysti olla että olen joutunut synkän salaliiton ja petoksen uhriksi ja todellisuudessa takahuoneessa olisi ollut kasapäin halajamiani plektroja. Niin, ja jos mies on vaikka kiertueelle lähdössä niin kyllähän siellä kuluu vaikka useampi sata plektraa jos niikseen tulee. -MacGyver |